Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Παρασκευή, Νοεμβρίου 10, 2006

Σπάζομαι...

Προσπαθώ και θέλω να βλέπω τα πράγματα θετικά και αισιόδοξα.
Και δεν είναι που είμαι σαν την καλή χαρά από φυσικού μου. Δεν είμαι. Είμαι χίλια δυο άλλα πράγματα (όλα καλά εννοείται) από φυσικού μου, αλλά αυτό όχι. Πιέζομαι για να το κάνω, αυθυποβάλλομαι. Κι αυτό, για τον απλούστατο λόγο ότι πλέον θεωρώ πως η ζωή βγαίνει καλύτερα έτσι. Ένιγουέι, αυτό το έχω ξαναπεί κιόλας νομίζω.
Το θέμα είναι, ότι διακρίνω παντού απαισιοδοξία. Κι αυτό με ρίχνει. Νιώθω σαν το μικρό χαζοχαρούμενο παιδάκι που ενώ συμβαίνει κάτι πραγματικά σοβαρό, αυτό εξακολουθεί να θέλει να πάει στο πάρκο και να παίξει.

Αλλά το πρόβλημα μου ποιο είναι. Είναι ότι δεν βρίσκω άλλα παιδάκια να κάνουμε μαζί παιχνιδοκατάσταση. Και μου τη δίνει, μου τη δίνει, μου τη δίνει!!!
Και όπως είναι φυσικό, όταν μου τη δίνει, σπάζομαι. Κι όταν σπάζομαι, αποσυντονίζομαι. Κι όταν αποσυντονίζομαι, δεν γράφω. Όταν δεν γράφω ποιος χάνει;
Όου γιες, εσείς χάνετε βρε, το απειράριθμο φαν κλουμπ μου (προσοχή με τις λεμονόκουπες να μη με βρει καμιά στο δόξα πατρί). Γι' αυτό σας λέω, δείτε την λίγο πιο θετικά τη δουλειά μπας και στρώσουμε!

Υ.Γ. Σήμερα γιορτάζουν οι Ορέστηδε. Κάποτε είχα δηλώσει ότι άμα γνωρίσω άντρα με αυτό το όνομα θα τον επαντρευτώ. Δεν τον γνώρισα ακόμη. Σπάζομαι κι άλλο λέμε!

24 Comments:

At 11/10/2006 1:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μα καλά...Ορέστη? Τόσα ωραία ονόματα, αυτό διάλεξες εσύ? Είσαι παράξενο κορίτσι :)

 
At 11/10/2006 1:07 μ.μ., Blogger zouri1 said...

ton CCCD,ορεστη τον λενε.Παντρεψου τον,να ελευθερωθει η Αννα,και να ορμηξω εγω.:)

 
At 11/10/2006 2:01 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Χμμμ χμμμ... προτείνω η επόμενη συνάντηση να γίνει σε παιδική χαρά! Θα μεταμφιεστούμε σε παιδάκια. Τα κορίτσια θα κάνουμε κοτσιδάκια και θα φορέσουμε εκείνα τα απαίσια φραουλέ φορέματα με τα κορδελάκια που μας βάζαν να φοράμε με το ζόρι οι μαμάδες μας. Τα αγοράκια θα κάνουν καρφάκια στα μαλλιά και τίποτε άλλο. Έτσι κι αλλιώς μια ζώή παιδιά είναι... :-Ρ

 
At 11/10/2006 2:20 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Χεχεχε!!!
Είναι σεξουλιάρικο όνομα το Ορέστης, τι να κάνουμε!!!!!!

 
At 11/10/2006 2:30 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μάλλον δεν 'αυθυποβάλλεσαι' αλλά 'αυτο-επιβάλλεσαι'. Αν υπάρχει καν αυτή η λέξη... αυτό κάνεις και πολύ καλά το κάνεις αν θες τη γνώμη μου :-)

 
At 11/10/2006 2:37 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

σεξ+πυρ:
Αυτό μ' αρέσει, αυτό μ' αρέσει, αυτό μ' αρέσει!

zouri:
Αν δεν ήξερα οτι ψεύδεσαι, το συζητούσα.

homelessmontresor:
Δώσε συντεταγμένες συνάντησης.

an-lu:
Πες τα χρυσόστομη!

spirontas:
Καλώς τον. Φυσικά θέλω τη γνώμη σου, και είναι και πολύ σωστή (επειδή με συμφέρει)!

 
At 11/10/2006 3:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Φαντασου να ερωτευτείς κάποιον σαν τον Ορέστη Μακρή!!!χαχα

 
At 11/10/2006 3:13 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σε παραπέμπω στο χθεσινό μου post και σε καλώ να συνταχθείς στον δίκαιο αγώνα κατά της γκρίνιας και της κατάθλιψης!
Ας παίξουμε λοιπόν!

 
At 11/10/2006 3:57 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Μην κλαις κοριτσάκι. Κι εγώ εδώ είμαι, πιο βαριά περίπτωση από τη δική σου. Εμένα δε με παίζουν γιατί είμαι και μεγαλύτερη και πρέπει λέει να είμαι σοβαρή! :-/
Επίσης θυμήσου κι ένα άλλο παιδάκι που η αγαπημένη του ταινία είναι "Ο Μόγλης το παιδί της ζούγκλας" :-D
Είδες; Δεν είσαι μόνη :-)

ΥΓ Για αύριο το βράδυ πάμε εκεί που λέγαμε, αν αισθανομαι καλύτερα. Τηλεφωνιόμαστε.

 
At 11/10/2006 4:36 μ.μ., Blogger K-Top said...

If sometimes you feel yourself little, useless, offended and depressed, always remember that you were once the fastest and most victorious Sperm out of hundreds of millions.

Δεν είναι δικό μου αυτό, είναι από αυτά που κυκλοφορούν στο ιντερνέτι. Τώρα που το σκέφτομαι θα μπορούσα να πω οτι είναι του Ορέστη...

 
At 11/10/2006 4:37 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

julia:
Αυτόν όχι, αλλά τον εγγονό του ίσως??

blogaki:
Αχ ναι, φέλε εσύ τα παιχνιζάκια σου να φέρω κι εγώ τα ζικά μου!

nosyparker:
Μ' έκανες και γέλασα!
Για αύριο θα μιλήσουμε φιλενάδα, μέσα είμαι.

deadend mind:
Αναμένω την επίσημη πρόσκληση με αγωνία λοιπόν.

 
At 11/10/2006 4:37 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

Atron:
Θα μου δώσεις και το τηλέφωνό του όμως?

 
At 11/10/2006 5:00 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Αααααχχχ... (αναστεναγμος)

 
At 11/10/2006 5:02 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

προχθές γιορτάζανε οι Άγγελοι
Εγώ είχα πει ότι θα τον λένε Αγγελο και θα είναι αρχιτέκτονας.

Δεν τον έχω γνωρίσει ακομη κι αγγελία όχι, δεν βάζω.

Μη σπάζεσαι

Όλα θα γίνουν, αγάλι αγάλι

 
At 11/10/2006 5:52 μ.μ., Blogger Unknown said...

Χμμμμμμμμμχμχμχμχμ
Ορέστη δεν έχουμε δυστυχώς
Ούτε Άγγελο αρχιτέκτονα έχουμε
χάσατε
:P

ρίξτο στην τρελλίτσα θεριό μου, το καλύτερο πράγμα είναι

 
At 11/10/2006 5:53 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Λυσσάξατε πια με το πώς θα τον λένε τον λεγάμενο! Ας βρω εγώ άντρα κι ας τον λένε και Χριστόδουλο!!! :p

 
At 11/10/2006 6:24 μ.μ., Blogger zouri1 said...

κανενα αλλο ονομα?α,μου δωσατε ιδεα για ποστακι.

 
At 11/11/2006 3:15 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ξέρω έναν Ορέστη αλλά είναι Ο-ρέστος. Σε πειράζει?

:-)

 
At 11/11/2006 2:49 μ.μ., Blogger annouko said...

Θεριό καλέ που την βλέπεις την πολλή αισιοδοξία???
Τεσπα... ασε που ο καθένας έχει βρει τους δικούς του τρόπους να αντιμετωπίζει την ζωή του.Γι'αυτό και αν βγεις να παίξεις και κανενα παιδάκι να μην υπάρχει, θα αρχίσουν μαζεύονται σιγά σιγά.
(όσο για τον DCD τον βαφτίζω Ορέστη από σήμερα!!!χαχαχαχα)

 
At 11/12/2006 11:24 μ.μ., Blogger Unknown said...

Πολύ μ αρέσει
το " σπάζομαι "

Έχει πολύ μεγάλη πλάκα η Ζωή

Σίγουρα ανθυποβάλλεσαι. όπως
σχεδόν όλοι
Γενικώς υπάρχει απαισιοδοξία
γκρίνια και μιζέρια
το βλέπω και εγώ καθημερινά
ακόμη και στο Καφέ που πάω.

Στο πάρκο μπορείς να κάνεις
κόνια και αν έχει και τσουλήθρα

καλό βράδυ
χωρίς γκρίνια όμως

 
At 11/13/2006 1:33 π.μ., Blogger Epsilon said...

Aloha! Μην σπάζεσαι βρε, μην τους κάνεις την χάρη!
Ο μόνος Ορέστης που ξέρω είναι νονός μου και πολύ γέρος για σένα, οπότε μάλλον δεν ενδιαφέρεσαι, χεχε.

 
At 11/13/2006 9:02 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

dcd:
Σιγά, θα με πλευριτώσεις.

argyrenia:
Άιντε να δούμε πόσο αγάλι.

magica:
Αυτά λέω κι εγώ μαγισσάκι.

nosyparker:
Είσαι διατεθειμένη να πέσεις τόοοσο χαμηλά?

zouri:
Ζούμε για να σε εμπνέουμε.

skaskaskasousou:
Υπό προϋποθέσεις όχι, τουτέστιν προχώρα στο παρασύνθημα.

annanias:
Λέγε εσύ τέτοια, να δούμε πώς θα τον μαζεύουμε τον υπουργό μετά!

sailor:
"Έχει πολύ μεγάλη πλάκα η Ζωή". Μεγάλη κουβέντα είπες.

epsilon:
Μάλλον δεν μου κάνει, αλλά συνέχισε να ψάχνεις πλιζ.

 
At 11/13/2006 5:58 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

γιορτάζαν οι ορέστηδες;! σκατά, δεν πήρα το νονό μου.... (που μένει και στη σαλόνικα)

 
At 11/14/2006 10:10 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

gelial:
Θα πάω εγώ να του ευχηθώ για λογαριασμό σου, να κεραστώ και το φοντάν.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity