Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τρίτη, Οκτωβρίου 10, 2006

Γράφω...

Σε μερικά πράγματα, είμαι παραδοσιακός τύπος. Α, όλα κι όλα. Αυτό το λέω και το καυχιέμαι. Αλλά η εποχή και η κοινωνία μας (ταυτόχρονα) είναι ολίγον εχθρικές προς ανθρώπους σαν κι εμένα. Μας αγνοεί συστηματικά.
Από πού να ξεκινήσω και πού να τελειώσω (κλασσική ατάκα προλόγου, σιγά μη δεν τη χρησιμοποιούσα εγώ, η γνήσια λογοτέχνης).

Ας επικεντρωθούμε στο γράψιμο, έτσι, επειδή εκεί με βάρεσε τώρα.

Κάποτε βρε αδερφέ, έγραφες κάτι. Δε σ' άρεσε. Ωραία, τι να κάνουμε τώρα, συμβαίνουν κι αυτά, δεν είναι και προς θάνατον. Το έπαιρνες το ρημαδοχαρτί, το τσαλάκωνες σε εκατομμύρια κομματάκια (πάντα λάτρης της υπερβολής) και το πετούσες χάμου.
Περνούσε η ώρα μετά, έβλεπες τελικά ότι μπορείς να γράψεις ακόμη μεγαλύτερες βλακείες απ' ότι αρχικά φανταζόσουν, και έλεγες ας πάρω να δω τα προηγούμενα καζάντια μου μπας και είναι ούτως ειπείν καλύτερα. Και κόβε, ράβε, ξήλωνε, έσιανες μια ρημαδοσελίδα.
Τώρα; Να τσαλακώσω την οθόνη του κομπιούτερα δεν δύναμαι. Άρα, αναγκάζομαι και κάνω ντιλίτ. Ότι γράφει δεν ξεγράφει λέει. Αμ δε! Ότι σβήνει δεν ξεσβήνει έχω να δηλώσω εγώ.

Κι ας πάρω κι ένα δεύτερο παράδειγμα (μη μου κόψετε το επίδομα).
Ενθυμούμαι όταν ήμουν μικρότερη (καθόσον μικρή όπως έχουμε πει εξακολουθώ να είμαι) με άρεζε να γράφω γράμματα, γράμματα σπουδάματα του Θεού τα πράματα. Έβρισκα διευθύνσεις από νεανικά περιοδικά και ξεδίπλωνα τις βαρυσήμαντες σκέψεις μου (ποια είναι τα χόμπι σου, ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα, ποιος τραγουδιστής σου αρέσει και τέτοια) και τις έβαζα σε φακελάκι να ταξιδέψουν και να βρουν τον άγνωστο συνομιλητή μου.
Τώρα; Να σου τα e-mail, να σου τα mms, πάει η αγωνία, πάει η λαχτάρα, πάει ο ρομαντισμός. Τα εξαφανίσαμε. Η φαντασία δεν χρειάζεται πια να δουλέψει (έγκυρες πηγές με έχουν ενημερώσει ότι βγήκε προσφάτως στην σύνταξη). Τα λόγια είναι διακοσμητικά, και ως εκ τούτου σχεδόν περιττά.

Σκασίλα μου! Εγώ θα γράφω, θα γράφω, θα γράφω!

Υ.Γ. Μόνο μη με γράψετε κι εσείς, δεν είναι σωστό καθόλου πρέπει να σας πω.

20 Comments:

At 10/10/2006 2:59 μ.μ., Blogger aggelos-x-aggelos said...

Να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις!

Εμείς εδώ είμαστε να σε διαβαζουμε.

Και άμα σου την βαρέσει σκίσε και την οθόνη (ναι, μπορεί να γίνει και αυτό)!

 
At 10/10/2006 3:04 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Μπορείς όμως πάντα να αποσυνδέσεις το τερματικό :p

 
At 10/10/2006 3:44 μ.μ., Blogger Unknown said...

κι αν θέλεις να γράφεις σε χαρτί πες μου να σου δώσω διεύθυνση, όχι τίποτα άλλο, μαζεύω γραμματόσημα και τα email δε διαθέτουν :(

 
At 10/10/2006 3:52 μ.μ., Blogger Unknown said...

Το ξέρω ότι δεν είναι σωστό
καθόλου να σε γράφουνε
αλλά αυτό πολλές φορές δεν μπορείς
να το αποφύγεις
εκτός αν πέσεις σε ανθρώπους
πολύ ραφινέ !

Αλλά εσύ δεν έχεις ανάγκη από τέτοια, γιατί είσαι θεριό ανήμερο

καλό σου πρωινό

 
At 10/10/2006 4:25 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Γραφε λεμε!

 
At 10/10/2006 4:34 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

aggelos-x-aggelos:
Μπορεί λες ε; Για πες, για πες...

nosyparker:
Α όχι, τζιζ κάνει αυτό, φοβάμαι!

magica:
Αυτή την κουβέντα θα την μετανιώσεις που την είπες, πίστεψέ με!

sailor:
Καλή σου μέρα φίλε μου.
Ραφινέ τι σημαίνει;

dcd:
Ε καλά ντε!

 
At 10/10/2006 7:10 μ.μ., Blogger zouri1 said...

αμα σε κουραζει αστο.:)

 
At 10/11/2006 1:19 μ.μ., Blogger Trilian said...

Γράφε στην οθόνη και σκίσε την γάτα αν δεν σου βγαίνει! Γάτα διαθέτουμε;

 
At 10/11/2006 1:32 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

υπήρχε φάση που είχα δέκα penfriends από το εξωτερικό και αλληλογραφούσα με άλλους 5 στην ελλάδα. ωραίο πράγμα το γράμμα :)

 
At 10/11/2006 2:28 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

zouri:
Πάντα με τον καλό λόγο στο στόμα!

trilian:
Όχι! Έχεις καμιά να μου δανείσεις;

gelial:
Αγοράκι, θέλεις να αλληλογραφούμε;

 
At 10/11/2006 3:28 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Δεν σε "Γράφουμε", φτάνει να γράφεις!!!!!
Φιλούκια μικρή και χαριτωμένη!

 
At 10/11/2006 4:04 μ.μ., Blogger sorry_girl said...

Aλληλογραφία;Κι εγώ-κι εγώ!

 
At 10/12/2006 2:14 π.μ., Blogger J. said...

Γράφω, άρα υπάρχω. Με γράφουν, άρα δεν υπάρχω. Σε πείσμα των καιρών, ας συνεχίσουμε να γράφουμε όλοι μας...

 
At 10/12/2006 11:01 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Γράφε όσο το έχεις ανάγκη, όσο σε εφράζει. Μην ακους κανέναν και φυσικά ούτε εμένα! Καλημέρα :))))))

 
At 10/12/2006 11:09 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

an-lu:
Φιλούκια μπακ!

sorry_girl:
Αχού θα γίνουμε πολλές! Τι ωραία, τι ωραία!

johny b. good:
Σωστόοοος!

σεξ+πυρ:
Ε τι με λες, να κουφαθώ δηλαδής??
Καλημέρες!

 
At 10/12/2006 7:57 μ.μ., Blogger Epsilon said...

Καλησπέρα Θερίο μου,
καλά κάνεις και γράφεις και αναπολείς τα γράμματα, θυμάμαι να κατεβαίνω τις σκάλες σφαίρα όταν ερχόταν ο ταχυδρόμος, παλιά λέμε, τώρα κάνει glinglon o messenger ότι έχω mail, big deal αλλά έλα που συνηθίσαμε!

 
At 10/13/2006 8:35 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Να μην σε ενδιαφέρει αν διαβάζεσαι και αν σε "έγραψαν", το θέμα είναι να γράφεις εσύ εκφράζοντας τον εαυτό σου! :)
Καλή σου Μέρα...

 
At 10/14/2006 12:52 π.μ., Blogger Simos said...

να γράφεις, να γράφεις... γιατί προσωπικά τα γράμματα αναγνωστών δεν τα διαβάζω ποτέ (είναι στο 70% fake) και ένα φύλλο χαρτί δεν λέει τίποτα.. ενώ εδώ, τα γράφεις εσύ, τα διαβάζουμε εμείς κι έχεις και την εξουσία να είσαι στις search engines που σημαίνει: κάνει μπαμπεσιά κάποια εταιρεία? το λες κι εγώ μετά όταν ψάχνω στο νετ για την εταιρεία αυτή, πέφτω πάνω σου. Διαβάζω την εμπειρία σου και είμαι δυνατότερος (γνώση = δύναμη).

πάντως να έχεις πάντα δίπλα στο Η/Υ κι ένα χαλαρωτή νεύρων γιατί οι οθόνες κοστίζουν για να τις σπάμε κάθε 3 και λιγο..

 
At 10/16/2006 8:43 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

epsilon:
Σκέψου εγώ που δεν έχω καν ηχεία, μηδέν μαγεία, μηδέν!

άβατον:
Μεγάλη κουβέντα!

simos:
Να κάτι που δεν το είχα σκεφτεί. Για να δω, ποιον θα ξεμπροστιάσω μετά...

 
At 10/16/2006 11:55 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

εγω αλληλογραφούσα με 3 παιδιά, 2 στο εξωτερικό και 1 συμμαθήτρια μου (κάθε εβδομάδα).....και τι δεν γράφαμε....σελίιιιιδες ατελειώτες...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity