Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 18, 2007

Τηλε-χαλαρώνω

Άμα γυρίζω σπίτι απ' τη σκληρή δουλειά, ως είναι λογικό θέλω να χαλαρώσω.
Και μετά από χρονία μελέτη κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ο καλύτερος τρόπος για να το επιτύχω είναι να ζεστάνω το λιτοδίαιτο φαγητό που έχω ετοιμάσει από την προηγούμενη μέρα (τι νοικοκυρά, τι χρυσοχέρα), να το τοποθετήσω στο πανάκριβο τραπεζάκι σαλονιού ΙΚΕΑ που διαθέτω και να καθίσω στο πουφ (έψαχνα για πιφ αλλά τους είχαν τελειώσει) μου για να φάγω με την συνοδεία της πιο ανέμελης εκπομπής που θα παίζει.
Όπως καθίσταται σαφές, το κλειδί της επιτυχίας έγκειται στην ορθότερη επιλογή τηλεοπτικής επιτραπέζιας συνοδείας.

Εκείνη την ώρα, υπάρχουν ενημερωτικές ειδησιογραφικές εκπομπές.
Απορρίπτονται άνευ δεύτερης σκέψεως, καθόσον όση σόδα και να πιεις, ο Βενιζέλος δε χωνεύεται.

Υπάρχουν ουχί ευκαταφρόνητα βραζιλιάνικα σίριαλς (όχι αυτά που τρώμε το πρωί με το γάλα, τα άλλα).
Αυτά δεν τα προτιμάω γιατί με διακρίνει μια γενετήσια αντιπάθεια προς τους εγκαστρίμηθους, πείτε το ρατσισμό, πείτε το όπως θέλετε.

Δεν θα παραλείψω τα αδέσποτα ό,τι λάχει προγράμματα, αλλά εγώ θέλω να ξέρω μετά βεβαιότητος ότι το θέμα είναι τεφαρίκι, δια τούτο και αγοράζω πάντοτε καρπούζι με το μαχαίρι (έχω φτιάξει ήδη ένα πολύ ωραίο σερβίτσιο, τώρα περιμένω να κυκλοφορήσει και με πιρούνι να τα κάνω σετ).

Άρα, ξεμένω εκ των πραγμάτων με την επιλογή των καθημερινών ζωντανών προγραμμάτων που πραγματεύονται όλα αυτά που πραγματικά μας απασχολούν.
Τι είναι αυτό που μας κάνει να διατηρούμε εξωσυζυγικές σχέσεις (εμένα μη με κοιτάτε, ας φτάσω στη συζυγική σχέση και βλέπομε), πού οφείλεται η έξαρση της παχυσαρκίας (και πάλι μη με κοιτάτε, στυλάκι έχω γίνει η αθεόφοβη), πώς να αποφύγουμε την πρόωρη γήρανση του δέρματος (όποιος με ξανακοιτάξει θα φάει μπούφλα, φραπεδιά το δερματάκι μου, εγώ κι ο Ντόριαν Γκραίη).
Πολύ χάζι κάμω. Ειδικά όταν παίρνουν τηλέφωνα και ω της συμπτώσεως όλες οι περιπτώσεις είναι τραβηγμένες και σηκώνουν πολύ συζήτηση. Εκεί έχει πολύ γέλιο, γιατί κάποιοι καλεσμένοι δήθεν μου τάχα μου τα πιστεύουν αυτά που ακούνε και βγαίνουν απ' τα ρούχα τους (μεταφορικώς) και γίνεται καλαμπαλίκι.

Έτσι κάπως αποτρώγω και μετά το κλείνω το ρημάδι για να βάλω μουσική. Δεν έχει τον αντίστοιχο χαβαλέ βέβαια, μη σας πω ψέματα, αλλά όταν έρχομαι το τσακίρ και αρχίζω να σκηνοθετώ μιούζικαλ, φαντάζομαι ότι οι απέναντι το έχουν το τυχερό τους.

Υ.Γ. Άντε, ακόμα να σχολάσουμε;;;

7 Comments:

At 9/18/2007 11:00 π.μ., Blogger kotosalata said...

Τώρα εμένα αυτό γιατί μου θυμίζει κάτι?

 
At 9/20/2007 12:16 μ.μ., Blogger Trilian said...

ελπιζω οι απεναντι να μην εχουν ανεβασει βιντεακια σου στο you tube!!!

 
At 9/20/2007 9:41 μ.μ., Blogger jul said...

Εγώ πάντως την Τρίτη την πέρασα βλέποντας Αλτερ νομίζω που είχε την Δρούζα που είχε τον Πρέκα και την Σαρρή να κλαίει που την έβριζε και την κορόιδευε ο Λάκης....(ο Λαζόπουλος ντεεεεεεεε)
Πολύυυυυυυ γέλιο...πρέπει να ημουν καρφωμένη σαν ζόμπι τουλάχιστον 1-2 ώρες....

 
At 9/21/2007 3:54 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

αυτά τα δύο («έψαχνα για πιφ αλλά τους είχαν τελειώσει» και «σίριαλς, όχι αυτά που τρως για πρωινό, τα άλλα») με αποτελείωσαν.
επιτέλους απέκτησες χιούμορ!!
χο χο χο

 
At 9/24/2007 9:30 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

kotosalata:
Αμ πού να ξέβρω εγώ?

trilian:
Θα τους εσφάξω στο γόνατο!

jul:
Εσύ τι λες, εγώ το έχασα τέτοιο πανηγύρι?

yo!reeka's:
"επιτέλους απέκτησες χιούμορ"
Ναι, βγαλ' τη σκούφια σου και βάρα με!!

 
At 10/01/2007 2:58 μ.μ., Blogger Mogwai said...

προτεινω μουσικη χαλαρωση με sigur ros

εγγυηση

 
At 10/05/2007 10:22 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

mogwai:
Πόσα χρόνια (η εγγύηση);

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity