Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006

Οδηγώ...

Τι τό θελα; Καλά ήμουν τόσον καιρό. Άλλοι με τρέξανε, άλλοι με μπλέξανε. Αποφάσισα να βγάλω δίπλωμα. Οδήγησης.
Ξεκίνησα με τα θεωρητικά μαθήματα. Να το πω πίκρα; Ναι; Ευχαριστώ. Θα το πω. Πίκρα.
Είχα να ζήσω τέτοια εμπειρία από την εποχή που πήγαινα σχολείο (από πέρσι δηλαδή και αν λέω ψέμματα να μου κολλήσει το πληκτρολόγιο στο γράμμα ψψψψψψψψ).

Ο εκπαιδευτής μας ήταν ένας μπάρμπας ο οποίος καταλάβαινες με το καλησπέρα σας ότι είχε πει το ίδιο κείμενο τουλάχιστον 18.026.548.546 φορές (ίσως και μια δυό φορές παραπάνω, δεν μπορώ να πάρω και όρκο). Βέβαια εγώ το κατάλαβα χωρίς το καλησπέρα σας, γιατί δεν είπα.
Μπήκα μέσα μουντρούχα και αμίλητη, καθόσον είχαν προηγηθεί δέκα ώρες σκληρής δουλειάς (ναι, είμαι χτίστου). Κάθησα ωραία και κόσμια (πάντα) σε μια καρεκλίτσα, μη γνωρίζοντας το μαρτύριο που επρόκειτο να επακολουθήσει. Ο μπάρμπας άρχισε να μιλάει στον ίδιο - βαρετό, ανιαρό, μισητό - τόνο επί δύο ώρες παρά κάτι. Μετά είπε "διάλειμμα", εγώ έκανα μια τριπλή κωλοτούμπα στον αέρα από τη χαρά μου, βγήκα, και πριν προλάβω να θαυμάσω το τοπίο είπε "ξαναρχίζουμε", σύρθηκα σαν το κατηραμένο σκουλήκι πίσω και τραβήξαμε το ίδιο μαρτύριο για άλλη τόση ώρα.
Κι όλα αυτά, για να μας λέει όλα αυτά που έγραφε το βιβλίο με τα ίδια ακριβώς λόγια. Ευτυχώς δεν μας απήγγειλε και τα σημεία στίξεως. Θα καθυστερούσαμε περισσότερο.
Το αυτό επανελήφθη για άλλες τέσσερις ημέρες.
Και ναι! Ζω ακόμα!

Υ.Γ. Όταν θα αρχίσω με τα πρακτικά θα αναρτήσω το πρόγραμμα των μαθημάτων για να αποφεύγετε να κυκλοφορείτε πολύ - πολύ...

7 Comments:

At 6/30/2006 3:15 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Ωχχχχ! Τουλάχιστον δεν έχεις κανένα οδηγό στην οικογένεια για να αποκτήσεις προϋπηρεσία ως συνοδηγός;;;; (εγώ πως νομίζεις ότι έμαθα να οδηγώ από τα 12;)
.....
Είμαι πρεσβύτερη ηλικιακά, τί να κάνουμε!

 
At 6/30/2006 5:01 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Εμμμ... εγώ πάλι το πήρα το δίπλωμα μα κανείς-κανείς όμως- δεν μου εμπιστευέται το αυτοκίνητο του! Κι έτσι μαζευώ ένα ένα τα ευρώ μπασ και πάρω κι εγώ αυτοκίνητο! Όταν λοιπόν δείτε κάποτε να σας πλησιάζει ένα σαραβαλάκι με ταχύτητα του φωτός και να ακούγεται το εξής τραγούδι στη διαπασόν: "Βγήκε ο Χάρος παγανιάαααα!" κάντε οτι μπορείτε για να σωθείτε!

 
At 7/01/2006 11:06 π.μ., Blogger neropistolero said...

Όλοι στο δρόμο έμαθαν, κανένας στις αίθουσες.
Υπομονή, επιμονή και μην πίνεις όταν οδηγείς γιατί μπορεί να χυθεί το ποτό σου κι είναι κρίμα.

 
At 7/03/2006 10:25 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

an-lu:
Οι περισσότεροι στην οικογένεια είναι οδηγοί, κανείς όμως δεν δέχεται να θυσιαστεί. Πόσο εγωιστές είναι οι άνθρωποι...

homelessmontresor:
Υπάρχει και ταχύτητα του φωτός; Μα πως δεν την είδα πάνω στο κιβώτιο;;; Πάλι λάθος τα έμαθα!

neropistolero:
Σε παρακαλώ πολύ, εγώ ούτως ή άλλως δεν πίνω ποτέ! Είμαι κορίτσι με αρχές εγώ, για ποια -χικ!- με πέρασες;;;

 
At 7/04/2006 12:53 π.μ., Blogger YO!Reeka's said...

να πας να πάρεις το δίπλωμα. δεν είναι τίποτα, μη μασάς :)

 
At 7/04/2006 2:33 μ.μ., Blogger Trilian said...

σιδεροκέφαλη....

 
At 7/04/2006 3:37 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

gelial:
Ευχαριστώ που μου δίνεις κουράγιο, να μου θυμήσεις να σε πάω μια βόλτα μόλις το πάρω!

trilian:
Και σιδηροσώματη ευχήσου μου, νους υγιής εν σώματι υγιεί!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity