Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Πέμπτη, Αυγούστου 03, 2006

Παραθερίζω...

Ήξερα. Δεν μπορώ να πω. Μου είχαν πει από πριν ότι η Σαμοθράκη είναι ένα μέρος που ή θα το μισήσεις ή θα το λατρέψεις. Ενδιάμεση λύση δεν υπάρχει.
Το πλοίο από την Αλεξανδρούπολη μας ξεφόρτωσε στο λιμάνι, την Καμαριώτισσα ντε! Ξεχυθήκαμε ένα τσούρμο παραθερισταί με τα μπαγκάζια παραμάσχαλα, έχοντας στο πρόσωπο εκείνο το ηλίθιο ύφος του ανθρώπου που ήρθε για διακοπές και δεν προσπαθεί καθόλου να κρύψει αυτή την εκνευριστικά χαλαρή διάθεση που τον διακρίνει.

Ο εντόπιος πληθυσμός μας κοιτούσε με βλέμμα αφάσιο, λέγοντας από μέσα του "καλώς τα ναυτάκια τα ζουμπουρλούδικα". Φυσιολογικά θα θιγόμουν, καθόσον δεν το βρίσκω καθόλου πρέπον να με λέει κάποιος ξένος ναυτάκι (πόσο μάλλον ζουμπουρλούδικο), αλλά χάριν της διατήρησης του καλού κλίματος απέφυγα την σκηνή.
Όπως συνηθίζεται αναντάμ μπαμπαντάμ, στην είσοδο του λιμανιού υπήρχαν ένα σωρό ιδιοκτήτες δωματίων που παραμόνευαν καρτερικά να μας ψαρέψουν (ψαρεύομαι όμως εγώ βρε;). Τους προσπεράσαμε επιδεικτικά και ξεκινήσαμε την αναζήτηση καταλύματος με κριτήρια ρομαντικά.

Θέλαμε να είναι σε καλή περιοχή, όμορφα, ηλιόλουστα, οικονομικά και με πανοραμική θέα. Βήμα βήμα η σκληρή πραγματικότητα ήρθε να μας προσγειώσει σαν την τιγκαρισμένη νερόβομβα που πέφτει από τα εκατόνδεκαπέντε μέτρα.
Μην σας τα πολυλογώ, μετά από μερικές ώρες κοπιαστικής αναζήτησης, ήρθα και ζήλεψα φθονερά όλους αυτούς που είχαν προνοήσει και πήραν μαζί τους εξοπλισμό για κάμπινγκ (το οποίο από που βγαίνει, από την κάμπια;) και ρημαδοδιαλέξαμε τέλος πάντων ένα δωμάτιο έτσι, για να τελειώνουμε.
Το μέρος όμως πολύ όμορφο. Πράσινο, πολύ πράσινο (δεν είμαι της αντιπολιτεύσεως, μην με παρεξηγήσετε) και γαλάζια νερά (ούτε της κυβερνήσεως είμαι ωστόσο). Φύση σε όλο της το μεγαλείο.
Από φαγητό φυσιολογικά πράγματα, αν και ολίγον τσιμπημένα από τιμές οφείλω να ομολογήσω (εμένα βέβαια δεν με πολυπείραξε, άλλωστε είμαι σε διαρκή δίαιτα από την ημέρα που γεννήθηκα).
Κι όσο για διασκέδαση; Ευτυχώς που ήμασταν μεγάλη παρέα με μουσική και τα σχετικά, διαφορετικά θα είχαμε μετρήσει τα κατσικάκια ίσαμε με τριακόσιες φορές (έκαστο) για να περάσει η ώρα.
Πάντως, λέω να ξαναπάω.

Υ.Γ. Να με συχωρνάτε που δεν σας έφερα ενθύμια, αλλά έμεινα κομματάκι ρέστη από ρευστό, δεν ξέρω αν με καταλαβαίνετε...

18 Comments:

At 8/03/2006 11:37 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

H Samothrakh einai ena oneiro.
Den einai gia diaskedash. Einai gia xalara pragmata.
Thn epomenh fora na pas sto camping tou dhmouu. Ena meros gemato prasino me thalasa dipla apo to dasos.
Na pas stis vathres na kaneis mpanio stous kataraktes kai na thaymaseis tis yperoxes liveloules :)

 
At 8/03/2006 12:42 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Απροετοίμαστη πήγες...
Η Σαμοθράκη είναι για να "χάνεσαι"...
Όπως λένε έχει ενέργεια το νησί γι αυτό και η ανάπτυξή του από παλιά...
Εάν πράγματι θέλεις να ξαναπάς ζήτα μου πληροφορίες...

 
At 8/03/2006 2:56 μ.μ., Blogger aggelos-x-aggelos said...

Ναι πράγματι λένε ότι είναι ωραία "απέναντι". Αλλά δεν έχω πάει. Την έβλεπα μόνο 15 μήνες -φαντάζομαι κατάλαβες τι λέω...

 
At 8/03/2006 3:01 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

vitemineq:
Κοντά στο κάμπινγκ του δήμου έμενα είναι η αλήθεια, και για την επόμενη φορά μάλλον εκεί με βλέπω, αν και δεν το έχω ξανακάνει...

sigmund_01:
Συγκέντρωνε από τώρα στοιχεία, θα σε χρειαστώ οπωσδήποτε. Μόλις εχρήσθης ο επίσημος ξεναγός μου!

aggelos-x-aggelos:
Είμαι φίνο φανταράκι, κι έχω ένα μικρό μεράκι, που κρατούσα μέχρι τώρα μυστικό...

 
At 8/03/2006 3:09 μ.μ., Blogger zouri1 said...

και περασαμε ομορφα -ομορφα!

 
At 8/03/2006 4:27 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Με μεγάλη μου ευχαρίστηση!
Ίσως να περάσω απέναντι στο νησί μετά τις 20 του μηνός...

 
At 8/03/2006 6:33 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

παλι θα θυμωσω!ουτε ενα δωρακι;ουτε ενα καρτ ποσταλ βρε αδερφούλα;μα τίποτα;
τελικα τη λάτρεψες ή τη μίσησες δε μας είπες...

 
At 8/04/2006 8:32 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

zouri1:
Έπιασες ακριβώς το πνεύμα, σε συγχαίρω!

sigmund_01:
It's a date!

eu-aggelos:
Εγώ ήξερα ότι κάποιος θα μου την πει, και αν έπαιζα στοίχημα τον Βαγγελάκη θα έπαιζα! Αμάν πια, στο χρωστάω!
Τελικά, μάλλον τείνω προς το να την λατρέψω...

 
At 8/04/2006 9:37 π.μ., Blogger Νίκος Παργινός said...

Μόλις προσέθεσα το blog σου στα Links μου. Θεωρώ πως είναι πραγματικά άξιο επίσκεψης. Μου το επιτρέπεις φαντάζομαι, έτσι;

 
At 8/04/2006 11:42 π.μ., Blogger ZissisPap said...

Θα τολμούσα να προτείνω αντί για καρτ ποστάλ να φέρεις του Eu-aggelou χασλαμά, γλυκό του κουταλιού βύσσινο και πραούστι για να τον γλυκάνεις!!!
Καλημέρα :)

 
At 8/04/2006 3:28 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

αγαπητε signund εχεις πιασει το πνευμα... αρκει το θεριο να ανοιξει τα ματακια του και τα αυτακια του και να καταλαβει... χαχα

 
At 8/04/2006 3:41 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

νίκος παργινός:
Αν σου το επιτρέπω;;; Ίσα ίσα, σε προτρέπω!

sigmund_01:
Είσαι μια σουπιά κι εσύ...

eu-aggelos:
Καλά, εσύ είσαι η σουπιά νούμερο ένα. Που θα με πεις τυφλή και κουφή! Όλα τα πιάνω εγώ, όλα...

 
At 8/04/2006 4:19 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Μετά τα γλυκά πιάσαμε τα θαλασσινά...
Ανάποδα πάμε...
Άκου σουπιά;!
Πεινάω κιόλας...
Ναι αλλά τι σουπιά;
Μισά μας τα λες τε κυρία μου...

 
At 8/04/2006 4:21 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Με το συμπάθειο...

...μας τα λέτε...
το σωστό :)

 
At 8/05/2006 3:32 μ.μ., Blogger manosantonaros said...

Θεριό μου, εγώ ήταν φέτος να πάω στην Σαμοθράκη, αλλά τελικά δεν έκατσε. Κάθε χρόνο με καλούν (για το δημοσιογραφικό συνέδριο) κάθε χρόνο, είμαι σχεδόν με την βαλίτσα στο χέρι και κάθε χρόνο κάτι γίνεται και δεν μπορώ να πάω.
Ετσι δεν έχω άποψη… και δεν με βοήθησες και συ βρε Θεριό μου.

 
At 8/07/2006 8:44 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

sigmund_01:
Εδώ μ' έπιασες αδιάβαστη! Πόσα είδη υπάρχουν δηλαδή;; Εγώ πάντως, εννοώ την πονηρή (να το πω αλεπού για να σε διευκολύνω);

manosantonaros:
Δε σε βοήθησα; Βαριά κατηγορία! Λοιπόν, άκου τι θα κάνουμε: του χρόνου, λίγες μέρες πριν πας, θα με ενημερώσεις και θα πάω πρώτα εγώ να εξερευνήσω και να προετοιμάσω έδαφος. Μέσα;;

 
At 8/08/2006 7:55 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

ακριβή η σαμοθράκη;!!!
πάει χάλασε ο κόσμος...

 
At 8/08/2006 7:56 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

ΥΓ έχω πάει μια φορά πρόπερσι και το γύρισα όλο. πολύ ωραίο νησί, διαφορετικό.
το μόνο που μου την έσπασε ήταν κάτι γεροντοφρικιά που νομίζαν ότι ήταν ιδιοκτήτες του τόπου :)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity