Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 18, 2006

Καταθλίβομαι...

Μ' αρέσει να ενημερώνομαι για το τι συμβαίνει γύρω μας, διότι ως γνωστόν έχω πάντα τις κεραίες μου τεντωμένες (εγώ και οι γονιμοποιημένες κάμπιες). Και προτιμώ βεβαίως το ίντερνετ για τη δουλειά αυτή, αφού ο τρόπος παρουσίασης της είδησης δεν είναι ποτέ τόσο τραγικός όσο στην τηλεόραση, ενώ βέβαια δεν διαβάζεις μόνο για δυο-τρία πιασάρικα θέματα, αλλά για όλα όσα πραγματικά συμβαίνουν και μας επιτρέπεται να γνωρίζουμε.
Έτσι, το να μαθαίνω καινούρια πράγματα είναι κάτι που πραγματικά με ευχαριστεί (τι φιλομάθεια αυτό το κορίτσι, τι φιλομάθεια!).
Μέχρι προχθές. Διάβασα κάτι, που πραγματικά με έχει προβληματίσει.
Ήταν ένα άρθρο που αναφερόταν στην κατάθλιψη, και παρουσίαζε τα δέκα σημαντικότερα συμπτώματα. Αν έχετε πέντε τουλάχιστον από αυτά, έλεγε, επισκεφθείτε τον γιατρό σας (να φανταστώ ότι εννοεί τον ψυχίατρο και ουχί τον οδοντίατρο;).

Το έριξον λοιπόν μια προσεκτική ματιά, με την ενδόμυχη διάθεση να γελάσω πικρόχολα που δεν θα είχα ούτε ένα από αυτά και θα κορόιδευα σατανικά όλους τους υπόλοιπους που θα ήταν για το τρελάδικο.
Βάι βάι όμως, τι μου επεφύλαξε η αδυσώπητη μοίρα!
Είχα εφτά στα δέκα συμπτώματα. Ω ναι κυρίες και κύριοι και παιδιά, εφτά στα δέκα! Ούτε ένα ούτε δύο (ούτε χίλια δεκαδύο βέβαια, αλλά και πάλι το εφτά είναι ένα σεβαστό νούμερο).
Να πω ότι δεν επηρεάστηκα; Ψέματα θα πω (να είμαι καταθλιπτική, αλλά και ψεύτρα καταθλιπτική πολύ δεν πάει;). Επηρεάστηκα. Σκιάχτηκα, πώς το λένε.

Μην αυθυποβλήθηκα; Πιθανό. Τότε είμαι αδύναμος χαραχτήρ, είναι κι αυτό ένα μείζον πρόβλημα.
Δεν είμαι καλά, σώσθε με κάποιος, δεν είμαι καλά λέμε!


Υ.Γ. Επίτηδες δεν ανέφερα αναλυτικά τα συμπτώματα, μην σας κάμω κι εσάς καμία τέτοια ζημιά γιορτιάτικα...

18 Comments:

At 12/18/2006 3:26 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Τι πας και διαβάζεις η γυναίκα....τσ τσ τσ...
καλε διαβασε για καλυντικά, για αρώματα, για μόδα..(εμαθα απο την κοτοσαλάτα οτι οι πράσινες γαλότσες ειναι must)...
Αν και πολυ φοβάμαι ότι εγώ θα είχα δεκα στα δεκα...bingo θα έκανα

 
At 12/18/2006 3:29 μ.μ., Blogger snikolas said...

Καλά μην τρελαθούμε… αυτά που διαβάζουμε στο net δεν είναι πάντα σωστά. Κάνε ένα γενικό τσεκ πρώτα και μετά άρχισε να ανησυχείς.

 
At 12/18/2006 3:41 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλέ πες μας και μας που είναι το τεστ να έμπουμε να ξεστραβωθούμε!
Αυτό με τις πράσινες γαλότσες μην το δέσετε κιόλας γιατί θα σας μπαγλαρώσει η φάσιον πολίς.

 
At 12/18/2006 4:32 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Άσχετο, αλλά γιατί μερικά γράμματα τα δείχνει κινέζικα; Αναβαθμίστηκες;

 
At 12/18/2006 4:37 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

anonymous (julia):
Άσε με, άσε με, ακόμα να συνέλθω!

snikolas:
Έχεις μήπως κανέναν καλό γιατρό να μου συστήσεις;

anonymous (kotosalata):
Δε θέλεις σου λέω, άκουμε εμένα, δε θέλεις!

nosyparker:
Just did!

 
At 12/18/2006 4:50 μ.μ., Blogger Γείτων said...

Τα συμπτώματα της κατάθλιψης, όπως και των περισσότερων ασθενειών ψυχολογικού τύπου τα έχουμε όλοι λίγο, ή πολύ. Αυτό που διαχωρίζει έναν άνθρωπο που χρήζει βοήθειας, είναι ο βαθμός, η συχνότητα, οι λόγοι και η ένταση στην οποία εμφανίζονται. Με λίγα λόγια εσύ μην ανησυχείς είσαι μια χαρά, και σταμάτα αμέσως να διαβάζεις τέτοια πράγματα.
Καλημέρες

 
At 12/18/2006 6:37 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

γονιμοποιημένη κάμπια μου εσύ!

 
At 12/19/2006 12:29 π.μ., Blogger Γκρινιάρης said...

Καλησπέρα.
Μη μασάς βρε. Σωστά το έθεσε ο Γείτων.
Η θλίψη, ακόμα και το πένθος όταν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος, είναι μέσα στην ψυχοσύνθεσή μας. Η υπερβολή , ο μεγάλος και ανεξήγητος βαθμός τέτοιων στοιχείων, είναι αυτό που πρέπει να μας ανησυχεί (εξού και κατάθλιψη). Όλοι είμαστε "καταθλιπτικοί" κατά περιόδους. Δεν είμαστε όλοι όμως για ιατρό.

Νομίζω δηλαδή! Χμμμμ...

 
At 12/19/2006 8:53 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

γείτων:
Να γιατί αξίζει να έχεις φίλους επιστήμονες...

gelial:
Ποτέ δεν μ' έχουν πει έτσι, μα τι γλυκός που είσαι!

γκρινιάρης:
Ας ελπίσουμε να νομίζεις σωστά!

 
At 12/19/2006 11:23 π.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Ε, οχι! Δεν το δεχομαι!

 
At 12/19/2006 11:28 π.μ., Blogger Agobooks said...

Επ! αυτά, δεν μπορούν να επηρεάζουν ένα θεριό διότι, για φαντάσου τι θα πάθαινε ένας που δεν είναι και τόσο…θεριό!

 
At 12/19/2006 11:57 π.μ., Blogger An-Lu said...

Μπορώ να σου συτήσω τον ανάλγο γιατρό...αλλά ΔΕΝ το χρειάζεσαι...κάτι ξέρω που σου λέω!

 
At 12/19/2006 12:56 μ.μ., Blogger Trilian said...

οχι να τα αναφερεις καλη μου... ψιλοι στα αυτια μου μπηκανε βρε πωπω πω!

 
At 12/19/2006 1:08 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

dcd:
Λες να με έπιασε επειδή είχες καιρό να δώσεις στίγμα;

n.ago:
Το θέμα είναι ότι έχω το όνομα. Τη χάρη όμως, την έχω;

an-lu:
Εσύ κράτα πάντως το τηλέφωνο του ντόκτορα, αχρείαστο να είναι!

trilian:
Εδώ κοντεύω να αποτρελαθώ εγώ, να πάρω κι εσένα στο λαιμό μου; Δεν ημπορώ, θα έχω και τύψεις μετά.

 
At 12/19/2006 5:01 μ.μ., Blogger Blogaki said...

Πες μας καλέ κάμπια (που σ'αρέσει κιόλας!!) που τα βρήκες αυτά τα πράγματα να κοιταχτούμε κι εμείς τα καημένα!

 
At 12/19/2006 6:28 μ.μ., Blogger jul said...

Καλα κρασιά...ααααααααχ δεν πάω καλα...μα γιατι έγραψα ως ανώνυμη.....Δεν παμε καλά...τωρα με ανάκαλυψα!@@@@Τσ τσ τσ...δεν παω καλα!!!αυτό ειναι σίγουρο!

 
At 12/19/2006 11:22 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Χαθηκα -η αληθεια ειναι. Γι'αυτο το΄παθες σιγουρα<1 ;P

 
At 12/20/2006 9:25 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

deadend mind:
Θέλω ωστόσο να ελπίζω ότι είναι προσωρινό, μη μου απελπίζεσαι!

blogaki:
Δε λέω, δε λέω! Να αποτρελαθούμε ομαδικώς;;

julia:
Εσύ δεν πας, εγώ δεν πάω... Ποιος παέι τελικά;

dcd:
Τώρα που βρήκαμε την αιτία, νομίζω πως θα το αντιμετωπίσουμε κάπως πιο εύκολα:)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity