Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Πέμπτη, Νοεμβρίου 30, 2006

Αντιλέγω...

Έχω μια γνωστή. Καλή κοπελίτσα (οι κακοί άλλωστε είναι στη φυλακή). Το βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι καθ' εκάστην φοράν που κάνει κάποιος κουβέντα μαζί της, αυτή υποστηρίζει το αντίθετο. Αδιακρίτως.
Άσπρο ο ένας; Μαύρο αυτή. Μέρα ο άλλος; Νύχτα αυτή. Μαύρο ο ένας; Άσπρο αυτή. Νύχτα ο άλλος; Μέρα αυτή (ο ένας και ο άλλος επιλέχθηκαν τυχαία, οποιαδήποτε ομοιότητα με εσάς ή κάποιον γνωστό σας είναι συμπτωματική, στον λόγο της τιμής μου). Κόντρα για την κόντρα δηλαδή.
Έτσι, για το σπορ.
Να ξεκαθαρίσω ευθύς ότι εγώ είμαι άνθρωπος που θαυμάζει τους άνθρωπους που κάνουν σπορ. Μέχρι το σημείο όμως που αρχίζει και με αφορά.

Με γεια σου με χαρά σου ας πούμε να παίζεις τένις, αλλά άμα σου φύγει η ρακέτα και μου έρθει καπέλο τότε με νοιάζει και με παρανοιάζει (καθόσον δεν μου πηγαίνουν καθόλου τα καπέλα, δεν είναι διόλου του στυλ μου).
Αυτή τώρα, φανταστείτε να υπάρχει μέσα σε μια παρέα (στην οποία δεν την φώναξα εγώ, εξού και δεν μπορεί κανείς να μου πει ότι βάζω τα χέρια μου και βγάζω τα μάτια μου) και να γίνεται μια συζήτηση. Για οποιαδήποτε θέμα, επί προσωπικού, κοινωνικού, πολιτικού, μπουρδολογικού αντικειμένου. Και να συμφωνεί όλη η ομήγυρης σε κάτι προφανές, αλλά ετούτη εκεί. Ντουβάρι.
Ας πάρουμε για παράδειγμα ότι θέλουμε να αποφανθούμε περί του αρχαιοτέρου των ερωτημάτων.
Πετάει ο γάιδαρος;
Τι θα πει ο πάσα εις λογικός άνθρωπος;
Τσου.
Όχι, αυτή θα επιμείνει.
Πετάει ο γάιδαρος.
Πώς βρε καλή μου, αφού δεν έχει φτερά.
Μπορεί να υπάρχει κάποιος που να έχει.
Ναι, αλλά αν υπήρχε δεν θα τον είχε δει κανείς;
Μπορεί να τον είδε.
Και δεν το είπε πουθενά;
Μπορεί να είναι μουγκός.
Μπα που να μουγκαθείς εσύ, κακορίζικη (με συγχωρείτε για την έκρηξη, αλλά μ' έσκασε πια)!

Δεν ξέρω, κι εγώ ήμουν κάποτε πνεύμα αντιλογίας άνευ λόγου και αιτίας, αλλά μετά που έκλεισα τα 16 (πέρσι δηλαδή), αντελήφθην το χαζό του πράγματος και το έκοψα. Αυτή πότε θα το αντιληφθεί;

Υ.Γ. Είχα δεν είχα ταράχτηκα πάλι κι είναι μόνο Πέφτη ακόμη, άλλη μια ολόκληρη μέρα μέχρι του σου κου δηλαδή...

17 Comments:

At 11/30/2006 3:07 μ.μ., Blogger K-Top said...

Εφαρμόζεις ένα ύπουλο σχέδιο μαζί της! Ξεκινάς να υποστηρίζεις το αντίθετο από αυτό που πιστεύεις. Αυτή παλεύει με νύχια και με δόντια να σου αποδείξει ότι έχεις άδικο. Αφού σκίσει όλα τα υφάσματα που φέρει επάνω της, της λες "πλάκα έκανα. Το ίδιο πιστεύω και εγώ!". Οπότε έχει μείνει μπρόκολο και μάλιστα σκασμένο από το κακό του που (αναγκαστικά πλέον) συμφωνεί με έναν άνθρωπο! (Νομίζω πως κάτι κανίβαλοι έχουν ονομάσει αυτές τις τεχνικές "spazits" :p)

 
At 11/30/2006 3:10 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Αντε, να μη σε αφησω παραπονεμενη. Συμφωνω, λοιπον, με τον atron! ;P

 
At 11/30/2006 3:26 μ.μ., Blogger Unknown said...

σωστός ο atron
:)

 
At 11/30/2006 3:41 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Τιιιιιι; Δεν πετάει γάιδαρος; Καλέ από πότε;
:-O

 
At 11/30/2006 3:57 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Επιβάλλεται να της κάνεις το κόλπο του άτρον!

 
At 11/30/2006 4:09 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

atron:
Και μόνο για να την δω μπρόκολο, την άλλη φορά θα παίξει όντως spazits!

dcd:
Ώστε δηλαδή από υποχρέωση με επισκέφτεσαι (όχι που δεν θα ήμουν παραπονεμένη);

magica:
Καλός είναι μωρέ, καλός.

nosyparker:
Δεν είμαι και 100%σίγουρη, εικασίες κάνω κι εγώ...

sourfou:
Spazits με τα χίλια, άιντε να δούμε τι θα αποδούμε!

an-lu:
Και θα το βάλω μπρος με την πρώτη ευκαιρία.

 
At 11/30/2006 4:53 μ.μ., Blogger Fight Back said...

Σωστος ο atron.
Αμα συμφωνεις ομως με τους αλλους φερνεις τη συζητηση συντομα σε τελμα.
Οποτε η συζητηση περι atron μαλλον εληξε ε?

 
At 11/30/2006 8:36 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

8erio ,mhpws douleuoume mazi?
ki egw exw mia tetoia sth douleia...

 
At 11/30/2006 11:43 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Axm... εγώ δεν έκλεισα ακόμη τα 16, εντάξει!
Ακούς εκεί να πει οτι δεν πετάει ο γάϊδαρος!

 
At 12/01/2006 8:47 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

fight back:
Όχι αδερφέ, κουβέντα να γίνεται!

julia:
Χαλάω εγώ χατίρια;

onomatodosia:
Λες να είμαστε συνέδελφες και να μην το ξέρουμε; Και λέω κι εγώ, κάτι μου θυμίζει αυτή στο απέναντι γραφείο, κάτι μου θυμίζει ...

homelessmontresor:
Είδες θράσος που σου έχει ο κόσμος;

 
At 12/01/2006 11:24 π.μ., Blogger YO!Reeka's said...

ναι, αλλά αποό την άλλη σκέψου το εξής σενάριο.
-Πετάει ο γάιδαρος, λες εσύ
-ΜΜΜ,κάνει συμφωνόντας η υπόλοιπη παρέα.
μετά σιωπή

άρα με μια διαφωνία ανάβουν και λίγο τα πνεύματα

 
At 12/01/2006 11:39 π.μ., Blogger Epsilon said...

Είναι απίστευτα κουραστικοί αυτοί οι άνθρωποι κι είναι παντού!!!
Επιδημία κόντρας ρε γμτ κι εγώ τα βαριέμαι αυτά,όπως κι εσύ έχω κλείσε τα 16 :-ΡΡΡ

 
At 12/01/2006 1:19 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

brainsick:
Συγχώρεσον αδερφέ, μια σαχλαμαρίτσα είπαμε κι εμείς να περάσει η ώρα!

gelial:
Λίγο ναι, αλλά δεν είναι και για χόρταση.

epsilon:
Λες να οργανώσουμε καμιά εκστρατεία εναντίον τους;

 
At 12/01/2006 2:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ όταν αντιμετωπίζω τέτοια "συμπλεγματικά" άτομα (για να μην πω καμιά χοντρή κουβέντα που δεν ταιριάζει καθόλου στη διαγωγή μου) συνήθως λέω λίιιγο, τοσολίγο ειρωνικά: "Νννναι...Ενδιαφέρουσα η άποψή σου..." και περνάω στον επόμενο. Σιγά μην κάθεσαι ν'ασχολείσαι επειδή αυτή δεν βρίσκει έναν λιγότερο σπαστικό τρόπο να τραβάει την προσοχή πάνω της.
Καλό μήνα είπα;;
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

 
At 12/01/2006 2:42 μ.μ., Blogger nahames nakanamoko said...

Ρε συ μην τα παίρνεις με τετοιυς ανθρώπους...απλά καν'τους ό,τι σου κάνουν.

Τρέλανέ τους πριν σε τρελάνουν...είναι τέλειοι για παρέα!!!
Οι ιδανικοί για δούλεμα μέχρις εσχάτων!

Οι καθημερινοί μας Κακαουνάκηδες

Άραξε και απόλαυσέ το!!!!

 
At 12/04/2006 11:11 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Αν και ξέρω ότι ο αδελφός εν Χριστό Ατρον είναι σωστός και δίκαιος, εγώ θα έλεγα ότι, υπάρχουν κάποιες φορές που, πρέπει να πεις για το σεβαστών αυτό γάιδαρο ότι, όχι μόνο πετά αλλά, παίρνει και κάποιους επιβάτες!

 
At 12/05/2006 8:59 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

blogaki:
Η αλήθεια είναι πως γενικά μου αρέσει το ειρωνικό στυλάκι, αλλά όταν εκνευρίζομαι δεν μου φτάνει, θέλω απλά να βρίσω!

nahames nakanamoko:
Αν είναι αυτοί οι καθημερινοί μας Κακαουνάκηδες εμείς τι είμαστε, οι Χατζηνικολάουδες; Μπλιαχ!

deadend mind:
Θαρρώ πως σαν να συμφωνώ με την διαφωνία σου...

n.ago:
Αν έχεις δίκιο, τότε να την στείλουμε να πετάξει με τον γάιδαρο πρώτη θέση να μας αδειάσει τη γωνιά!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity