Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Ιουλίου 17, 2006

Μελετάω...

Αύριο δίνω εξετάσεις. Τα σήματα ντε, δε θυμάστε που σας είχα πει ότι είμαι μια υποψήφια οδηγός; Ε, αύριο δίνω τα σήματα.
Έχω να τραβήξω τέτοιο ζόρι από την εποχή που έδινα πανελλήνιες. Είχα ξεχάσει πώς είναι να διαβάζεις είναι η αλήθεια. Όχι ότι εγκατέλειψα το σπορ από τότε (μην παρεξηγηθώ κιόλα στα καλά καθούμενα), αλλά το περιόρισα αισθητά, τουλάχιστον με εκείνη τη μορφή. Ποια μορφή; Την "μαθαίνω απ' έξω".

Και ποιος να μου το 'λεγε, ότι τώρα στα γεράματα θα μου το φυλούσε η μοίρα να ξαναπεράσω τα ίδια.
Πριν ξεκινήσω,είπα να βάλω τα πράγματα σε μια σειρά. Λέω μέσα μου, αφού σου έλαχε να ξαναγίνεις μαθήτρια, θα βάλεις τα δυνατά σου και θα τα καταφέρεις. Τι δα, τόσοι και τόσοι τα καταφέρανε, εσύ θα μασήσεις; Εσύ βρε, που είσαι τέτοιο λαμπρό πνεύμα, με τέτοια οξυδέρκεια, τέτοια φιλομάθεια, τέτοια αρετή γενικότερα, εσύ θα κολλήσεις σε πέντε ψωροσήματα (όλα αυτά τα είπα από μέσα μου, διότι αν τα έλεγα από έξω μου κινδύνευα με λιντσάρισμα, καθόσον ο κόσμος είναι κακός και ζηλόφθων).
Έκατσα ήσυχα κι ωραία όλο το σαββατοκύριακο μέσα και συγκεντρώθηκα ψυχή τε και σώματι (τι, μισές δουλειές θα κάνουμε) στην μελέτη μου. Διάβασα, ξαναδιάβασα, ξαναματαδιάβασα, ε, τόσο, τρεις - τέσσερις φορές τα πέρασα. Άλλο δεν μπορώ, και δεν θέλω κιόλας!

Εις αύριο τα σπουδαία, άιντε να δούμε τι αποδούμε.
Θα σας κρατήσω ενήμερους ασφαλώς (για να μπορέσετε να κοιμηθείτε το βράδυ).

Υ.Γ. Άσε που δίνεις, λέει, στο κομπιούτερ, λέει, με touch screen. Τότε γιατί τις λένε γραπτές εξετάσεις;;;;

12 Comments:

At 7/17/2006 12:27 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Άντε βρε! Break a leg αύριο! Στο Χολαργό θα δώσεις; (για να ξέρω περνώντας να σου δώσω κουράγιο και σκονάκια!!!)

 
At 7/17/2006 3:29 μ.μ., Blogger Unknown said...

Γεια σου θεριό
η μελέτη και το διάβασμα
είναι ευλογία

ας είναι και καλοκαιριάτικά

καλό σου πρωινό

 
At 7/17/2006 4:00 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

ναι πες μας που δίνεις αλλά όχι τα γραπτά,την πρακτική για να αποφύγουμε να περάσουμε απο κει :)
και όταν με το "καλο" πάρεις το δίπλωμα(κι άλλη γυναίκα οδήγος που να πάρει...) πες το μας κι αυτό να αρχίσουμε να πάιρνουμε και κανα τάξι...τι κλέφτες θα γίνουν οι ταρίφες;

Υ.Γ:Ο τρόπος που γράφεις με κάνει να θέλω να σε πειράζω κι ελπίζω να μη το παρακάνω.αν και μπορεις να κόψεις το σχόλιο μου όποτε θες... :P
καλησπέρα

 
At 7/17/2006 4:38 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

an-lu:
Μωρ' τι λες, άμα σπάσω το ποδάρι μ' πώς θα πάω να δώσω;;;
Όσο για το μέρος: Σαλόνικα βεβαίως βεβαίως.

sailor:
Υπό άλλες συνθήκες θα συμφωνούσα μαζί σου, αλλά σ' αυτή τη φάση ο πανικός μου δεν μου το επιτρέπει!

eu-aggelos:
Να κόψω το σχόλιό σου;;;; Δεν νομίζω ντάρλινγκ, καθόσον το αλάθητο ένστικτό μου δεν διακρίνει κακοήθεια...
Δεν σου κρατάω κακία εννοείται, ωστόσο θα φροντίσω να μάθω τη διεύθυνσή σου και να κόβω βόλτες 24 ώρες το 24ωρο με το αμαξάκι μου στην περίμετρο του σπιτιού σου!

 
At 7/17/2006 4:46 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

wx!exeis kiolas amaksi?oh my god!!!

 
At 7/17/2006 7:32 μ.μ., Blogger ONOMATODOSIA said...

kalh epituxia

 
At 7/18/2006 2:29 π.μ., Blogger Unknown said...

E, άμα έχεις πανικό τι είδους
οδηγός θα γίνης, όταν γίνης
λέω, εγώ τώρα

καλό σου πρωινό
και όταν αρχίσεις να οδηγάς
να με ειδοποιήσεις
για να σου πω να προσέχεις

 
At 7/18/2006 12:51 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Α! σωστά!!!! Κλούβιασα η γοργόνα και γράφω βλακείες!
Σόρι!

 
At 7/18/2006 1:31 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

eu-aggelos:
Όχι αγαπητέ μου, αλλά αν είναι να σου σπάσω τα νεύρα, ίσα που νοικιάζω!

onomatodosia:
Ευχαριστώ πολύ πολύ!

sourfou:
Και ξανά ευχαριστώ πολύ πολύ!

sailor:
"Όταν γίνεις, λέω εγώ τώρα";;; Καλά, πίσω έχει η αχλάδα την ουρά!

an-lu:
Συγχωρεμένη να 'σαι μικρή μας γοργονέτα!

 
At 7/18/2006 9:12 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

ναι πήγαινε να νοικιασεις κι οταν σου ζητησουν δίπλωμα να πεις:αχ καλε απ αυτο δεν έχω...να σας δώσω μια παρα πολυ ωραία φωτογραφία μου απο πέρισυ που είχα πάει διακοπες στη σαντορίνη;
χαχα...

 
At 7/19/2006 9:04 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

eu-aggelos:
Σαντορίνη;;; Μωρ' κοίτα που δεν το θυμάμαι...

 
At 2/03/2007 2:58 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity