Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τετάρτη, Μαΐου 17, 2006

Θέλω...

Θέλω να χτυπήσει το τηλέφωνο και να μου πουν κάτι καλό.
Κάτι ευχάριστο βρε αδερφέ, ο,τιδήποτε!
Ας πούμε να είναι ο άντρας τον ονείρων μου να μου εξομολογηθεί τον αθεράπευτο έρωτά του (μα τί τους κάνω πια και τους μαγεύω;).
Ή να μου προτείνουν την δουλειά των ονείρων μου σε ένα εξαιρετικό περιβάλλον, με αμύθητες αποδοχές και με τους όρους που θα θέσω εγώ (ή είσαι το νούμερο ένα στην αγορά εργασίας, ή δεν είσαι).
Να μου πουν ότι κέρδισα ένα ταξίδι για όσες μέρες θέλω, όπου θέλω, με όποιον θέλω, όποτε θέλω (αν θέλω, δεν μπορώ την καταπίεση!).
Να είναι από μια τράπεζα και να μου πουν ότι μου διαθέτουν ένα ποσό εν λευκώ να βγω στην αγορά και να το κάνω ντούγιες (έτσι, επειδή έχω ωραία μάτια).
Ή, ξέρω κι εγώ, (ας προσγειωθώ και λίγο για να μη με λέτε ότι έχουν πάρει τα μυαλά μου αέρα) να είναι απλά ένας φίλος που έχω να μιλήσω καιρό και να πάρει έτσι, να δει τι κάνω.
Κάτι βρε παιδί μου, κάτι...

Αλλά δεν χτυπάει το άτιμο!

Υ.Γ. Μου τη δίνει που μόλις είδατε τον τίτλο πήγε το μυαλό σας στην ΤΙΜ!

5 Comments:

At 5/17/2006 12:06 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Ας πούμε να είναι ο άντρας τον ονείρων μου να μου εξομολογηθεί τον αθεράπευτο έρωτά του (μα τί τους κάνω πια και τους μαγεύω;)."

Κοιτα να δεις που εχουμε το ιδιο προβλημα! χεχε! :)

 
At 5/17/2006 2:23 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος said...

Για δώσε τηλέφωνο, είμαι ο πίθηκας των ονείρων σου!

 
At 5/17/2006 2:39 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

misslittledevil:
Τέτοια προβλήματα να έχουμε, τέτοια!

λαμπρούκος:
O πίθηκας των ονείρων μου και δεν διαθέτεις ήδη το τηλέφωνό μου; Τσ τσ, αδιανόητο...

 
At 5/17/2006 4:54 μ.μ., Blogger maika said...

πάντως απο το να χτυπήσει και να σου πουν ότι μια απλήρωτη κλήση της τροχαίας (απο το 1821) έχει φτάσει σήμερα το ποσό του 1.000.000 ευρώ και πως αν επιτέλους δεν το πληρώσεις,θα πας φυλακή... τότε καλύτερα να μη χτυπήσει....

αν πάλι χτυπήσει πολύ... βάλε του λίγη άρνικα... να γιάνει...χιχιχι!

 
At 5/18/2006 7:23 μ.μ., Blogger Marina said...

Drrriin! Συνομιλία χωρίς χρέωση. Εχετε κληρωθεί αγαπητή κυρία για ένα σετ ανοξείδωτων οικιακών συσκευών μάρκας μεκαψές ιταλικής κατασκευής.. Σας παρακαλούμε πάρτε μας στο τηλέφωνο. 0066666666 για να σας πούμε πώς θα πάρετε το δώρο σας.
(Απάνθρωπα απαίσια είμαι..σμούτς)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity