Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Πέμπτη, Μαρτίου 29, 2007

Γκαλοπάρω...

Γκάλοπ:

Έστω ότι είμαι ένας άνθρωπος πεζός (κυριολεκτικά, μεταφορικά είμαι λίαν ρομαντική φύση).
Και περπατάω ωραία και καλά στο δρόμο.
Κι εκεί που προχωράω, τσουπ, να 'σου πεταγμένο σαν την ηχητική εκπομπή φυσικών αερίων εκ του ανθρωπίνου οργανισμού ένα αμάξι.
Παρκαρισμένο φαρδύ πλατύ, ακυρώνοντας το πεζοδρόμιο (πεζο+δρόμιο=πεζός αυτός που περπατάει για να τα ξεκαθαρίζουμε).
Και φυσικά, δεν μπορώ να περάσω.
Αν συνεχίσω κανονικά την πορεία μου, σαν να μην ήταν εκεί, φταίω;
Τουτέστιν, αν ανέβω επάνω στο καπό του γαϊδάρου που αγνόησε τον ΚΟΚ (Κώδικα Οδικής Καγκουροκυκλοφορίας) και παρακάμψω το εμπόδιο ωσάν να ήταν ένα πεταγμένο πακέτο από τσιγάρα (η μάρκα στο σημείο αυτό μας είναι αδιάφορη).
Ερώτημα πρώτον:
Θα έφταιγα;

Έστω ότι λέτε ότι θα έφταιγα (που ντροπή σας δηλαδή).
Και με τα τράβαλα στις αρχές, αποδεικνύεται ότι ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου δεν έχει καμία νομική συνέπεια.
Δεν τρώει ούτε καν κλήση.
Αντίθετα βρίζει, χειροδικεί, διεκδικεί αποζημίωση και απειλεί με μηνύσεις. Και όλοι όσοι έχουν μαζευτεί από το νταβαντούρι (να μου ζήσεις Ελληνάρα) παίρνουν το μέρος του. Γιατί έπαθε ζημιά το του-του του.
Κανείς δεν σχολιάζει ή ενοχλείται από το γεγονός ότι το είχε αφήσει σε σημείο που δήλωνε απροκάλυπτα ότι εκτός από τον εαυτό του δεν νοιάζεται για κανέναν άλλο. Πεζό, παιδί, ηλικιωμένο, ανθρώπους με κινητικά προβλήματα, μανάδες (και μπαμπάδες άμα λάχει) με καροτσάκια. Κανέναν.
Ερώτημα δεύτερον:
Πώς θα έπρεπε να αντιδράσω;

Υ.Γ. Το περιστατικό είναι πραγματικό. Όνομα δεν αναφέρω, γιατί ο πρωταγωνιστής με απειλεί με μήνυση.

16 Comments:

At 3/29/2007 5:15 μ.μ., Blogger sourfou said...

Απλό...
Κολλας αλλο ενα αυτοκόλλητο, εκτος απο το αυτοκίνητο, στη μούρη του και του λες asta la vista baby! Εαν το κρίνεις απαραίτητο, μπορεις και να βεβαιωθείς οτι κόλλησε καλά με μια γροθιά στο κούτελο! ;-ppp

 
At 3/29/2007 6:14 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

τελικά τι έκανες; προσπέρασες;

 
At 3/29/2007 8:32 μ.μ., Blogger snikolas said...

Αν πέρασες από πάνω, είσαι όντως θεριό ανήμερο! :)

 
At 3/29/2007 8:54 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Δεν χρειάζεσαι γκάλοπ θεριό μου.
Έχεις όλο το δίκαιο με το μέρος σου αλλά, ως συνήθως, τα γαϊδούρια(με δυο ποδάρια) τα σαμάρια τους τα αφήνουν όπου βρούνε.
Σχώρα τους, Παναγίτσα μου.

 
At 3/29/2007 9:34 μ.μ., Blogger savon des bebes gentilles said...

χαμογελάς, λες καλημέρα κυρίες και κύριοι και έπειτα χαμογελώντας επίσης
λες οτι εισαι ιατρός και οτι ο κυριος μαλλον ειναι πολυ ανχωμένος τον τελευταιο καιρό και αυτο δημιουργει σοβαρα καρδιακα προβληματα και οτι εν τελει θα του συνεστινες μια πιο ήρεμη και υγιηνη ζωη και πανω απο ολα περπατημα...αν βαριεσαι να τα κανεις ολα αυτα πες του οτι υπερβαλει και συνεχισε τον δρομο σου, κανεις δεν μπορει να σε σταματησει....ουτε και να σε μηνύσει....
το προβλημα αλλωστε με τους ηλίθιους ειναι οτι σε κανουν να φερεσαι και συ σαν ηλίθιος...μην πεφτεις στην λουμπα :)

 
At 3/30/2007 12:30 μ.μ., Blogger tzo said...

Εεεεεε μια σταλίτσα φταις! Ξένη περιούσια σου λέει ο άλλος! Για πάρε όμως την τροχαία και φουσκωσέτα λίγο. Να ελπίζεις να την φάει την κλίση γιατί πολύ φοβάμαι ότι και κυρία να μείνεις αυτός θα τη σκαπουλάρει.

 
At 3/30/2007 2:45 μ.μ., Blogger sorry_girl said...

Αχ θερίο, ούτε να γελάσω δεν δύναμαι!
:(

 
At 3/30/2007 3:09 μ.μ., Blogger Apostolos Papadis said...

Για ρίξε μια ματιά κι εδώ:

http://streetpanthers.blogspot.com/index.html

"Είμαι γάιδαρος, παρκάρω όπου γουστάρω!"

Τα πρώτα 20 αυτοκόλλητα δωρεάν!

 
At 3/30/2007 3:11 μ.μ., Blogger Apostolos Papadis said...

οοοο!Το ξέρεις ήδη αυτό!

 
At 3/30/2007 3:27 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά έκανες. Νταξ, να ανεβω πανω στο αμαξι κομματακι δυσκολο για το χαρακτηρα μου, αλλα γενικα κι εγω τους κανω τη ζωη κολαση :D Οδηγοι μαμημενοι, ο πεζος δε πεθαινει :P

 
At 3/30/2007 5:36 μ.μ., Blogger nahames nakanamoko said...

εγώ θα έβγαζα και θα κρατούσα καλά το πιο κοφτερό μου κλειδάκι.....

 
At 3/31/2007 2:50 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

sourfou:
Άμα είσαι κι εσύ δίπλα, χαλαρά το κάνω και δεν φοβάμαι τίποτα.

yo!reeka's:
Αμ δεν έκανα εγώ. Άλλος έκανε, και ξέρεις ποιος...

snikolas:
Εγώ είμαι όντως, αλλά το περιστατικό είναι δανεισμένο.

n.ago:
Εσύ κι εγώ ωραία τα βρίσκουμε, το κράτος γιατί έχει άλλη άποψη ήθελα να 'ξερα;

savon des bebes gentilles:
Θα συμφωνήσω σίγουρα στο "συνεχισε τον δρομο σου". Μπορούμε εμείς να κάνουμε τα ζώα ανθρώπους;

allitnil:
Έπεσες πιο κοντά απ' όλους.

sorry girl:
Δεν πρέπει να περάσει, δεν πρέπει σου λέω!!!

tiverius:
Είδες που το ήξευρα;

deninho:
Προτείνω το σχόλιό σου να κοσμεί το επόμενο αυτοκόλλητο.

nahames nakanamoko:
Και μάλλον θα ήταν το πιο έξυπνο...

 
At 4/02/2007 10:05 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φορές είμαι στο τσακ να το κάνω. Αλλά η μαλακία μου με κάνει να μην ενεργήσω έτσι. Το έχω σκεφτεί πάρα πολλές φορές να το κάνω και μάλιστα όχι μόνο σε παρκαρισμένα, αλλά και σε αυτούς τους ηλίθιους που σταματάνε πάνω στις διαβάσεις. Αλλά μάλλον δεν έχω τα άντερα γιατί πάντα με σταματάει αυτό που θα γίνει μετά. Απλά τον βρίζω. Οπότε εαν θέλει ας κατέβει... Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα που το έχει σκεφτεί και κάποιος άλλος... Αφού σκέφτομαι να το κάνω, για συμπαράσταση... χιχιχι.

 
At 4/02/2007 10:37 π.μ., Blogger Trilian said...

του κάνεις το αυτοκίνητο πορτοκαλί φωσφοριζε απο τα γνωστά αυτοκολλητάκια!!!

 
At 4/03/2007 12:36 π.μ., Blogger homelessMontresor said...

Τώρα γιατί μπορώ να σε φανταστώ χωρίς δυσκολία να το κάνεις αυτό, ας μην το συζητήσουμε!
Έχεις τη συμπαράσταση μου... αρκεί να μη ζητήσεις να συνεισφέρω στο πρόστιμο!!!

 
At 4/05/2007 12:04 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

lykos:
Κι εγώ για συμπαράσταση το έγραψα το κείμενο, μη νομίζεις ότι έχω τόσο θάρρος;)

trilian:
Κι άμα δεν έχεις πάνω σου;

homelessmontresor:
Μα δεν καταλαβαίνω τι εννοείς...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity