Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 13, 2006

Δένομαι...

Μάλλον δεν μίλησα πολύ ξεκάθαρα. Ίσως ήμουν λίγο ασαφής και νεφελώδης. Δια τούτο και σπεύδω να ξεκαθαρίσω πάραυτα το εξής : δεν εννοώ να ξεκόψω με κανέναν εκλεκτό συνάνθρωπό μου στα καλά των καθουμένων.
Επαναλαμβάνω (για να γίνω δεόντως αντιληπτή), στα καλά των καθουμένων. Για ο,τιδήποτε κάνει η υποφαινόμενη (δηλαδή εγώ, αλλά δεν είναι ωραίο στα γραπτά να λέμε εγώ, για να σας το λέω εγώ κάτι ξέρω) έχει έναν πολύ καλό λόγο.
Και τώρα ενδεχομένως να βιαστείτε να αναρωτηθείτε τι συνιστά για μένα αιτία για διακοπή μιας οιασδήποτε σχέσεως.

Το βασικότερο θα έλεγα, είναι όταν στην ουσία ο λόγος που δημιούργησε την σχέση δεν ήταν ποτέ δυνατός. Δηλαδή να εξηγηθώ.
Πολλές φορές αυτό που μας φέρνει αρχικά κοντά σε έναν άνθρωπο δεν είναι ιδιαίτερα βαθύ, είναι φεριπείν επιφανειακό, που χου διαμεσολάβηση τρίτων, εξωτερικά χαρακτηριστικά, επαγγελματικές υποχρεώσεις, συμπτώσεις ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Ε, έρχεται κάποια στιγμή που ο λόγος αυτός εκλείπει.
Εάν στο ενδιάμεσο στάδιο δεν έχει χτιστεί μια πιο ουσιαστική σχέση που να δένει τους δύο ανθρώπους (το δένει μεταφορικά, κυριολεκτικά δεν είναι σχέση είναι κορδόνι), τότε αυτό που μένει είναι ρηχό, τυπικό.
Δεν μπορεί να κρατήσει για πολύ, εκτός εάν συγκαταλέγεται κανείς στους ανθρώπους που αρέσκονται να έχουν στην ζωή τους σχέσεις έτσι για να τις έχουν.
Εγώ (σας έχω πει να μην λέτε εγώ, εκεί εσείς, τον χαβά σας) δεν ανήκω σ' αυτήν την κατηγορία. Θέλω με όλους τους ανθρώπους που είναι στον περίγυρό μου, ακριβώς επειδή τους έχω επιλέξει, να υπάρχουν κοινά στοιχεία που να μας κρατάνε μαζί. Όχι συνήθειες. Ουσία.

Υ.Γ. Εξηγήθηκα δεόντως, ή θα παρεξηγηθώ πάλι;;

11 Comments:

At 9/13/2006 1:42 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ουσία. Διττής σημασίας λέξη. Αυτό που δεν βρήκες ποτέ σε εκείνον και στην σχέση σας. Ο τρόπος που σε αντιμετωπίζει, δείχνοντας εξάρτηση, σαν να ήσουν μια ουσία.

 
At 9/13/2006 1:53 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Μια χαρά ξηγημένη σε βρίσκω....

 
At 9/13/2006 5:07 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

Κάτσε ρε γιατί εσύ τώρα δε μας τα λες καλά.Λες πως παίζει ρόλο ο λόγος που δημιουργήθηκε η σχέση να είναι δυνατος και στο καπάκι λες πως εαν στο ενδιάμεσο δεν έχει χτιστεί κάτι δυνατο τότε αυτό που μένει είναι ρηχο και τυπικό.Δηλαδή λες πως τελικά δεν παίζει ρόλο ο αρχικος λόγος αφου στο ενδιάμεσο μπορεί να έχουν δημιουργηθεί δυνατα συναισθήματα που μπορούν να κρατήσουν τη σχεση.Εγώ (ναι καλά διάβασες ) λοιπόν πιστεύω πως ο αρχικός λόγος δεν έχει και τόση σημασία γιατί συνήθως δεν ξέρεις καθόλου τον άλλον που σημαίνει πως τελικά μπορεί να τα βρείτε όπως επίσης κι οτι μπορεί να μη τα βρείτε αλλά οι πιθανότητες είναι εξ ορισμού μοιρασμένες.
Και για να απαντήσω και στο προηγούμενο ποστ σου (2 ιν 1) βρισκόμενος βέβαια έξω απο το χορό πιστεύω πως είναι λάθος να μην απαντάμε σε τέτοιες περιπτώσεις.Τουλάχιστον τα βασικά μπορούμε να τα πούμε σαν άνθρωποι οτι και να έχει συμβεί.Περισσότερη ανάλυση στη συνάντηση που έπεται :))

 
At 9/13/2006 5:41 μ.μ., Blogger Γείτων said...

Στο συγκεκριμένο ποστ όχι απλά ξεκαθάρισες τα πράγματα αλλά απ ότι βλέπω απο το σχόλιο του ευαγγελου μας βρήκες και το πρώτο θέμα συζητησης για το Σαββατο! Ω ρε χαμός θα γινει!(το χαβά του ο γειτωνάκος όλο στα κρασιά ο νους του)

 
At 9/13/2006 5:49 μ.μ., Blogger Trilian said...

νομίζω ότι προσπαθούν να μας μπερδέψουν... ηρωίδα μου στο υψος σου εσύ! Πεστα Χρυσόστομε και άλλα τέτοια κλισέ!

 
At 9/13/2006 8:30 μ.μ., Blogger Unknown said...

Εξηγήθηκες δεόντως !

Και πολύ απλά !

καλό βράδυ

 
At 9/14/2006 8:58 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

argyrenia:
Μία είναι η ουσία. Δεν υπάρχει αθανασία!

an-lu:
Χαίρομαι όταν γίνομαι αντιληπτή!

eu-aggelos:
Αχού αυτού του παιδιού όλα πρέπει να του τα εξηγώ! Λέω πως όταν ο λόγος δεν είναι αρκετός, τότε πρέπει να δημιουγηθεί κάτι στο ενδιάμεσο. Αν ο ίδιος ο αρχικός λόγος είναι σοβαρός, τότε Ο.Κ. Περισσότερα εν μέσω κρασοκατάνυξης...

γείτων:
Τα παιδιά της γειτονιάς μου με πειράζουνε, κράσο ο ένας κράσο ο άλλος με φωνάζουνε!

trilian:
Έτσι μπράβο, δίνε μου δύναμη εσύ!!

sailor:
Η απλότης είναι το πιστεύω μου!

 
At 9/14/2006 10:39 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δίνεις την ευκαιρία για κάτι πιο ουσιαστικό? Πολλές φορές δεν αφήνουμε τους άλλους να μας πλησιάσουν και αυτό τους καθιστά αναλώσιμους...

 
At 9/14/2006 4:19 μ.μ., Blogger Epsilon said...

Το δέσιμο δεν είναι κακό, οι συνέπειές του είναι δύσκολες και κουραστικές... αλλά και τί να κάνεις θεριό μου?
κουράγιο προτείνω!

 
At 9/14/2006 4:25 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

shakespeare in love:
Σωστό, αλλά δεν νομίζω ότι ισχύει στην περίπτωσή μου...

epsilon:
Κουράγιο λοιπόν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων!

 
At 9/14/2006 8:37 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

εγώ πάλι εχω μπερδευτεί. με αυτα τα ασαφή δεν ήμουν ποτέ καλός

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity