Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Παρασκευή, Μαΐου 19, 2006

Ακούω...

Εχτέ πήγα για ψώνια.
Ψιλοπράματα, μη φανταστείτε, άλλωστε η οικονομική κατάσταση είναι γνωστή και δύσκολη, μην αρχίσουμε μ' αυτά τώρα, σας παρακαλώ πολύ, σήμερα έχω καλή διάθεση, μη μου τη χαλάσετε! Αμέσως τη γκρίνια πια!!
Εκεί λοιπόν που είχα επιδοθεί στο σορολόπ προκειμένου να κάνω την απαραίτητη έρευνα αγοράς (πώς, έτσι θα ακουμπήσω τα ζεστά μου λεφτουδάκια, σαν το πρόβατο;), εισήλθον σε ένα κατάστημα δια να αναρωτηθώ φωναχτώς περί της τιμής ενός προϊόντος.
Τί το 'θελα; Με άρχισε η ιδιοκτήτρια ένα μπίρι μπίρι, άλλο να σας το λέω κι άλλο να το ακούτε. Βρε όλα της τα προβλήματα τα έμαθα, όλα με το σι και με το νίγμα.

Λέω μέσα μου "λέγε εσύ, λέγε, θα τα βγάλω εγώ στο μπλογκ μετά με το ονοματεπώνυμό σου να σε κάνω ρόμπα".
Και είπε αυτή, είπε, ώσπου στο τέλος της ανακοίνωσα την άνωθι εσωτερική μου σκέψη. Με λέει λοιπόν η κυρία:
- Τι 'ν' το μπλογκ;
- Δεν μπορώ να σε πω λεπτομέρειες, αλλά είν' ωραίο πράμα.
- Και τι θα γίνει άμα βγάλεις τ' άπλυτα μου εκεί;
- Θα τα μάθει όλη η χώρα, άλλωστε το δικό μου το μπλογκ έχει αναγνωσιμότητα μεγαλύτερη από "ΤΟ ΒΗΜΑ online".
- Βάι βάι! Πώς θα γίνει βρε κοπελούδα μ' να το αποφύγουμε αυτό;
- Ε, ξέρω και 'γω, πώς να γίνει. Θα βρούμε έναν τρόπο, τί είμαι εγώ, καμιά εκβιάστρια;
Και με τα πολλά με τα λίγα σήκωσα το μισό μαγαζί έναντι του συμβολικού ποσού των 100 δραχμών (κι έλεγα πως δεν θα κατάφερνα να το ξεφορτωθώ ποτέ αυτό το ρημαδοκέρμα που μου είχε ξεμείνει).

Αλλά λέω βρε παιδί μου, δεν πάει καλά ο κόσμος. Πού με είδε, πού με ξέρει, άρχισε να με βγάζει τα σώψυχά της. Κι άμα ήμαν καμιά ξεδιάντροπη και το εκμεταλλευόμουν;

Υ.Γ. Στους πολύ φίλους μπορώ να αποκαλύψω την διεύθυνση του μαγαζιού, έναντι ενός συμβολικού ποσού φυσικά...

3 Comments:

At 5/19/2006 12:56 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος said...

τι ηθική κατάπτωσις, εκπλήσσομαι!

 
At 5/19/2006 3:14 μ.μ., Blogger cindaki said...

Τί τραβάς κι εσύ η έρμη,βάι βάι βάι...

 
At 5/20/2006 1:20 π.μ., Blogger maika said...

..μωρέ καλά έκανες.... και δεν είσαι καμμιά εκβιάστρια.... γιατί αν ήσουν την είχε πατήσει η κυρία..

επειδή μου έχει ξεμείνει και μένα ένα κατοσταρικάκι.... μήπως να μου έλεγες τη διεύθυνση ... έτσι μωρέ για να πάω και να ακούσω κι εγώ τα σώψυχά της... αφού το έχει τόσο ανάγκη!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity