Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Πέμπτη, Ιανουαρίου 04, 2007

Καλωσορίζω...

Ήρτε και το 2007. Άι να διούμε τι θα μας αποφέρει. Άμαν τυχόν και δε μας αποφέρει τίποτα, θα του κάνω μήνυση (το λέω από τώρα, μπας και σκιαχτεί).
Θέλω να πιστεύω ότι ο χρόνος ετούτος θα μου δώσει πολλά πράματα. Άμα λάχει, να του δώσω κι εγώ δηλαδή.

Τι θέλει; Λεφτά; Να το διαπραγματευτούμε. Εγώ είμαι χουβαρντού, δεν κάνω γυφτιές. Όσα γουστάρει θα τα πάρει.
Αλλά, θα βάλω κι εγώ τις προϋποθέσεις μου.
Του χρόνου τέτοια μέρα, θα έχουν αλλάξει μόνο όσα αποφασίσω εγώ. Όπως θα αποφασίσω εγώ. Τα είπαμε αυτά.
Θα έχω κάνει σώμα αξιοζήλευτο (το ξέρω ότι είναι ήδη τέλειο, αλλά τα πάντα επιδέχονται βελτίωση).
Θα έχω αποκτήσει παγκόσμια φήμη (ως κάτι τέλος πάντων, αυτό δεν το έχω αποφασίσει ακόμη).
Θα έχω βρει τον τέλειο άνδρα (εμφάνιση Μιχαλόπουλος, μυαλό Λαζόπουλος, χρήμα Κωστόπουλος).
Κατά τα άλλα, γιοκ.
Αγέραστη θέλω να είμαι (εγώ κι ο Ντόριαν Γκρέυ).
Κι άπαξ και δεν θέλει λεφτά ο φίλος μου ο χρόνος και θέλει κάτι άλλο, να με το πει εδώ και τώρα.
Μήπως αν του οργάνωνα ένα γουέλκαμ πάρτι; Α, τρέλα θα είναι, είμαι πολύ καλή στα διοργανωτικά. Μόνο την λίστα των καλεσμένων να μου κάνει, κι όλα τ' άλλα τα αναλαμβάνω συλλήβδην. Από καναπεδάκια μέχρι μουσική επένδυση. Όποιος δεν έχει δει κοινωνική εκδήλωση από τα χεράκια μου, δεν έχει δει τίποτα. Τρομερή είμαι η άτιμη, τρομερή!
Λοιπόν, πότε θ' αρχίσει το παζάρι;


Υ.Γ. Θα χρειαστώ και κάποιον να είναι απίκο επί της υποδοχής, παρακαλώ όπως οι ενδιαφερόμενοι υποβάλουν τις αιτήσεις τους ενταύθα.

22 Comments:

At 1/04/2007 1:22 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Υποβαλω αιτηση τωρα!!
Καλη χρονια!!!

 
At 1/04/2007 1:30 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Εμένα να πάρεις. PR nosyparker με τη βούλα. Αμ πώς!

YΓ Καμία ρετσίνα θα πίωμεν; Η θα πάμε στο γνωστό μέρος για μπύρες;

 
At 1/04/2007 1:30 μ.μ., Blogger nosyparker said...

ΥΓ 2 Ξεσηκώθηκα χθες με τις ροκιές που ανέβασα και θέλω τζέρτζελο. :-)

 
At 1/04/2007 2:01 μ.μ., Blogger zouri1 said...

παρε τον CCCD αμεσως και θα σε επιδοτω καθε μηνα με 500 ευρω.:)

 
At 1/04/2007 2:22 μ.μ., Blogger Trilian said...

να κερνάω τα ποτα; (έτσι όποιον δεν συμπαθώ τον έχω του χεριού μου!!μπουχαχαχα)

 
At 1/04/2007 2:25 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

dcd:
Προσλαμβάνεσαι (εκτός συναγωνισμού εννοείται)!

nosyparker:
Λυπάμαι φιλενάδα, η θέσις μόλις καλύφθηκε.
Υ.Γ. Θα μιλήσωμε για ντιτέιλς.

zouri:
Θα σου στείλω τον αριθμό λογαριασμού μου με e-mail.

trilian:
Αμ άμα αρχίσουμε έτσι, το κλείσαμε το μαγαζί!

 
At 1/04/2007 3:53 μ.μ., Blogger jul said...

Λοιπον εγω μπορω να φερω ΟΥΙΣΚΙΑ...ειδες τι ειπα...οχι ουϊσκι, αλλά ΟΥΙΣΚΙΑ!!!!!
Με τα τοσα που εφερε ο καλος μου από τα γραφεια που του εδωκαν...αλκοολικό θα τον κανω εγω τον χρονο:)

 
At 1/04/2007 5:09 μ.μ., Blogger Unknown said...

Καλό απόγευμα

Καλή και ευτυχισμένη Χρονιά
και δημιουργική

Καλό βράδυ

 
At 1/05/2007 11:54 π.μ., Blogger tzo said...

Κοίτα και εγώ τον περιμένω να του πω! Κάθε χρόνο τον φωνάζω αλλά τίποτης! Νομίζω δεν του αρέσουν τα παζάρια δεν θέλω να σε απογοητεύσω! Πάρε τον ένα τηλ και πες του στα ίσα! Θέλω αυτό….. αν δεν το κάνεις θα σε δυσφημίσω!!!!

 
At 1/05/2007 2:39 μ.μ., Blogger K-Top said...

Καλό πάσχα σε όλους! (εγώ βλέπω μπροστά, έτσι κερδίζω τον DCD στο σκάκι! :p)

Αναλαμβάνω το μπαρ. Μπέστ μοχίτο ιν τάουν. Ειδικεύομαι και στα καμικάζια.

Liver is evil and must be destroyed!

 
At 1/05/2007 3:43 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

Julia:
Λες να τον σουρώσουμε μπας και βρούμε άσπρη μέρα?

sailor:
Καλή χρονιά και σε σένα, όλα καλά να μας πάνε!

allitnil:
Με απειλείς λοιπόν ε;;;;
Τι νομίζεις, κοτζαμάν θεριό θα μασήσω?

atron:
Σε περιμένω από βδομάδα στο γραφείο μου για να τακτοποιήσουμε τα της προσλήψεως.

 
At 1/05/2007 5:41 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Γίνονται ακόμη δεκτές αιτήσεις? χε χε

 
At 1/05/2007 7:04 μ.μ., Blogger jul said...

Καλε ναι...να τον σουρωσουμε και να τον αλατισουμε...λοοοολ
και ξερεις ..ποιοτικα ΟΥΙΣΚΙΑ...15αρια και ανω...:):):)

 
At 1/06/2007 3:27 π.μ., Blogger homelessMontresor said...

Εγώ αναλαμβάνω το ποδαρικό πάντως...!

 
At 1/06/2007 3:29 π.μ., Blogger homelessMontresor said...

Μήπως να μπω και υποδοχή? Μπορεί αμα με δει ο καινούριος χρόνος να τρομάξει και να αφήσει χάμο στο πλατύσκαλο το σακούλι με τα καλούδια που ζητάς!

 
At 1/08/2007 9:06 π.μ., Blogger snikolas said...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά. Καλά του κάνεις του Χρόνου και τον ζορίζεις από την αρχή. Άμα σου πάρει τον αέρα… δύσκολα μετά. Σκίσε την γάτα από την αρχή! :)

 
At 1/08/2007 9:20 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

σεξ+πυρ:
Κανονικά όχι, αλλά για σένα παίζει να κάνω μια μικρή εξαιρεσούλα...

julia:
Κερνάω απόψε εγώ!

homelessmontresor:
Από σένα βρε να τρομάξει, τέτοιο παιζάκι καλό;

deadendmind:
Λες να το κάνουμε σε χαβάιαν κόνσεπτ;
Καλή χρονιά και σε σένα!

snikolas:
Αυτό προσπαθώ να κάνω, άντε να δούμε άμα θα μου βγει!

 
At 1/08/2007 9:43 π.μ., Blogger nahames nakanamoko said...

good year!!!
δικομανή.....

 
At 1/08/2007 1:54 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Προτιμώ να συνεισφέρω σε κρασιά από τα αμπέλια μου! ;-)
Καλή Χρονιά θηριάκι!

 
At 1/08/2007 6:25 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

πάνος μιχαλόπουλος;;;;; μιχαλόπουλος;;;;;;

ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ;;;;;;

i rest my case

 
At 1/08/2007 9:58 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Κυρία! Κυρία! Εμένα Κυρία!
Καλή Χρονιά.

 
At 1/09/2007 8:43 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

nahames nakanamoko:
Michelen! Δικομανής εγώ? Δεν σε καταλαβαίνω, ειλικρινά...

an-lu:
Κάθε προσφορά καλοδεχούμενη βεβαίως βεβαίως. Καλή χρονιά γοργόνι!

gelial:
Ε ναι λοιπόν, ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, all time classic! Διαφωνείς να υποθέσω?

N.ago:
Ε όχι και κυρία παιδί μου, νέα κοπέλα! Τώρα βέβαια θα μου πεις, κυρία γεννιέσαι, δε γίνεσαι.
Καλή χρονιά και σε σένα φιλαράκο!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity