Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Μαρτίου 05, 2007

Υπογράφω...

Αρκετά έκανα το κορόιδο.
Ως εδώ και μη παρέκει.
Τέρμα.
Φτάνει.
Καπούτ.
Αυτό ήταν.
Τελεία και παύλα.
Τετέλεστετ.
Δεν πάει άλλο.
Νομίζω πως καταλάβατε, ας μην προβώ σε περαιτέρω χρήση φράσεων παρεμφερούς νοήματος (πώς την χειρίζομαι την ελληνική ρε η άτιμη!).
Τόσον καιρό επέλεξα να μην μιλήσω. Άλλωστε, δεν μου αρέσει ιδιαίτερα να ανακατεύομαι σε υποθέσεις που δεν με αφορούν άμεσα. Δηλαδή ψέματα, δεν είναι ότι δεν μου αρέσει, είναι ότι συνήθως βρίσκω τον μπελά μου.

Γι' αυτό και τώρα είχα πει αρχικά να μη λάβω θέση. Να δείξω ανωτερότητα που λένε (γιατί, τον υπόλοιπο καιρό έδειχνα κατωτερότητα ας πούμε;).
Αλλά πλέον έχω φτάσει στα όριά μου. Θα μιλήξω.
Θα χρειαστώ όμως τη στήριξή σας. Πρέπει να την έχω, σας παρακαλώ, υποσχεθείτε μου ότι θα την έχω. Κανένας αγώνας δεν είναι ποτέ αποτελεσματικός αν δεν είναι μαζικός (τόσα χρόνια παρακολουθώ πορείες από τον καναπέ μου, έμαθα και κάτι). Τουτέστιν, θέλω την συνδρομή σας.
Μην τρομάζετε, όχι οικονομική. Ντάξει, αν θέλει κανείς να δώσει το κάτι τις του δεν θα πω όχι. Όχι τίποτα άλλο, για να μην τον προσβάλω.
Αυτό που θέλω είναι η υπογραφή σας. Απαιτώ εδώ και τώρα να ανοίξει το
Spazits.
Άμα δεν ανοίξει οσονούπω, εγώ δεν ξαναγράφω λέξη (όχι που βαριέμαι και έψαχνα δικαιολογία, καμία σχέση). Θα το κλείσω το ρημάδι αν δεν ξαναδώ το τρίο spazits να ανοίγει τις πόρτες του στο ευρύ κοινό. Θα φωνάξω την εφορία (σιγά μην τρέχω εγώ στα πόδια τους) και θα τους παραδώσω τα βλοκ παροχής υπηρεσιών.
Οπόταν, το Θεριό σιγεί, μέχρις της επανίδρυσης του ανωτέρω. Μετά απ' αυτό, ή που θα ξαναγράφτσω (για να μπορέσει να αποκατασταθεί η ισορροπία του σύμπαντος), ή που θα βρω άλλο πάτημα για να συνεχίσω την ρεμπελιά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Υ.Γ. Ourtata!

16 Comments:

At 3/05/2007 12:11 μ.μ., Blogger sourfou said...

τι να σε κάνω, που βρέθηκε ενας τρόμπας...ενας σκοτεινος δάκτυλος και μας εκλεισε όλους απ'έξω (μαζι και τον εαυτό του), κατα τη διάρκεια του upgrade σε blogger beta! Τι να σε κάνω....;-ppppp

 
At 3/05/2007 12:21 μ.μ., Blogger K-Top said...

Ποιός ποιός? Ούρτατα! To spazits καταστρέφει την μπλογκόσφαιρα!

 
At 3/05/2007 12:31 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Vote for Θεριο, as επιτιμο μελος!!!
.
.
.
..
...δεν εχω τη παραμικρη ιδεα για τι πραγμα μιλατε οι υπολοιποι!

 
At 3/05/2007 1:05 μ.μ., Blogger zouri1 said...

καλυτερα κλειστο το σπαζιτς.Θελημα Θεου και υπουργου.
Θεριο εισαι φαουλ.
με πηρατε τηλ.πολυ αργα.

 
At 3/05/2007 3:01 μ.μ., Blogger manosantonaros said...

Ενέσιμα ή μe spray τα παίρνετε;
Μαθαίνω ότι οσοσνούπω θα κυκλοφορήσουν και οικολογικά...

 
At 3/05/2007 3:10 μ.μ., Blogger K-Top said...

Εγώ προτείνω να ανοίξει το spazits για spazits στον υπουργό.

Μετά μπορείς να σταματήσεις να γράφεις για spazits σε όλους όσους βροντοφώναξαν να ανοίξει για να μην σταματήσεις να γράφεις.

Μετά μπορείς να ξαναρχίσεις να γράφεις για spazits σε όσους χαρήκανε επειδή σταμάτησες να γράφεις.

Μετά μπορεί να σε κάνει spazits το σύμπαν και να μην διαβάζει κανένας τι γράφεται εδώ αλλά μόνο στο spazits.

Μετά μπορεί να κάνει spazits το spazits στους spazits και να τους κλειδώσει έξω έτσι για spazits (κλπ κλπ κλπ).

 
At 3/05/2007 7:52 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

ε; τι είναι το σπάζιτς; πάω να δω

 
At 3/06/2007 12:49 π.μ., Blogger homelessMontresor said...

1. Έχω βολευτεί τέλεια στον καναπέ μου αυτή τη στιγμή, λυπάμαι δεν θα μπορέσω να υπογράψω!
2. Μουάχαχα! Δε θα ξαναγράψεις μέχρι να ανοίξει??? Κάτι μου λέει οτι θα έχω βγει στη σύνταξη μέχρι να ξαναποστάρεις, εκτός αν...
3. Θα σκάσεις και δε θα αντέξεις! Μη δίνεις υποσχέσεις σε μορφή απειλών που δεν μπορείς να κρατήσεις! :ΡΡΡ

 
At 3/06/2007 8:42 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

magica:
Ενταύθα!

sourfou:
Δεν ξέρω, πρέπει να βρεθεί μια λύση πάντως...

atron:
Σαν το όζον ένα πράμα;

dcd:
Επίτιμο μέλος! Μα δεν ξέρω, μήπως δεν πρέπει να το δεχτώ...

zouri:
Είσαι κι εσύ ένας από... αυτούς!
Κι όσο για το φάουλ, το ξεκαθαρίσαμε νομίζω. Ορίστε μας!

manosantonaros:
Δεν μπορώ να σου πω λεπτομέρειες, πάντως αν είσαι καλό παιδί, μπορεί να σου φυλάξουμε λίγο κι εσένα.

atron:
Ourtata!

yo!reeka's:
Πολλά θα δεις, λίγα θα καταλάβεις.

homelessmontresor:
Μωρέ δεν το ξες το γινάτι μου εμένα!

 
At 3/06/2007 11:14 π.μ., Blogger jul said...

Εγω πειράζει που έχω μαυρα μεσάνυχτα γενικα και αόριστα και δεν καταλαβαινω χριστό!!!!
Παντως αν ειναι σε ψηφίζω εσένα!!!
τον άλλον δεν τον ξέρω :Ρ:Ρ

 
At 3/06/2007 12:26 μ.μ., Blogger Γκρινιάρης said...

Κι εγώ έχω χάσει μάλλον επεισόδια...

 
At 3/06/2007 7:41 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

να υπογράψω, αλλά μόνο και μόνο γιατί έχω εμπιστοσύνη στο δίκαιο του αγώνα σου και μ' αρέσει πολύ να σε διαβάζω, γιατί ούτε εγώ κατάλαβα τι παίζει! ;)

 
At 3/07/2007 8:55 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

julia:
Τυφλή υποστήριξη. Με συγκινείς...

γκρινιάρης:
Όχι ότι έγινε και τίποτα σοβαρό, χαζά παιδιά χαρά γεμάτα:)

deadend mind:
Μα γιατί να είμαι τόσο δημοφιλής!

 
At 3/07/2007 1:14 μ.μ., Blogger tzo said...

Υπογράφω! Και ξαναυπογράφω!

 
At 3/07/2007 3:32 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

allitnil:
Εύγε! Και ξαναεύγε!

 
At 3/07/2007 5:51 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Υπογράφω με τα δυο χέρια και εγώ.
Ορίστε μας.
'Ακου κι, κλειστήκαμε έξω λέει.
Να μπείτε από τη…Κλειδαρότρυπα αδελφέ!
Κάντε κάτι όμως.
Ακούς Ανδρέα;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity