Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Πέμπτη, Μαΐου 11, 2006

Επανέρχομαι...

Εντάξει, ζω ακόμα.
Σεισμός δεύτερος δεν παρατηρήθηκε, οπότε ξεπέρασα ταχέως την κατάσταση πανικού στην οποία είχα προκαταβολικώς περιέλθει.
Τσάμπα το σοκ, τσάμπα και που εκδηλώθηκα και τώρα θα λέτε όλοι ότι είμαι μια δειλή και μισή.
Κι όμως, πιο γενναία γυναίκα από 'μενα δεν έχει, αλήθεια σας το λέω! Σιγά τώρα, μην με πτοούσε ένα ταρακουνηματάκι τόσο δα. Όλος ο κόσμος έχει να το λέει δα για το θάρρος το δικό μου, ωσάν άλλη αμαζόνα είμαι πάντα αγέρωχη και ατρόμητη.
Επειδή το έπαιξα λίγο κι εγώ μια φορά ότι τα χρειάστηκα; Βρε έτσι τα είπα, για να μην αισθάνεστε κομπλεξαρισμένοι και νομίζετε ότι μόνο εσείς φοβάστε ενώ οι άλλοι είναι ήρεμοι.
Τί, πιστέψατε στα σοβαρά ότι βγήκα εκτός ελέγχου; Μα, ελάτε τώρα, ντιπ καχύποπτοι δεν είστε πια;!

Υ.Γ. Σας αφήνω τώρα, γιατί πιάστηκα τόση ώρα να γράφω κάτω από το δοκάρι της πόρτας.

3 Comments:

At 5/11/2006 1:02 μ.μ., Blogger Marina said...

Σε παρεξηγήσαμε καλή μου κυρία.. Πάντως για να ξέρεις όταν σείεται η γή συνηθίζω και χώνομαι στην τουαλέττα..με πιάνει η κοιλιά μου..όχι πως φοβάμαι..α! μπά απλά χ%%%%%! Ολως τυχαίως!

 
At 5/11/2006 4:14 μ.μ., Blogger J. said...

΄Ελα βρε αμαζόνα, μη σε χάσουμε τώρα που βρήκες και το μυστικό της επιτυχίας (τουλάχιστον έτσι μας έλεγες πριν από δύο posts...) Πάντως νομίζω ότι τώρα μπορείς να φύγεις από το δοκάρι της πόρτας.

 
At 5/11/2006 4:20 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

Ναι καλά marina, όλοι φοβάστε, αλλά μόνο εγώ το παραδέχτηκα!
Και σιγά που θα φύγω εγώ από το δοκάρι j.j.p., κι άμα ξανακουνήσει; Χτύπα ξύλο (ή μάλλον μη χτυπάς, γιατί θα νομίζω ότι κουνάει)!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity