Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Ιουλίου 07, 2008

Συνδράμω...

Είδα ψες το "IL Postino" (άμα πας να γράψεις το ιλ με κεφαλαίο ι και μικρό λ βγαίνει έτσι :Il - είναι τρελοί αυτοί οι λατίνοι).
Θα με πείτε νωρίς το θυμήθηκα, αλλά θα σας πω ότι τώρα που πήρα τηλεόραση που δεν χρειάζεται να κάθομαι στα τριάντα εκατοστά απόσταση για να διαβάσω τα γράμματα, θα κάνω μα την Blue Sky απόσβεση για όλα τα χαμένα ντιβιντι.

Επειδή μπορεί να υπάρχουν και άλλοι κόσμοι που δεν το είδανε μέχρι τούδε, θα περιλήψω σε δυο γραμμές την υπόθεση:
ένας φιλόδοξος χωριάτης εκ νήσου που έχει αηδιάσει η ψυχούλα του από την ψαρίλα, θέλει να κάνει κάτι άλλο στη ζωή του βρε αδερφέ. Έτσι, αδράχνει την ευκαιρία για μια θέση ταχυδρόμου στα ΙΛΤΑ και αναλαμβάνει να πηγαίνει την αλληλογραφία σε έναν διάσημο εξόριστο ποιητή (ξέρετε, από αυτούς που κάνουν αντίσταση καθήμενοι σταυροπόδι και πίνοντας τίλιο στον ήλιο). Σιγώς σιγώς αναπτύσσεται μια σχέση μεταξύ των (φιλική εννοώ αθεόφοβοι!) και ο ποιητής γίνεται ο μέντωρ του φιλόδοξου και κακομούτσουνου ελαφρώς σιτεμένου νεανίσκου.
Σταματώ εδώ την σύνοψις, αφενός διότι ξεπέρασα τις δυο γραμμές (και γνωρίζετε πόσο δε με αρέσει να προβαίνω σε αντιφάσεις), αφεδυονών διότι άμα δεν το έχετε δει θα είναι σαν να σας δίνω μασημένη τροφή (φτου κακά).

Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτά τα έργα που έχουν να κάνουν με μέντορα και μαθητευόμενο, εμένα με τρελαίνουν. Πετάω τη σκούφια μου (όχι δεν είμαι στρουμφάκι, που λέει ο λόγος).
Με συγκινεί πολύ η ιδέα ενός ανθρώπου που βοηθά μέσα από την εμπειρία του έναν άλλον άνθρωπο να χαράξει βήμα βήμα μια πορεία που διαφορετικά δεν θα μπορούσε να διανοηθεί (είδατε, ξέρω και να σοβαρεύομαι ενίοτε). Κάθε φορά που βλέπω ένα τέτοιο έργο, η διάθεσή μου ανεβαίνει και τα όνειρά μου αναπτερώνονται. Αρχίζω και πάλι να σκέφτομαι όλα αυτά που θα ήθελα να κάνω και μου φαίνονται σχεδόν αδύνατα, και κάτι μέσα μου γαργαλάει και μου λέει "μην απελπίζεσαι, μπορεί να βρεθεί ένας μέντωρ και για σένα και να πας εκεί που δεν φαντάζεσαι".

Ας μην είμαι βέβαια αχάριστη.
Κατά καιρούς, έχω συναντήσει ανθρώπους που με βοήθησαν. Λίγους και για λίγο, και συνήθως με απώτερο σκοπό. Όπως και να 'χει, αυτούς τους ευχαριστώ.

Ο επόμενος πότε θα μας κάνει την τιμή;


Υ.Γ. Μετά απ' αυτό βέβαια χτύπησα και έναν Χιου Γκραντ, έτσι για την εκτόνωση.


5 Comments:

At 7/07/2008 6:02 μ.μ., Blogger snikolas said...

Είναι 350€ το μάθημα. Καθημερινές, απογεύματα μόνο και όχι σαββατοκύριακα.

Ps. Φιλική τιμή γιατί σε συμπαθώ.

 
At 7/09/2008 12:04 π.μ., Blogger natasha hassiotis said...

Αφού δεν το 'χες δει το ρημάδι, τι το 'θελες τώρα; Και Χιού μετά; Γιατί ρε παιδί μου; Να από πού σου 'ρχονται τα μεντοριλίκια μετά. Μετά τα 30 εξάλλου δε λέγονται μεντοριλίκια, αλλιώς λέγονται να είσαι μούσα κανενού και να σε ζμπρώξει επαγγελματικά.
Βάλε την 7η σφραγίδα, το Mars Attacks, καμμιά ταινία να στανιάρεις, να κάνεις εσύ το μέντορα στον εαυτό σου.

 
At 7/09/2008 2:13 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

χιου γκραντ; στάθη ψάλτη θέλεις να πεις, αφού σε ξέρουμε τώρα μην κρύβεσαι :) :)

 
At 7/10/2008 10:25 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

snikolas:
350 ε; Δεν ξέρω αν με συμφέρει. Δώσε μου 400 και κλείσαμε.
Υ.Γ. Γιατί λες ψέματα;

highvoltagepress:
Καλέ πώς λέγονται, πώς λέγονται;

yo!reeka's:
Για ψάλτη είχα πάει αλλά μου είπαν ότι την τελευταία την είχες δανειστεί εσύ.

 
At 7/10/2008 12:17 μ.μ., Blogger natasha hassiotis said...

θεριό@ λέγεται: γκόμενος-που-τον-βρήκα-με ψυχρή-λογική-για-να-με-ζμπρώξει-την-καριέρα.
Δε βλέπεις γύρω σου; Όλο Χιού κοιτάς;
Ο άχρηστος ο γιορίκας@ πήρε τον Ψάλτη και δεν είχανε να με δώκουνε μια ταινία της προκοπής;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity