Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τετάρτη, Ιουνίου 07, 2006

Δαμάζω...

Αλήθεια.
Δεν ξέρω αν ήμουν μόνο εγώ, αλλά όταν ήμουν μικρή (τώρα πρόσφατα δηλαδή) και μου διαβάζανε παραμύθια, ένιωθα μέσα μου μια βαθειά καχυποψία. Δεν μπορούσα να ορίσω με λόγια βέβαια τι ακριβώς δε μου άρεσε, όχι που δεν είχα εφράδεια και πλούσιο λεξιλόγιο (αυτό δεν κρύβεται άλλωστε), αλλά μάλλον δεν το είχα ακόμη ξεκαθαρίσει.
Τώρα όμως ξέρω.
Είχε να κάνει με το "κακό". Θέλετε ο κακός λύκος, θέλετε το τέρας, θέλετε ο κυνηγός, εγώ δεν πειθόμουν ποτέ. Μέσα μου ήξερα ότι το δαιμόνιο είναι κάτι πιο ισχυρό από όλα αυτά. Έπρεπε όμως να ωριμάσω πρώτα για να το γνωρίσω.
Το λένε Πλυντήριο.
Εξ όψεως φαίνεται άκακο. Τα φαινόμενα όμως απατούν, ορθόν; Αλί και τρισαλί όταν πας να το δουλέψεις. Τα λιγοστά κουμπάκια πρέπει να συνδυαστούνε με τρόπο τέτοιο, ώστε τα άσπρα ρούχα να μη γίνουν μωρουδιακά και τα χρωματιστά ρούχα να μη γίνουν ωσάν το ουράνιο τόξο. Εύκολο το 'χετε; Αμάν αμάν και πάλι αμάν!

Βρε τι οδηγίες διάβασα, τι την μάνα έβαλα και μου τα ξανάπε για να τα κατανοήσω σε βάθος, όταν έρχεται η ώρα να το βάλω το ρημάδι μπρος παθαίνω μπλακ άουτ και δεν ξέρω που παν' τα τέσσερα. Δεν πα' να τα έχω γραμμένα; Η ταραχή μου είναι τέτοια που την ώρα εκείνη τα γράμματα χοροπηδάνε απάνου κάτου σαν τους κοζάκους της Ρωσίας και δεν βγάζουν καμία λογική.
Μωρ' μπας και να δοκιμάσω να πλύνω στη σκάφη;

Υ.Γ. Προς το παρόν τα αφήνω να στοιβάζονται. Όταν διαμαρτυρηθούν οι ένοικοι του διπλανού διαμερίσματος, θα αναλάβω δράση τοιουτοτρόπως.

8 Comments:

At 6/07/2006 5:24 μ.μ., Blogger Gordon said...

Καλά πλυντήριο είναι, δεν είναι πυρηνικός αντιδραστήρας :pp

 
At 6/07/2006 7:34 μ.μ., Blogger Epsilon said...

Δεν υπάρχει πιο επικίνδυνη συσκευή από το πλυντήριο, συχνά τις νύχτες το ακούω να καταβροχθίζει τα απομεινάρια της ημέρας... μην το πλησιάσεις καν!

 
At 6/08/2006 8:38 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

gordon: Έχεις απόλυτο δίκιο. Άλλωστε απ' ότι ξέρω ο πυρηνικός αντιδραστήρας είναι πιο εύκολος στον χειρισμό.

τα κραχτήρια: Δηλαδή να αρχίσω να φοβάμαι;;

epsilon: Καλά για τις νύχτες, τις μέρες που πρέπει να το βάλεις να δουλέψει τί γίνεται;;

 
At 6/08/2006 12:06 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Καταρχήν χωρίζεις τα λευκά από τα χρωματιστά.(στοίβες 1 και 2)
Μετά βάζεις τα τζην και τα λοιπά σκούρα σε άλλη στοιβα...(3)
Μετά βάζεις το πρόγραμμα μόνο για λευκά/ευαίσθητα και χώνεις ΜΟΝΟ τα ρούχα της πρώτης στοίβας.
Αμα τελειώσει το πλύσιμο της πρώτης στοίβας και την απλώσεις, θα σου πω τα υπόλοιπα....

 
At 6/09/2006 10:45 π.μ., Blogger maika said...

μην το βλέπεις σαν κακό λύκο...
δες το σαν το μαγικό τζίνι...
ό,τι του ζητήσεις θα το κάνει...
..αρκεί να μη μπερδέψεις τις στοίβες... όπως σου είπε και η an-lu.

 
At 6/09/2006 11:56 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

an-lu: Βάζω καφέ στο μπρίκι και σε περιμένω για επίδειξη.

maika: Δηλαδή μπορεί να με κάνει να κερδίσω το Τζόκερ (χωρίς να παίξω εννοείται);;

 
At 6/09/2006 12:27 μ.μ., Blogger An-Lu said...

ωχχχχ! Τι μάρκα είναι; (για να ξέρω τι θα σου χρελωσω! :-Ρ)

 
At 6/09/2006 1:38 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

Ώστε όλα για το χρήμα an-lu, όλα για το χρήμα!Τσ τσ, σε τι χρόνια ζούμε...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity