Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Μαΐου 21, 2007

Μπλουζάρω...

Σκέφτομαι. Σκέφτομαι πολύ. Από μικρό παιδί το έκανα.
Και, δεν ξέρω γιατί, πολλές φορές έχω την αίσθηση ότι τις σκέψεις μου είναι σαν να τις μιλάω. Σαν να τις ακούνε.
Αλλά μετά κάποιος λέει κάτι, κάνει κάτι και συνειδητοποιώ ότι δεν έχει καταλάβει τίποτα.
Γιατί δεν το έλεγα. Το σκεφτόμουν.
Και να πω την αλήθεια; Αυτά που λέω δεν έχουν πάντα αντίκρισμα στην σκέψη μου. Όχι ολοκληρωτικά εννοώ. Συνήθως είναι απομονωμένα κομμάτια που αφήνω να δουν το φως, έτσι, λες, για να ξορκίσουν τα υπόλοιπα. Tα κρυμμένα.

Και τελικά ποιος άνθρωπος είμαι;

Αυτός που σκέφτομαι, ή αυτός που δείχνω;

Έτσι κι αλλιώς, ο καθένας με βλέπει διαφορετικά.
Και όλοι έχουν άποψη. Για το τι είμαι, ποιος είμαι. Και να σου έρχεται και το ξεστομίζει με ευκολία και λέει "είσαι αυτό, είσαι εκείνο".
Μα πως είσαι τόσο σίγουρος; Και στην τελική, ποιος σε ρώτησε;


Κι ύστερα, είναι αυτοί που με καταλαβαίνουν πραγματικά, με τη μία. Έτσι, χωρίς λόγια, χωρίς εξήγηση.
Κι αυτοί δε λένε. Κοιτάζουν. Κοιτάζουν, και βλέπεις θαρρείς μέσα από τα μάτια όλα αυτά που κατάλαβαν και κατάλαβες κι εσύ, κι είναι πραγματικά έτσι. Απλά.

Σ' αυτούς το αφιερώνω αυτό εδώ το μπλουζ.

Υ.Γ. Even I got the blues...

19 Comments:

At 5/21/2007 3:43 μ.μ., Blogger cindaki said...

Έτσι είναι, κάποιοι νομίζουν πως σε καταλαβαίνουν, πως είσαι γράμμα ανοιχτό ένα πράγμα, και πως είναι εύκολο να διαβάσουν τις σκέψεις σου, την προσωπικότητα σου. Ρηχοί άνθρωποι...
Υπάρχουν και κάποιοι που δε βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα. Σε παρατηρούν, σε διαβάζουν πραγματικά, προσπαθούν να καταλάβουν. Αυτοί είναι όμως λίγοι.

Και δεν μπορώ καθόλου τους ξερόλες...

 
At 5/21/2007 4:22 μ.μ., Blogger Trilian said...

πρόσεχε γιατί κυκλοφορούν και υπνωτιστές σαλτιμπάγκοι... ;)

 
At 5/21/2007 7:29 μ.μ., Blogger tzo said...

Αααααααααααααχ!
Δεν θα αναβαθμιστούμε;
Κουβέντα δεν θα λέμε με την τηλεπάθεια!!!!

 
At 5/21/2007 8:38 μ.μ., Blogger jul said...

Κουκλα...ολοι έχουν άποψη για όλους... και ο καθενας νομίζει ότι εισαι κατι αλλο... Εσυ τελικά ειναι το θεμα, ξέρεις ποια εισαι???Και ασε τους αλλους να κοπανάνε το κεφάλι τους...

 
At 5/22/2007 5:35 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

«Και τελικά ποιος άνθρωπος είμαι;

Αυτός που σκέφτομαι, ή αυτός που δείχνω;»

εγώ πάντως τελικά πιστεύω ότι είμαστε αυτοί που δειχνουμε. το να σκέφτεσαι μόνο είναι παθητικό, το ενεργητικό είναι η μαγκια :)

 
At 5/23/2007 4:17 μ.μ., Blogger sorry_girl said...

I got your invitation to the blues.

 
At 5/24/2007 12:07 μ.μ., Blogger xalara said...

ορισμένοι καταλαβαίνουν και όταν δεν μιλάς καυόλου, άλλοι όμως δε σε ακούν ούτε όταν θέλεις να τους πεις το προβλημά σου... κι εγώ έγραψα κάτι σχετικά με το θέμα...

 
At 5/25/2007 4:34 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Ειμαστε δυο, ειμαστε τρεις...

 
At 5/25/2007 4:57 μ.μ., Blogger K-Top said...

Νομίζω ότι εκεί στην τελευταία παράγραφο, έπιασες την την ουσία της έννοιας του ΦΑΚ!

 
At 5/25/2007 11:59 μ.μ., Blogger vromogato said...

τίνος παιδί σαι σύ?

 
At 5/26/2007 10:30 π.μ., Blogger snikolas said...

Και τελικά ποιος άνθρωπος είμαι;
Αυτός που σκέφτομαι, ή αυτός που δείχνω;

Μήπως πρέπει να κατεβάσεις την μάσκα που φοράς; Αν άλλα σκέφτεσαι και άλλα κάνεις τότε ποιο το νόημα; Πρέπει να αφήσεις τον εαυτό σου ελεύθερο.

 
At 5/26/2007 3:36 μ.μ., Blogger J. said...

Αν δεν ήσουν αυτή που είσαι, ποιά θα ήθελες να είσαι ;

 
At 5/27/2007 5:00 μ.μ., Blogger N.Ago said...

Και όπως το λέει ο dcd, του οποίου είμαι η…σκιά, είμαστε δυο, είμαστε τρεις, ή είμαστε χίλιοι δεκατρείς;

 
At 5/29/2007 1:32 μ.μ., Blogger Mogwai said...

μπηκα να αφησω comment αλλα διαβασα οτι ο yoreekas είχε γραψει αυτο που ηθελα να πω. μ εκλεψε ακριβως την ιδια σκεψη, επρεπε να ειχα ζητησει πνευματικα!

 
At 5/29/2007 5:31 μ.μ., Blogger kat. said...

Είσαι ο άνθρωπος που δείχνεις! Δηλαδή αυτός που σκέφτεται....
Αρκετά προσιτό!!!!!!

 
At 5/30/2007 9:46 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Multiple Personality εκτός των άλλων , ατυχο αυτο το κορίτσι απο τότε που γεννήθηκε στις αρχές του προηγούμενου αιώνα.

 
At 5/30/2007 2:42 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

sofi-k:
Ξερόλες. Ωραία το είπες. Μακριά!

trilian:
Έννοια σου, έχω τα μάτια μου δεκατέσσερα.

allitnil:
Και τώρα που λέμε, μήπως συνεννοούμαστε;

jul:
Έλα ντε! Ξέρω..;

yo!reeka's:
Το να σκέφτεσαι μόνο, ναι, είναι παθητικό. Αλλά είπα εγώ "μόνο";;

sorry girl:
Και καλώς ήρθες;)

xalara:
Έτσι ακριβώς.
"Μονολογούμε μονολογούμε, τι λεν' οι άλλοι ούτε που ακούμε"...

dcd:
Ευτυχώς τουλάχιστον που έχουμε ο ένας τον άλλον.

atron:
Εξ ου και η αφιέρωση.

 
At 5/30/2007 2:47 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

vromogato:
Ναι, πες μας κι εσύ ότι δεν ξέρεις τώρα...

snikolas:
Όταν λοιπόν κρατάς σκέψεις για τον εαυτό σου ισοδυναμεί με μάσκα; Τότε όταν τις εκφράζεις αλλά αλλοιωμένες, πώς το λέμε;;

j.:
Αυτή που μπορώ αν γίνω. Και θα γίνω μα την πίστη μου...

n.ago:
Ξεκίνα το μέτρημα κι όταν είναι για σούμα φώνα με.

mogwai:
Τότε σου χαρίζω την ίδια απάντηση (γιατί αν απαντήσω σου εκ νέου μπορεί να μου πεις ότι αυτό περίμενες και να με χρεώσεις πνευματικά).

kat.:
Το 'πιασες το νόημα μάι φρεντ.

brainsick:
Πάλι αφήσανε αφύλαχτο το μουσείο; Αφού τους είπα να κλειδώνουν τουλάχιστον την πτέρυγα με τα προϊστορικά. Άντε να δούμε ποιος θα σε πιάσει τώρα.

 
At 8/04/2007 3:44 μ.μ., Blogger Haris said...

"Σκέφτομαι. Σκέφτομαι πολύ. Από μικρό παιδί το έκανα.
Και, δεν ξέρω γιατί, πολλές φορές έχω την αίσθηση ότι τις σκέψεις μου είναι σαν να τις μιλάω. Σαν να τις ακούνε.
Αλλά μετά κάποιος λέει κάτι, κάνει κάτι και συνειδητοποιώ ότι δεν έχει καταλάβει τίποτα."

Μια τελειομανής συγγραφέας...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity