Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τετάρτη, Μαρτίου 07, 2007

Ταινιάζω...

Είναι πασίγνωστο ότι είμαι τεμπέλα. Δεν το κρύβω. Και δεν το κρύβω, γιατί βαριέμαι. Και βαριέμαι, επειδή είμαι τεμπέλα. Καλά ως εδώ;
Ο
Υπουργός μου είναι όπως γνωρίζετε εξαιρετικά συμπαθής (και να μη μου ήταν πάλι θα τον είχα από κοντά μπας και με βολέψει σε καμιά θεσούλα στο δημόσιο). Και αν και εγώ αυτά τα αλυσιδωτά γενικώς δεν τα χωνεύω, δεν λέει τώρα να πας κόντρα στην εξουσία. Οπόταν, πρέπει να πω, λέει, εφτά ταινίες αγαπημένες, λέει.
Όλα κι όλα. Εφτά είναι πολλές. Βαριέμαι (εξ ου και ο πρόλογος). Άμα πω μία που την έχω δει ίσα με εφτά φορές πιάνει; Πιάνει.
Τρέξε Λόλα τρέξε.
Ανεπανάληπτη. Γερμανική παραγωγή (τι τα έφαγα τα χρόνια μου στα Γκαίτια), που με συνάρπασε τελειωτικά.
Τώρα πρέπει και να επιχειρηματολογήσω για να δικαιολογήσω την επιλογή μου;
Μπορεί και όχι, αλλά εγώ θα επιχειρηματολογήσω για το σπορ.
Ένα έχω να πω. Εμένα μετά απ' αυτό το έργο, άλλαξε η ματιά μου. Και δεν έγινε πιο γοητευτική (δεν υπήρχαν άλλα περιθώρια για κάτι τέτοιο), αλλά, να...

Η ταινία αυτή πραγματεύεται εν ολίγοις (εμπρός λοιπόν λογοτεχνική μου κατάρτιση!) την θεωρία του χάους. Το ότι τα πάντα αλληλεπιδρούν με τα πάντα.
Το ότι εγώ αυτή τη στιγμή κάθομαι και γράφω και δεν κάνω κάτι άλλο (συνειδητά δεν χρησιμοποιώ τη δουλειά σαν παράδειγμα, δεν είναι απαραίτητο να προκαλούμε την τύχη μας, ε αγαπητή εταιρεία;), αλλάζει την πορεία ολόκληρης της ζωής μου. Και των όσων με περιστοιχίζουν (σίγουρα της αγαπητής εταιρείας, που μάλλον δεν πρόκειται να ανεβάσει τα κέρδη της σήμερα χάρη σ' εμένα).
Το ότι εσείς αυτή τη στιγμή κάθεστε και διαβάζετε και δεν δουλεύετε (συνειδητά δεν χρησιμοποιώ κάτι άλλο σαν παράδειγμα, δεν είμαι αδιάκριτος άνθρωπος εγώ να ασχολούμαι με τα προσωπικά σας), αλλάζει την πορεία ολόκληρης της ζωής σας. Και των όσων σας περιστοιχίζουν (γιατί διαβάζοντας εμένα, γίνεστε πιο θετικοί, πιο φιλικοί, πιο αξιαγάπητοι).

Ωστόσο, οφείλω να πω ότι πιστεύω πως τα πάντα χάνουν όταν πας να τα μεταφέρεις. Οι ταινίες, τα βιβλία, οι εμπειρίες. Όλα έχουν να κάνουν με το πώς τα νιώθει και τα συλλαμβάνει ο καθένας.
Γι' αυτό, δείτε το! Κι αν το έχετε κάνει ήδη, ξαναδείτε το! Τσιγγουνιές θα κάνουμε;

Υ.Γ. Δεν αναιρώ το προηγούμενο ποστ μου για το Spazits, απλά δίνω παράταση για να μην αγχωθούν βρε τα παιδιά!

7 Comments:

At 3/07/2007 7:19 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

γαμώ τις ταινίες το λόλα ρεντ. σα βιντεοκλίπ είναι

 
At 3/07/2007 7:19 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

εσύ πώς και ξεκόλλησες από το στάθη ψάλτη και το ειδες;

 
At 3/07/2007 9:06 μ.μ., Blogger zouri1 said...

nai kala,που ειναι οι αλλες σεξι?
ταβλιαζω επρεπε να ειναι ο τιτλος.

 
At 3/07/2007 11:46 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

μα τι παιχνιδιάρικη ατμόσφαιρα επικρατεί στα μπλογκ τώρα τελευταία!
αν τυχόν δεν έχεις δει το butterfly effect, δες το. έχει σχέση..
http://imdb.com/title/tt0289879/

 
At 3/08/2007 2:42 μ.μ., Blogger snikolas said...

Έχει πολλά χρόνια που την είδα και θα συμφωνήσω. Super ταινία.

 
At 3/09/2007 10:38 μ.μ., Blogger Unknown said...

Καλησπέρα

Είσαι και πολύ πρώτη
Και πολύ θεριό Ανήμερο

Καλό σου βράδυ

 
At 3/12/2007 2:53 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

yo!reeka's:
Για Ψάλτη πήγα, αλλά τις είχες δανειστεί εσύ όλες.

zouri:
Μα τι άνθρωπος...

deadend mind:
Το είδα. Και μου άρεσε πολύ!

snikolas:
Συμφωνούμε 100%.

sailor:
Υπερβάλεις:)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity