Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Πέμπτη, Ιουλίου 20, 2006

Ελπίζω...

Ποτέ δε μου άρεσαν τα σενάρια καταστροφής. Ποτέ δε μου άρεσε να τα βλέπω όλα μαύρα (και άσπρα δηλαδή δεν τα προτιμώ, μάλλον μισώ τη μονοχρωμία γενικότερα). Τώρα θα με πείτε γιατί τα λέω αυτά. Μα δεν τα λέω. Τα γράφω.
Η ελπίδα είναι πολύ μεγάλο πράγμα. Αρνούμαι κατηγορηματικά να δεχτώ αυτό που λένε ότι πεθαίνει πάντα τελευταία. Εγώ νομίζω ότι δεν (πρέπει να) πεθαίνει καθόλου. Να πιάνουμε αυτόν που θέλει να την επεθάνει και να τον εξευτελίζουμε δημοσίως για να μετανοήσει, και να πει ήμαρτον, και το πάθημα να του γίνει μάθημα, και να μας αδειάσει τη γωνιά δια παντός και για πάντα. Την ελπίδα την χρειαζόμαστε.
Πρέπει να πιστεύουμε ότι υπάρχουν καλοί άνθρωποι, κι ας μην είναι πολλοί (τί να το κάνεις άλλωστε, τα πολλά είναι για τους πολλούς, εμείς είμαστε οι εκλεκτοί ολίγοι).
Να νιώθουμε ότι τα πάντα είναι εφικτά, έστω κι αν όλα γύρω δείχνουν το αντίθετο (όταν ήμασταν μικροί δεν κάναμε πάντα το αντίθετο απ' αυτό που μας έλεγε η μαμά μας; Ε, αυτό να κάνουμε και τώρα!).
Δεν είναι πιο ωραία να μην έχουμε πάντα τον φόβο ότι τα πράγματα δεν θα πάνε καλά, αλλά την βεβαιότητα ότι όλα θα έρθουν όπως τα θέλουμε (κι άμα δεν έρθουν δεν έγινε και τίποτα βρε αδερφέ, κερδίσαμε λίγες ευχάριστες στιγμές, έτσι κι αλλιώς τσάμπα είναι);
Εγώ λοιπόν το δηλώνω ορθά κοφτά ότι θα συνεχίσω να ελπίζω σε όμορφα πράγματα, κι αν δεν έρθουν κακό του κεφαλιού τους!

Υ.Γ. Α, είναι κι εκείνο το dum spiro spero άλλωστε, αλλά δεν το ανέφερα επί τούτου, διότι εξ όσων γνωρίζω δεν διαβάζουν και πολλοί Λατίνοι το μπλογκ μου (κακώς βέβαια).

10 Comments:

At 7/20/2006 11:43 π.μ., Blogger An-Lu said...

Να σου πω ένα μυστικό;

Οι Λατινοι τα έχουν κακαρώσει...


η ελπίδα όμως, ΟΧΙ!!!!!!!

 
At 7/20/2006 1:09 μ.μ., Blogger ONOMATODOSIA said...

geia sou 8erio.
egw lew ola einai...parhgoria ston arrwsto mexri na.

 
At 7/20/2006 2:47 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

an-lu:
Γιατί με το είπες τώρα αυτό για τους Λατίνους, με έκανες κουρέλι!

onomatodosia:
Γειά σου και σένα λοιπόν! Λες να ... σύντομα;

sourfou:
Ακριβώς δεν ξέρω, αλλά σε κάτι θετικό πάντως...

 
At 7/20/2006 3:37 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

καλα μιλαμε επιασες θεμα που με απασχολει συνεχως.είμαι υπερβολικα αισιοδοξος και οπως λες κι εσυ παντα ελπιζω σε κατι καλο και ποτε δεν μπορω να δεχτω οτι τα πραγματα θα πανε στραβα.εκτος απο αυτο κανω συνεχως προπάθειες να μεταλαμπαδευσω (καλα τρομερη λέξη σκεφτηκα ε;)αυτη μου την θετικη αποψη για τη ζωη ασχετα με το αποτελεσμα.χαιρομαι που δεν είμαι μόνος
μου εφτιαξες το μεσημερι ειλικρινα...

 
At 7/20/2006 5:30 μ.μ., Blogger zouri1 said...

και εγω ειμαι μονο αισιοδοξος

 
At 7/20/2006 7:02 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Πάσχεις από οξεία υπεραισοδοξίαση. Είναι ανίατη περίπτωση... ευτυχώς!
DR. Montresor

 
At 7/21/2006 8:34 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

eu-aggelos:
Όλα καλά, όλα ανθηρά λοιπόν!

zouri1:
Και πολύ ορθά πράττεις!!!

homelessmontresor:
Πόση ζωή έχω ακόμη γιατρέ μου;;;

 
At 7/21/2006 9:40 μ.μ., Blogger aggelos-x-aggelos said...

Ελπίζω, έλεγα, να βγάλει όλα αυτά τα κουραστικά μοντερέισιον κλπ. και να!

 
At 7/23/2006 4:29 π.μ., Blogger UrbanTulip said...

Η υπεραισιοδοξία σου θεριό είναι η πρώτη που συναντώ μπροστα μου αυτό το καλοκαίρι...παλι καλα να λες! keep walking!

 
At 7/24/2006 3:12 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

aggelos-x-aggelos:
Είδες βρε που διάβασα την σκέψη σου; Μα και μέντιουμ είμαι πια!

urbantulip:
Έννοια σου και θα keep!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity