Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Σάββατο, Ιουλίου 08, 2006

Προτίθεμαι...

Είδατε τι είναι σου οι άνθρωποι; Περίεργά όντα.
Και για να μη λέτε ότι μιλάω μονίμως για τους άλλους (εγώ για να μην περιαυτολογήσω το κάνω), θα μιλήσω για ‘μενα (και ξέρετε πόσο λίγο μου αρέσει να μιλάω για τον εαυτό μου).
Μια μέρα χωρίς ίντερνετ και έφερα τον πανικό. Και μόλις η σύνδεση επανήλθε, επανήλθα κι εγώ. Στη νιρβάνα μου.

Πού είναι που δεν μπορούσα να ζήσω χωρίς την τεχνολογία; Άντε και την έχω την τεχνολογία. Τι την κάνω; Την έχω και κάθεται (ψωμί τυρί δε ζητάει, είναι σε δίαιτα για να μπορέσει να βγει στις παραλίες).
Ίσως είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό. Η δυνατότητα μας κάνει ευτυχισμένους, όχι η εφαρμογή. Εγώ θέλω να ξέρω ότι ανά πάσα ώρα και στιγμή θελήσω να κάνω κάτι, μπορώ να το κάνω. Αυτό μου φτάνει. Τώρα αν θα προχωρήσω σε δράση, αυτό είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα (θα σας παρακαλέσω πολύ να μη συγχέετε τα θέματα). Άλλωστε, η πρόθεση δεν είναι που μετράει (τώρα με αριθμητήρι ή χωρίς, θα σας γελάσω και ουδόλως το επιθυμώ);
Που χου η καλόγουστη τσαντούλα μου έχει μέσα όλα αυτά τα είδη που θα μου επιτρέψουν να επιβιώσω σε ένα έρημο νησί για δέκα μέρες (με λιτή ζωή δυστυχώς, περιθώρια για σπατάλες και μπαρότσαρκες δεν βλέπω να υπάρχουν).
Πόσες πιθανότητες όμως υπάρχουν να μου συμβεί αυτό; Όσες να διαβάσει κάποιος αυτό το κείμενο και να θαυμάσει τη λογοτεχνική μου κατάρτιση.
Αλλά μήπως όλοι λίγο πολύ αυτό δεν κάνετε; Στα λόγιά πρώτοι, στις πράξεις όμως γκουχ γκουχ (ξεροβήχω για να μην το ανοίξω το ρημάδι μου, να το εκτιμήσετε αυτό). Ε; Γιατί δεν το λέτε; Για να φανώ μόνο εγώ ότι δεν είμαι και τόσο δραστήρια; Αμ καλά την κατάλαβα εγώ τη μηχανή σας!

Άιντε από ‘κει, συγχύστηκα πάλι είχα δεν είχα!

Υ.Γ. Ευτυχώς η τσαντούλα μου περιέχει και ηρεμιστικά, για κάτι τέτοιες ώρες…

10 Comments:

At 7/08/2006 2:07 π.μ., Blogger ONOMATODOSIA said...

hrema.
polukalo auto me thn drash kai thn efarmogh pou eipes

 
At 7/08/2006 2:11 π.μ., Blogger ONOMATODOSIA said...

hrema.
auto me thn dunatothta polu mou arese...

 
At 7/08/2006 3:13 μ.μ., Blogger ONOMATODOSIA said...

. Η δυνατότητα μας κάνει ευτυχισμένους, όχι η εφαρμογή

polu wraio auto!

 
At 7/08/2006 10:41 μ.μ., Blogger Jason said...

Ωραίο post.

Πάντως για μένα η φράση αυτή ("η πρόθεση είναι που μετράει") είχε πάντα τη θέση της πεμπτουσίας του ωχαδερφισμού.
Όταν η πρόθεση είναι ειλικρινής, τότε σίγουρα μετράει για σένα και το αποτέλεσμα...

 
At 7/10/2006 8:48 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

onomatodosia:
Συμφωνούμε λοιπόν; Ευχάριστο αυτό, σημαίνει ότι δεν είμαι μόνη (και τρελή)!

jason:
Καλά τα λες, αλλά όπως ξέρεις το αποτέλεσμα είναι πολλές φορές άσχετο με την πρόθεση, οπότε παρηγοριόμαστε με την φράση αυτή. Τί να κάνουμε, να πεθάνουμε;;;

 
At 7/10/2006 10:23 π.μ., Blogger ONOMATODOSIA said...

a telika ok, ftanoun ta sxolia sto blog sou.

 
At 7/10/2006 4:39 μ.μ., Blogger roidis said...

ότι πια είναι καθημερινό δεδομένο, η έλλειψή του δημιουργεί στέρηση

 
At 7/10/2006 11:58 μ.μ., Blogger neropistolero said...

Θαυμάσια λογοτεχνική κατάρτιση!

 
At 7/11/2006 2:03 π.μ., Blogger J. said...

H δυνατότητα επιλογής μας δίνει μία μεγάλη αίσθηση ελευθερίας. ΄Αρα και ικανοποίησης.

 
At 7/11/2006 8:55 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

onomatodosia:
Αργούν, αλλά φτάνουν (σαν τα ΕΛΤΑ ένα πράγμα)!

roidis:
Μ' αρέσει που ξεκαθαρίζεις πάντα τα πράγματα. Έτσι είναι, ακριβώς όπως το είπες. Συμφωνούμε!

neropistolero:
Μωρ' λες να έχω και να μην το ξέρω;;;

johny b.good:
Κοινώς, το θέμα είναι να τη βρεις, σωστόν;;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity