Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Πέμπτη, Ιουλίου 13, 2006

Εμπνέομαι...

Σήμερα δεν έχω έμπνευση.
Περίεργο, θα μου πείτε. Εσύ, που είσαι τόσο έξυπνη, και δημιουργική, και ταλαντούχα, εσύ δεν έχεις έμπνευση (θα μου πείτε); Ναι.
Και δεν είναι που δεν έχω, διότι κι άλλα πράγματα μου λείπουν αλλά δεν το κάνω θέμα για να μην με λέτε γρινιάρα (που ουδόλως είμαι). Αλλά η έμπνευση όσο να πεις είναι βασικό πράμα.
Να, τώρα ας πούμε, θέλω να σας πω μια κουβεντούλα έτσι για να δηλώσω την παρουσία μου στο αχανές σύμπαν, και δεν ξέρω τι να πω. Από που λοιπόν να πάρω μια αφορμή;
Ας εξετάσομε παρεούλα κάποια ενδεχόμενα :
α) Από τη δουλειά.
Μπα. Αν ασχοληθώ με τη δουλειά θα έρθει το αγγελάκι που με επισκέπτεται κατά καιρούς πάνω από τον αριστερό μου ώμο και θα αρχίσει να μαλώνει με το διαβολάκι που βρίσκεται (εγκατεστημένο παιδιόθεν) πάνω στον δεξιό μου ώμο. Η εξ αριστερών φωνή θα μου θυμίσει ότι θα έπρεπε να προσφέρω υπηρεσίες προς όφελος της εταιρείας αντί να χαζεύω, η δεξιά θα με παρηγορήσει λέγοντας ότι η παρουσία μου από μόνη της είναι πολύτιμη υπηρεσία για την εικαστική βελτίωση του χώρου, και εγώ θα είμαι στη μέση. Τα νεύρα μου. Για τέτοια είμαστε τώρα;
β) Από το Ίντερνετ.
Χλωμό. Θέλει κι αυτό το ψάξιμό του, αλλά αν ήθελα να ψάχνω θα γινόμουν ντετέκτιβ εξ αρχής και δεν θα είχα τώρα τέτοιους προβληματισμούς διότι θα αναζητούσα ασταμάτητα σχιζοφρενείς δολοφόνους (τους απλούς θα τους άφηνα ούτως ή άλλως για τις τοπικές αρχές, ίσαμε τόσο τα καταφέρνουν). Σκοπός είναι να μου έρθει η ιδέα από μόνη της, όχι να την κυνηγήσω. Εξάλλου το κυνήγι είναι ανδρικό σπορ, εγώ μπορεί να σπάσω και κανένα νύχι.
γ) Από αλλού.
Που;; Κοίταξα κι απ' το παράθυρο μήπως μου έρθει καμία επιφοίτηση. Αντ' αυτού μου ήρθε ένα ντουμάνι καυσαερίου και κοντέψατε να με χάσετε από ασφυξία. Ας είναι καλά οι καλοί μου οι συναδέλφοι που με συνεφέρανε (να μου θυμίσετε να τους το ανταποδώσω ευκαιρίας δοθείσης).
Βέβαια, μόλις ξεπέρασα το σοκ της επαφής με την εξωτερική ατμόσφαιρα, μου πέρασε απ' το μυαλό να γράψω για το καυτό πρόβλημα της ρύπανσης, αλλά τελικά λέω να το αφήσω για άλλη φορά, τότε που θα ασχοληθώ και με το πάρκινγκ και τις συνθήκες ζωής στο κέντρο. Άλλωστε άμα δεν τα αναφέρω εγώ, εσείς από πού να τα ξέρετε;
Είδατε που σας είπα, δεν γίνεται τίποτα. Δεν μπορώ να βρω ένα θέμα να γράψω δυο λόγια της προκοπής. Βοηθήστε με συντρόφοι!!!

Υ.Γ. Άντε να σας δώσω και κίνητρο. Όποιος με βοηθήσει θα πάρει και δώρο ένα λεκουμάκι περιποιημένο!

9 Comments:

At 7/13/2006 1:37 μ.μ., Blogger Trilian said...

Μια χαρά τα πας και χωρις θέμα πάντως... εγω γελασα με αυτα που έγραψες και ας μην ειχες θέμα... :)

 
At 7/13/2006 6:09 μ.μ., Blogger ONOMATODOSIA said...

παραγγελια. χο, χο!

επειδη γουσταρω πολυ τις μηχανες,μοτοσικλετες, γραψε κατι γι αυτες, αν θελεις

 
At 7/13/2006 6:50 μ.μ., Blogger Psipsinel said...

therio ise mia apolafsi me thema i xoris thema!

 
At 7/13/2006 9:55 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Λεκουμάκι δεν τρώω, κάνω δίαιτα...
Ιδέα...πέρα από δουλειά,ενδοσπιτικές αγωνίες και εξόδους δεν έχεις άλλα ενδιαφέροντα μπουμπού;


Το μπλογκιγκ;;;;;


Εκτός από αυτό βρε κουτό!

 
At 7/14/2006 8:37 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

trilian:
Λέγε μου τέτοια να μου δίνεις θάρρος!!

onomatodosia:
Ελήφθη όβερ! Θα πραγματοποιηθεί προσεχώς...

psipsinel:
Μπα σε καλό σου, μ' έκανες και κοκκίνησα πάλι...

an-lu:
Ανυπερθέτως! Αλλά όσο να πεις το περιβάλλον με περιορίζει ούτως ειπείν. Τέρμα, θα παίρνω το φορητό και θα βγαίνω στα πάρκα να ανοίγει το μυαλό μου.

 
At 7/15/2006 9:04 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

και λέω την κακία μου τώρα εγώ:πρέπει δηλαδή οπωσδήποτε να γράψεις κάτι;... ε;αν δεν έχεις βρε παιδί μου έμπνευση μη γράφεις τίποτα...αμαν πια! :))))

 
At 7/15/2006 10:40 μ.μ., Blogger cindaki said...

Ακούγοντας μουσική, μου έρχονται οι πιο όμορφες, τρελές, εμπνευσμένες σκέψεις...

 
At 7/17/2006 12:16 π.μ., Blogger aggelos-x-aggelos said...

Καλά το πας και έτσι! Δεν πειράζει, ας μην έχεις!

 
At 7/17/2006 9:03 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

morgana:
Τι να το κάνεις, άμα δεν είναι τρία κιλά μεσ' το νερό δεν έχει αξία!

eu-aggelos:
Όχι απλά δεν θα διαφωνήσω μαζί σου, αλλά σε παραπέμπω για του λόγου το αληθές στο post μου από 08/05 με τίτλο "Σωπαίνω".

sofi-k:
Δεν κακή ιδέα, το έχω εφαρμόσει κι εγώ όντως. Θα κάνω αίτηση για στερεοφωνική εγκατάσταση στο γραρείο μου.

aggelos-x-aggelos:
Θένκ γιου βέρι ματς (και μουτς μπορώ να σου πω)!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity