Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Μαΐου 29, 2006

Ψάχνομαι...

Το ομολογώ.
Έρχονται στιγμές που με πιάνει κι εμένα κρίση προσωπικότητας. Ναι, ναι, όσο περίεργο κι αν σας φαίνεται, έρχονται ώρες που κι εμείς οι τέλειοι αμφιβάλλουμε για τον μοναδικό εαυτό μας. Θα μου πείτε πώς είναι δυνατόν. Ε, είναι. Τι να κάνουμε τώρα; Είναι.
Και πώς εκδηλώνονται αυτές οι κρίσεις, θα με ρωτήσετε. Ποικιλοτρόπως, θα έρθω να σας απαντήσω.
Καταρχήν ξεκινούν με απολογισμό. Τι ήθελα να κάνω και τι τελικά έκανα. Μη σας πω ψέματα, συνήθως το ταμείο βγαίνει μείον. Πώς τα καταφέρνω πάντα έτσι δεν ξέρω (θα είναι φαίνεται κι αυτό ένα από τα απειράριθμα ταλέντα μου).
Μετά αρχίζω και αναρωτιέμαι τι έκανα λάθος και τα πράγματα δεν πήγαν καλά. Άγνωστο γιατί, δεν βρίσκω ποτέ μου κανένα λάθος στις πράξεις μου. Άρα; Κάποιος άλλος φταίει, οποιοσδήποτε άλλος (αδιακρίτως που λένε) εκτός από την αφεντιά μου.
Οπότε πιάνω να ρίχνω ευθύνες (από μέσα μου) δεξιά κι αριστερά. Ώσπου πέφτει το τετραπέρατο μάτι μου επάνω στο ρητό που έχω καρφιτσωμένο στον πίνακα ανακοινώσεων στο δωμάτιό μου (γιατί σας κάνει εντύπωση; μπορεί να έχω να κάνω κάποια βαρυσήμαντη ανακοίνωση στην πάρτη μου) και λέει : δεν φταίει ο καθρέφτης, το πρόσωπό σου φταίει.
Και σε τί φταίει παρακαλώ η ωραία μου η φάτσα; Α πα πα, αυτό το έβγαλε η Χιονάτη βρε, για να σπάσει τα νεύρα της μητριάς της. Σε 'μένα δεν βρίσκει καμία, μα καμία εφαρμογή. Άλλωστε μετά βλέπω και το άλλο ρητό που έχω και λέει "φοβάται ο Γιάννης το Θεριό και το Θεριό το Γιάννη" και όσο να πεις ξεθαρρεύω κομμάτι.

Δε βαριέσαι, θα μου περάσει...

Υ.Γ. Καλέ μην ανησυχείτε, θα επανέλθω γρήγορα!

13 Comments:

At 5/30/2006 12:04 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Περασιτκό και αγύριστο να 'ναι!

 
At 5/31/2006 10:56 π.μ., Blogger Λίτσα said...

Χα, χα, πολύ καλό. Και όσο πρέπει ναρκισσιστικό για τα δικά μου (περίεργα γούστα).

 
At 5/31/2006 12:22 μ.μ., Blogger maika said...

εαν βοηθάει... να σου στείλω μία φωτογραφία μου να της πετάς βελάκια,να τα ρίχνεις.. όλα επάνω μου και να ηρεμείς!

φυσικά και δε φταις για τίποτα!
αυτό το παλιοσύμπαν φταίει που όχι μόνο μας αγνοεί ,πετάει και όλη τη σαβούρα του στο κεφάλι μας... Αυτό φταίει!!

 
At 5/31/2006 12:27 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

an-lu: Από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί!

λιτσα: Μα που τον είδες τον νασισσισμό, αναρωτιέμαι...

maika: Και τι μου φταίς εσύ παιδάκι μου; Να μου στείλεις καλύτερα μια φωτογραφία του σύμπαντος, αφού αυτό φταίει!

 
At 5/31/2006 2:03 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Μήπως κάποιος σου κάνει βουντού για κακή διάθεση επειδή ζήλεψε την ομορφιά σου? Είδα και το σχετικό ποστ περι ματιάσματος και νομίζω πως βρήκα τη λύση του προβλήματος!

 
At 5/31/2006 2:57 μ.μ., Blogger roidis said...

το ταμείο πρέπει να είναι μείον. πως αλλοιώς θα μας κερνάνε καφέ όταν μας βλέπουν στην τράπεζα. σε σέβονται.

(εννοώ εδώ που μένω όχι στην Ελλάδα που κάνουν κατασχέσεις...)

 
At 5/31/2006 3:23 μ.μ., Blogger Kyriakos o Xasapis said...

Γειά σου θεριό ενήμερο, ευχαριστώ για της ευχές σου. Όποτε μπορεις να μου επιστρέψεις την νοβοπανόβιδα που μου έκλεψες.

 
At 5/31/2006 3:24 μ.μ., Blogger Kyriakos o Xasapis said...

Geia sou therio enimero...na'sai kala gia ta kala sou logia...mipws eides pouthena tin novopanovida mou, i estw to kroustiko mou drepanotrypano?

 
At 5/31/2006 3:32 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

homelessmontresor: Να κι ένας άνθρωπος που με νιώθει, εύγε νέε μου!

roidis: Εμένα πάντως στην τράπεζα πιο πιθανό είναι να με στείλουν να τους φέρω καφέ, παρά να με κεράσουν καφέ.

kyriakos o xasapis: Δεν κατάλαβα γιατί με κατηγοράς, έχεις τίποτα αποδείξεις, ε, έχεις;;;;

 
At 6/01/2006 10:38 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Δεν λέω το nick μου αντροφέρνει λίγο... αλλά είμαι Γυναίκα! Έστω... κοριτσάκι, αλλά όχι νέος!! :-))

 
At 6/01/2006 11:09 μ.μ., Blogger maika said...

..του σύμπαντος δεν έχω αλλά μην κολλάς..
βγες έξω και ρίχνε προς τα πάνω...

 
At 6/02/2006 9:21 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

homelessmontresor: Συγνώμες, συγνώμες! Δεν πιστεύω να μου στεναχωρέθηκες;; Εμένα να δεις πόσοι μου έκαναν αλλαγή φύλλου όταν ξεκίνησα σαν Θεριό!

maika: Άμα ακούσεις πυροβολισμούς εγώ θα είμαι, μην τρομάξεις!

 
At 6/02/2006 11:52 π.μ., Blogger maika said...

..κι εσύ άμα δεις μια πανοπλία να περιφέρεται εκει έξω, μην παραξενευτείς ... εγώ θα είμαι....
Ε, μή φάμε και καμία αδέσποτη...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity