Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τρίτη, Ιουνίου 27, 2006

Κερνάω...


Τελικά είμαι πολύ σοφή. Με θαυμάζω, όπως κι εσείς άλλωστε (είδατε βρε, ταιριάζουμε).
Έχω πει σε ελάχιστους φίλους μου γι' αυτό το μπλογκ. Που σημαίνει, ότι μπορώ να σχολιάζω κατά βούληση τους υπόλοιπους, χωρίς να ρισκάρω να διαβάσουν κάτι που έγραψα και να αναγνωρίσουν τον εαυτό τους. Μ' αρέσει!
Εχτέ το πρωί είχα κάτι αναπάντητες στο κινητό μου (όχι στο ακίνητο). Ένεκα που ήμουν στη δουλειά, και πρώτη μέρα κιόλας, ήμουν φορτωμένη μέχρι το λαιμό και το είχα βάλει στο μουγκό προφίλ. Σε μια στιγμή ανάπαυλας λοιπόν, παίρνω τηλέφωνο κι εγώ την φιλενάδα μου (ετούτη που με έκανε τις αναπάντητες ντε) να δω ποια ήταν αυτή η επείγουσα ανάγκη και είχε σκυλιάσει να με ψάχνει.
- Έχω γενέθλια. Θα μαζευτούμε στο τάδε μαγαζί. Έλα.
Α! Ωραία. Και μου αρέσει το τάδε μαγαζί, τουτέστιν χάρηκα. Ζορίστηκα βέβαια κομματάκι (ως φιλότιμος άνθρωπος) που δεν προλάβαινα να της αγοράσω ένα κατιτίς ένεκα που γενεθλίαζε, αλλά τι να κάμω, ας με ειδοποιούσε νωρίτερα.
Πήγα λοιπόν κι εγώ μετά τη δουλειά, σινάμενη κουνάμενη (κουνάμενη ξέρω, σινάμενη γουάτ ιζ;) στο συμφωνηθέν μέρος. Οι υπόλοιποι είχαν ήδη μαζευτεί, οπότε τσίμπησα λιγάκι από ότι είχε περισέψει (δεν θα το πω αποφάγια, χτυπάει άσχημα) και φυσικά δεν παρήγγειλα τίποτα επιπλέον, παρότι πεινούσα ωσάν την λύκαινα. Ε τι, σκέφτηκα, η κοπέλα μας μάζεψε, θα κεράσει, δεν πάει να την κάνω ταράτσα. Πάει;
Σε ημινυστική κατάσταση λοιπόν πέρασα δυο ωρίτσες ευχάριστες οφείλω να ομολογήσω, και κάποια στιγμή είπαμε να την κάνουμε σιγά - σιγά (σιγά - σιγά = ένα βήμα ανά τρία λεπτά περίπου). Εκεί λοιπόν που μαζεύουμε τα τσαμασίδια μας, λέει η εορτάζουσα.
- Παιδιά, από 10 ευρώ ο καθένας είναι.
Παρντόν; Α, λέω, όπως μικρά που όταν τελείωναν τα πάρτυ μας δίνανε μπαλόνια και άλλα μικρά δωράκια, αυτή είπε να μας δωρίσει κάτι χρήσιμο να πιάσει και τόπο. Τι κυμπάρηδες που σου είναι μερικοί ανθρώποι!
Μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων, οι κινήσεις των υπολοίπων με έκαναν να καταλάβω ότι έσφαλα σφόδρα. Εμείς έπρεπε να τα πληρώσουμε τα 10 ευρώ.
Χρειάζεται να σχολιάσω περαιτέρω;;;

Υ.Γ. Δε σας είπα, το βράδυ θα μαζευτούμε όλοι πρώτο τραπέζι πίστα. Κερνάω!

10 Comments:

At 6/27/2006 11:56 π.μ., Blogger An-Lu said...

"σεινάμενη" από το σείομαι, όρα επίσης το "κουνιστή και λυγιστή".
Όσο για τα 10 ευρώπουλα...μήπως είχε κάνει καμιά Αγγλία/Γερμανία και έμαθε αυτά τα κόλπα; (αν και συνήθως το λένε από πριν)...

 
At 6/27/2006 4:06 μ.μ., Blogger Mari-R1 said...

ποπο πόσο μου τη σπάνε τέτοιες γυφτιές..αν δεν έχεις μην κάνεις γιορτή..

 
At 6/27/2006 4:28 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

α τη γυφτοπούλα! ούτε όταν ήμασταν φοιτητές δεν τα κάναμε αυτά!

 
At 6/27/2006 5:08 μ.μ., Blogger Trilian said...

Πω πω δεν τις αντέχω τέτοιες καταστάσεις. Μου έχει τύχει και εμένα και ντράπηκα για λογαριασμό τους... εμ μαζευουν τα δώρα, εμ χωρίζουν την λυπητερη στους καλεσμενους... Τουλάχιστον εσύ δεν πηρες δώρο!
Ουουουου...

 
At 6/27/2006 8:07 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

an-lu:
Ευχαριστώ για την γλωσσολογική ανάλυση. Πετάω τον Μπαμπινιώτη στα σκουπίδια (ούτως η άλλως είναι προφανές ότι είχε πιάσει αράχνες) και σε χρήζω επίσημη διορθώτριά μου.
Όσο για την χουβαρντού, όχι. Ενταύθα τα έμαθε.

mari-r1:
Ν' αγιάσει ο στόμας σου.

gelial:
Άμα είναι γυφτοπούλα να πάει στο χαμάμ, να μας βγει και πιο φτηνά εμάς τους υπόλοιπους...

trilian:
Όου γιές, αυτό το γλύτωσα. Τελικά, πρέπει να είμαι καλός άνθρωπος!

 
At 6/29/2006 1:23 π.μ., Blogger neropistolero said...

Πρώτο τραπέζι πίστα?Κερνάς?Να φέρω και λεφτά μαζί δηλαδή?
Πάντως ξαφνιάστηκα εγώ όταν το διάβασα, φαντάζομαι εσύ που ήσουν αυτήκοος μάρτυρας.

 
At 6/29/2006 8:20 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Βασικά αν είναι να την κάνεις τη γυφτιά τουλάχιστον να τον προειδοποιείς τον άλλο "Παιδιά δεν έχω να σας κεράσω, αν θέλετε ελάτε όμως!" Γιατι αλλιώς δύσκολα το γλιτώνει το εγκεφαλικό ο άλλος!

 
At 6/30/2006 8:47 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

neropistolero:
Μα είναι ανάγκη να ρωτάς; Εννοείται, πλέον όταν ακούμε "κερνάω", σημαίνει "ελάτε με πορτοφόλι γεμάτο". Μα που πάειαυτός ο κόσμος...

homelessmontresor:
Μα που το κατάλαβες ότι έπαθα εγκκεφφφφφφφφφαλικκκκκκό;;

 
At 6/30/2006 8:59 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 6/30/2006 9:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Eπρεπε να της το πεις φάτσα κάρτα,για να μη σου πω ότι επρεπε να την μπουκώσεις στο στομα με το δεκάευρω.Το διάβασα και τσαντιστηκα.Μα καλά,κανεις δεν ειπε τιποτα;Θεωρήθηκε τοσο συνηθισμενο;

Ντροπή για να μην πω χάλι μαυρο.
Ειχα ακουσει οτι αυτα συνέβαιναν εις τας ευρωπας,έφτασαν κι ως εδώ;;;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity