Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τετάρτη, Αυγούστου 09, 2006

Ξεκολλάω...

Ε ναι λοιπόν, τα κατάφερα. Ξεκόλλησα. Ρίξε μια ιδέα ο ένας, ρίξε μια ιδέα ο άλλος, την βοηθήσατε βρε άτιμα την κατάσταση και μου ήρθε επιφοίτηση. Σας χρωστάω κέρασμα (γράφτε το).
Φυσιολογικά θα το διασκέδαζα πάρα πολύ να μην σας πω τι επέλεξα τελικά, έτσι για να σας σπάσω τα νεύρα. Από συμφεροντολογικά καθαρά κίνητρα (διότι όταν θα μου ξανατύχει σε ποιον θα απευθυνθώ εγώ να με ξελασπώσει;) θα παλέψω με το διαβολάκι μέσα μου και δεν θα το κάνω. Θα σας το αποκαλύψω.
Το θέμα μου λοιπόν, είναι τα ψυχικά τραύματα που ξυπνάει ο Σεπτέμβριος σαν κατεξοχήν μήνας έναρξης των σχολείων.
Εμένα το σχολείο δε μου άρεζε. Μιλημένα ξηγημένα. Με το ζόρι πήγαινα, με το ζόρι γύριζα (ήξερα ότι θα έπρεπε να ξαναπάω γιατί). Βρε αμάν, βρε ζαμάν, με το καλό, με το όμορφο, δεν με άρεζε, δεν με άρεζε! Βιβλίο έβλεπα, η καρδιά μου κόμπος γινόταν. Μολύβι έβλεπα, η ματιά μου φιόγκος γινόταν. Δεν ξέρω, το όλο σκηνικό δεν μου πήγαινε καλά.
Είναι πώς θα το πάρεις από την αρχή, όπως με τα αεροπλάνα. Θα φοβηθείς στην πρώτη πτήση; Θα πετάς με το αλεξίπτωτο φορεμένο για όλη σου τη ζωή. Θα το πάρεις χαλαρά στην πρώτη πτήση; Μετά από λίγο καιρό, θα κάνεις αίτηση για αεροσυνοδός.
Πάντως, η αλήθεια είναι ότι με το που τελείωσα το σχολείο, ξύπνησε μέσα μου μια βαθιά αγάπη για τα μέχρι πρότινος αντικείμενα μίσους, αυτά τα μικρά παραλληλόγραμμα κουτάκια, που αντί να είναι άδεια έχουν χαρτί, που αντί να είναι άδειο έχει γράμματα. Τι τα θέλετε, άμα είναι ανάποδος ο άνθρωπος…

Υ.Γ. Να διευκρινίσω ότι παρόλο που δεν μ’ άρεσε, το έφερνα βόλτα αξιοπρεπώς, εξ ου και η άρτια χρήση προφορικού και γραπτού λόγου που με διακρίνει.

14 Comments:

At 8/09/2006 1:27 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Να διευκρινίσω ότι παρόλο που δεν μ’ άρεσε, το έφερνα βόλτα αξιοπρεπώς, εξ ου και η άρτια χρήση προφορικού και γραπτού λόγου που με διακρίνει.

Μα η έμπνευση δεν λειτουργεί υπο πίεση! Για αυτό δεν σου άρεσε το σχολείο! Να μας πεις και ποιο ειναι το περιοδικό αν θες γιατί εμεις οι Θεσ/νικείς μπορεί κ να το βρούμε να το διαβάσουμε! :-)

 
At 8/09/2006 2:13 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Μπράβο και εις ανώτερα...
Το επόμενο να είναι cover story!!!
Και από βοήθεια... απλόχερα δοσμένη από όλους :)))

 
At 8/09/2006 2:25 μ.μ., Blogger sorry_girl said...

Ωραία πράγματα ακούω...μ'αρέσει!Όσο για το Σεπτέμβρη τι να σου πω. Κανονικά ο Ελιοτ γι 'αυτόν έπρεπε να γράψει οτι "είναι ο μήνας ο σκληρός".

 
At 8/09/2006 2:50 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

homelessmontresor:
Χμμμ, κάτσε να βγει πρώτα φιλενάδα, και θα το αποκαλύψω τότε. Τι δηλαδή, να χαλάσει η δουλειά, να μην είμαι μέσα, και να τους κάνω τσάμπα τέτοια διαφήμιση;;

sigmund_01:
Απ' το στόμα σου και στου αρχισυντάκτη τ' αυτί. Κι αυτό για τη βοήθεια κακώς το είπες, θα κάνω κατάχρηση τώρα!

sorry_girl:
Φαίνεται θα ήταν σπασίκλας ο Έλιοτ, γι' αυτό δεν το έγραψε έτσι.

 
At 8/09/2006 3:11 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

menw sto kerasma pou mou xrwstas!!!
pou,pote kai endimasia...perimenw...:PPPP

 
At 8/09/2006 3:18 μ.μ., Blogger Unknown said...

Να που πραγματοποιήθηκε
η ευχή στην Πασέληνο που είναι
Σήμερα
Πάντως εγώ θέλω σιροπιαστό

Εσύ συνέχισε και να είσαι σίγουρη
ότι όλα θα πάνε καλά
Γιατί είσαι θεριό
Αλλά όμορφο θεριό

Καλό σου πρωινό

 
At 8/09/2006 7:53 μ.μ., Blogger Νίκος Παργινός said...

Χαίρομαι για σένα. Καλησπέρα.

 
At 8/10/2006 9:14 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

eu-aggelos:
Θα σε κεράσω βρε, θα σε κεράσω στην επόμενη μπλογκοσυνάντηση. Κανόνισε να βάλεις τα καλά σου, μην μας περάσουν για τίποτις λέτσους:

sailor:
Να τος και ο γλυκατζής της θάλασσας. Εσένα σε σημειώνω για κανταϊφι.

νίκος παργινός:
Καλώς τον αγαπητό. Σ'ευχαριστώ & εύχομαι να έχεις μια όμορφη μέρα.

 
At 8/10/2006 3:31 μ.μ., Blogger Nada said...

Ωστε το αγαπητό μας Θεριό είναι από Θεσσαλονίκη!!! Καλά λέει η Μοντρεσορ, ενημέρωσέ μας όταν βγεί το περιοδικό, να το αναζητήσουμε στα πολιτιστικά (ε;) στέκια της πόλης μας (με δυσκολία συγκρατώ το γέλιο μου όταν χρησιμοποιώ τις λέξεις «πολιτισμός» και «Θεσσαλονίκη» στην ίδια φράση).

Άντε και τα καλύτερα έπονται!

 
At 8/10/2006 7:33 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Εμένα πάλι, αυτό που με τσάκιζε ήταν:
α) το πρωινό ξύπνημα
και
β) το γεγονός ότι έπρεπε να πηγαίνω ΚΑΘΕ μέρα!!!!

...απόδειξη ότι μετά, στα πανεπιστήμια (ναι δύο-δύο τα τελείωνα!) είχα βρει τη χαρά μου καθώς, είτε πατούσα μόνο στις εξεταστικές, είτε μέρα παρα μέρα!
ναι, και τα δύο τα τελείωσα, τι νόμισες!

 
At 8/11/2006 9:04 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

nada:
Και οφ κορς θα σας το πω, αγάντα κι έρχεται! Και μην ανησυχείς, μετά απ' αυτό το "Θεσσαλονίκη" και το "πολιτισμός" θα μπορούν να πηγαίνουν άνετα στην ίδια πρόταση...

an-lu:
Τι προκομένο κορίτσι, τι προκομένο κορίτσι!

 
At 8/11/2006 2:02 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

το ποστ σου με σύγχισε και φεύγω και διακοπές ο άνθρωπος! φιλιά

 
At 8/11/2006 3:36 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

Gelial:
Ψυχραιμία... Ανταποδίδω!

 
At 3/01/2007 6:59 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Looking for information and found it at this great site... »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity