Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006

Ξυπνάω...

Όταν λέμε δεν μπορώ να ξυπνήσω, εννοούμε αυτό που έπαθα σήμερα.
Δεν άνοιγε το μάτι. Αρνιόταν. Βρε απάνου, του έλεγα εγώ. Τσου, μου απαντούσε αυτό. Βρε αμάν. Τίποτα. Βρε ζαμάν. Ξανατίποτα. Απευθυνόμαν μετά στο άλλο (έχω κι ένα δεύτερο καβάντζα), μουλαρωμένο κι αυτό. Τα πανούργα! Κήρυξαν πόλεμο εναντίον μου και αποφάσισαν να γίνουν ανυπάκουα. Έστω. Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
Τη διαδρομή κρεβάτι - μπάνιο την ξέρω και με κλειστά μάτια. Την διέσχισα σχετικά αξιοπρεπώς, με μοναδικές απώλειες το σπασμένο ποτήριο που έπεσε από το κομοδίνο, τις παντόφλες μου που έγιναν μούσκεμα από το νερό, μια μελανιά στο μέτωπο επειδή κουτούλησα στην πόρτα, και μια λεκάνη γεμάτη οδοντόκρεμα γιατί ζορίστηκα λίγο στο σημάδι. Σιγά τώρα, ανάξια λόγου.
Με το που ήρθε το κρύο νεράκι σε επαφή με το ημικοιμισμένο μου προσωπάκι ευχαριστήθηκα πολύ. Η στάση εργασίας των οφθαλμών μου τιμωρήθηκε δεόντως, και ευελπιστώ ότι την επόμενη φορά που θα θελήσουν να προβούν σε συνδικαλιστικές κινητοποιήσεις θα το σκεφτούν καλύτερα. Άνοιξαν.
Το ντύσιμο είναι πια κάτι που γίνεται μηχανικά. Βεβαίως έχω προβλέψει και ετοιμάζω την αμφίεση από το προηγούμενο βράδυ, γνωρίζοντας τις πρωινές αντιξοότητες. Τα φόρεσα όπως - όπως.
Βγήκα έξω, και αποφάσισα να σταματήσω να ετοιμάζω την αμφίεση από το προηγούμενο βράδυ, γιατί το τιραντάκι δεν ενδείκνυται για 20 βαθμούς και βροχή. Ούτε η σαγιονάρα.
Σε όλη τη διαδρομή, μία μονάχα σκέψη απασχολούσε το μυαλό μου. Πότε θα γυρίσω και πάλι σπίτι αν συνεχίσω αυτό που διέκοψα τόσο βάναυσα το πρωί. Θέλω να κοιμηθώ!!!

Υ.Γ. Δεν έχουμε και κανένα καναπεδάκι εδώ στη δουλειά να την πέσω μισή ωρίτσα να ξεχαρμανιάσω...

14 Comments:

At 6/13/2006 10:23 π.μ., Blogger alX said...

Χαχαχα,
Μας εκπροσωπείς όλους!
Προτείνω ενδοφλέβια ένεση καφεϊνης για να φύγουν οι χαρμάνες και να την βγάλεις μέχρι το βράδυ!

 
At 6/13/2006 10:46 π.μ., Blogger Τυπος Νυχτερινος said...

Δικός μας άνθρωπος...

Καλημερούδια.

 
At 6/13/2006 10:54 π.μ., Blogger Gordon said...

Toylaxiston einai Trith kai oxi fck Monday, kata ta alla gelasa poly xaxaxa...

 
At 6/13/2006 11:06 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

al-x:
Μόλις την βάρεσα. Θα σε κρατήσω ενήμερο.

τυπος νυχτερινος:
Καλημέρες. Άλλο κακό να μη μας βρει.

gordon:
Γέλα με το χάλι μου, γέλα. Τι να το κάνω που είναι Τρίτη, δεν μπορούσε να είναι Σάββατο; Άπονη ζωή...

 
At 6/13/2006 11:11 π.μ., Blogger K-Top said...

Δεν μπορούσε να είναι η μέρα πριν τη σύνταξη?

 
At 6/13/2006 11:55 π.μ., Blogger Λίτσα said...

Χα, χα, αν και το μάτι μου ανοίγει μόνο του συνήθως κατά τις 4.00 κάθε πρωί, περιγράφεις πλήρως τι συμβαίνει και σ' εμένα κάποιες φορές.
Την καλημέρα μου και εύχομαι καλή μεσημεριανή ή απογευματική συνέχεια.

 
At 6/13/2006 12:35 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Σε θαυμάζω! Εμένα ο οργανισμός μου είναι προγραμματισμένος εκ γεννετής να αισθάνεται ξύπνιος μετά τις 12 το μεσημέρι. Καταλαβαίνεις τι τραβάω όταν πρέπει να ξυπνήσω νωρίτερα...

 
At 6/13/2006 12:42 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

atron:
Είπες πολύ μεγάλη κουβέντα. Δεν σου κρύβω ότι έχω πέσει σε βαθειά μελαγχολία...

λιτσα:
Καλή μέρα όλη μέρα. Πρέπει να εκπαιδεύσεις κι εσύ το μάτι σου για νωρίτερο ξύπνημα, μάθε από τις τεχνικές μου!

homelessmontresor:
Με παραφράζεις! Είπα ότι ανοίγουν τα μάτια μου, όχι ότι ξυπνάω. Μην κοιτάς τον τίτλο, είναι ελαφρώς παραπλανητικός...

 
At 6/13/2006 4:27 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

χεχεχε μετά το χθεσινό πρωινό-cocooning ήταν όντως δυσκολη η επιστροφή στη δουλεια...

 
At 6/13/2006 6:42 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

α, πληζ κάνε κάτι με αυτό το πρασινο. κάθε φορά που σε διαβάζω ανεβαίνει μισό βαθμό η μυωπία μου.

 
At 6/13/2006 9:11 μ.μ., Blogger roidis said...

δεν θα με παρεξηγήσετε αν σας πως ότι ξυπνάω στις 5(πέντε) κάθε μέρα, ακόμα και Σαββατοκύριακο έτσι;...

γιατί όταν βγαίνω στην αυλή μου πίσω, τα κελαηδίσματα από τα πουλιά, κυρίως κοτσίφια, η πρωϊνή δροσιά, ή νωπές μυρωδιές, η γαλήνη, το καφεδάκι που ετοιμάζεται...
(μένω εξοχή. μονοκατοικία. εκτός Ελλάδος)
όλα αυτά τα ωραία, μέχρι να ξυπνήσει η οικογένεια...

 
At 6/14/2006 12:25 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

gelial:
Ώστε είσαι μύωψ;
Για ποιό πράσινο μου μιλάς βρε παιδί, σ' εμένα όλο το φόντο είναι λευκό εκτός από επάνω στον τίτλο.
Χέλπ μι αν θες, γιατί εμφανίζεται μόνο σε 'σένα, και τέλος πάντων επειδή είσαι VIP, από που μπορώ να το αλλάξω;;

roidis:
Τώρα μου κίνησες την περιέργεια. Εκτός Ελλάδος πού; Πρόσεξε τί θα πεις, γιατί μετά θα σου ζητήσω να μου μεταφράσεις τα κοτσίφια στην τοπική διάλεκτο.

 
At 6/14/2006 2:28 μ.μ., Blogger aggelos-x-aggelos said...

Πάλι καλά που πάμε και στη δουλειά για να γράφουμε και κανένα blog. Και μιας και το έγραψα σε όλους...

Χρόνια μας πολλά!!!

Σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα των bloggers!!!

 
At 6/14/2006 2:58 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

aggelos-x-aggelos:
Α, σε παρακαλώ. Εγώ θα έγραφα και από το σπίτι! Ας μπορούσα να μην έρχομαι στη δουλειά, και θα του έδινα να καταλάβει...
Άντε χρόνια μας πολλά βρε, και του χρόνου σπίτια μας (για να μείνω πιστή στην παραπάνω δήλωση)!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity