Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007

Ανακατώνω...

Θεωρώ, ότι ποτέ δεν υπήρξα άνθρωπος-διχόνοια.
Και επίσης, πρέπει να σας εξομολογηθώ ότι τρέφω μια βαθιά αντιπάθεια για τους ανθρώπους-διχόνοια.
Αυτό το είδος το πρωτοσυνάντησα στο σχολείο και βεβαίως, το έζησα σε όλο του το μεγαλείο στη δουλειά, τόσο σ' αυτήν που είμαι τώρα, όσο και σε όσες έχω κάνει γενικότερα στα πλαίσια της πλουσίας καριέρας μου (ξέρω ότι σας κάνει εντύπωση παρά το νεαρό της ηλικίας μου, αλλά τι να κάνεις, τυχερά είν' αυτά).
Αν προσπαθούσα να κατηγοριοποιήσω το είδος, πράγμα που γενικώς δεν κάνω αλλά τώρα θα κάνω γιατί έτσι μου την βάρεσε, θα έλεγα ότι συγκεντρώνει τα εξής στοιχεία:
1. Δεν έχει προσωπική ζωή (και δεν εννοώ απαραιτήτως μπόι ή γκερλ -φρέντ, εννοώ ενδιαφέροντα, γυμναστική, ψάρεμα, πινγκ πονγκ, ένα χόμπι βρε αδερφέ).
2. Δεν έχει φίλους ή παρέες (κι εμείς τι φταίμε, αυτοί έχουν τον ανθρωποδιώκτη, εμείς θα την πλερώσουμε;)
3. Είναι ο παράδεισος του κόμπλεξ (ο μη ανασφαλής πρώτος τον λίθον βαλέτω βέβαια, αλλά όλα έχουν ένα όριο πια).
4. Τρέφονται από τα ανακατώματα (τα οποία δεν είναι σπεσιαλιτέ του κυρίου Μαμαλάκη, είναι μπερδεγουέη μπλεξίματα. Το μοναδικό κοινό είναι ότι χρησιμοποιείται και γι' αυτά σερβίτσο, κατά προτίμηση μαχαίρι. Μόνο του. Το πιρούνι δεν είναι χρειαζούμενο).
Τι τα κάμεις λοιπόν αυτά τα όντα;
Να τσατιστείς και να τα βρίσεις; Δε γίνεται, δουλειά είναι αυτή, πρέπει να κρατάμε τα προσχήματα.
Να τα αγνοήσεις; Μέχρι πότε;
Άντε και δεν κρατιέμαι για πολύ λέμε!

Υ.Γ. Το σκιτσάκι να σημειώσω, δεν έχει αθλητική απόχρωση...

16 Comments:

At 2/15/2007 11:37 π.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Να τους δωσεις το url σου!

 
At 2/15/2007 1:48 μ.μ., Blogger Trilian said...

να κάνεις ωριμότητες του στυλ φτύνω στον καφέ σου και άλλα τέτοια!!! χιχι! (μα τι σοβαρό άτομο που είμαι πια... δάκρυα κύλισαν στα μάτια μου από την συγκίνηση!)

 
At 2/15/2007 2:59 μ.μ., Blogger zouri1 said...

ηθελα κατι να πω,αλλα ειδα τον cccd,πιο πανω και δεν μιλαω.

 
At 2/15/2007 3:26 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Απλά αδιαφορείς! Θα λυσσάξουν από το κανκό τους, αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίπουτις!

 
At 2/15/2007 4:12 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Σου βρήκα άντρα!!!

 
At 2/15/2007 5:26 μ.μ., Blogger jul said...

Θεριό, μετά την αποκατάσταση σου από την nosyparker, το μονο που εχω να προσθέσω ειναι το εξής... μην δινεις σημασία σε τετοιου ειδους κάριες (γιατί στάνταρ το 90% ειναι θυλικά) και άστες να βράζουν στο ζουμί τους...Τον τελευταίο καιρό αυτό κάνω και το απολαμβάνω απίστευτα!!!
Ειμαι πολυ κακια:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

Α και να μην το ξεχάσω...οπως ειπε και η trilian φτυσε και κανενα καφέ..

 
At 2/16/2007 3:03 π.μ., Blogger Alpha said...

μην ανησυχείς-στο τέλος όλοι πάνε στον Παράδεισο.

έτσι κι αλλιώς

 
At 2/16/2007 9:38 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

dcd:
Αυτό δεν αποκαλύπτεται στο ευρύ συναδελφικό κοινό, το γνωρίζεις.

trilian:
Με προσβάλεις.
Αυτά τα έχω κάνει ήδη. Κάτι πιο προχωρημένο;

zouri:
Έλα, μίλαααααααα!

an-lu:
Πίστεψε με, σ' αυτή τη φάση βρίσκομαι πλέον.

nosyparker:
Έλα;;;; Στα να δω...

julia:
Πώς φαίνεται ότι με νιώθεις!

mosaic:
Το 'χεις τσεκάρει από μέσα δηλαδή;

 
At 2/16/2007 1:51 μ.μ., Blogger Blondie said...

Αδιαφορείς!!! Είναι το χειρότερό τους!!! Κάποια στιγμή σταματάνε να ασχολούνται!!! Για λίγο όμως.. Και μετά πάλι τα ίδια.. Οπότε..? Στην αντεπίθεση όπως λέει και ο trilian!!

 
At 2/16/2007 2:05 μ.μ., Blogger tzo said...

Άσε έχω γνωρίσει! Εγώ πάντως δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Μήπως να του φέρεσαι ανάλογα! Αν και φοβάμαι πως κάτι τέτοιο μάλλον θα του αρέσει!

 
At 2/16/2007 4:51 μ.μ., Blogger demonia said...

Τα εν λόγω άτομα είναι αξιολύπητα,άρα,απλά,τα γράφουμε στα παλιά μας τα παπούτσια...!

 
At 2/17/2007 10:25 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

μετά φταίνε οι δολοφόνοι

 
At 2/18/2007 11:08 π.μ., Blogger nosyparker said...

Ήρθε η σειρά σου για αποκαλύψεις!

 
At 2/19/2007 1:31 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Άμα δε μιλήσει ο υπουργός, δεν λέω λέξη.
Είναι και ο …vampir εδώ!

 
At 2/19/2007 11:25 μ.μ., Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

Να τους σφάξεις με το μπαμπάκι...

 
At 2/20/2007 9:56 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

blondie:
Όπως το πες, μοναχά μια στιγμή ξαποσταίνουν, και ξανά προς την δόξα τραβούν!

allitnil:
Είπαμε να ισιώσουμε τους στραβούς, όχι να στραβώσουμε κι εμείς!

demonia:
Φοβάμαι πως αρχίζω και ξεμένω από ζευγάρια...

keimgreek:
Λες να αρχίσω να καθαρίζω κόσμο;

nosyparker:
Ποιος; Εγώ;;

n.ago:
Μμμμ, μου γινες ένα με τον υπουργό τώρα κι εσύ!

vita mi barouak:
Μπήκες στο νόημα...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity