Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τρίτη, Αυγούστου 01, 2006

Ζω...

Δεν έχω πεθάνει (καλώς ή κακώς). Είμαι ακόμη παρούσα στον πλανήτη, απλά ήμουν μερικές μέρες στας επαρχίας, έτσι για να ξεκουραστώ λίγο καθώς λένε. Βέβαια δεν ήταν και τόσο μεγάλο το διάστημα για να μπορώ να πω ότι το χόρτασα (τι να μου κάνουν εμένανε μερικές μερούλες, εγώ θέλω δυό βδομάδες τουλάχιστον στην καθισιά μου για να γίνω άνθρωπος).
Θα σας είπω φυσικά λεπτομέρειες από τις σύντομες διακοπές μου, καθόσον έχω χρέος και καθήκον να το κάνω, αλλά όχι τώρα. Τώρα βαριέμαι.
Και τόσο που ακούστηκα μπράβο να λέτε. Εγώ κανονικά σήμερα δε μιλιέμαι (πάλι καλά που διαβάζομαι).
Γύρισα και εύχομαι να είχα το περιθώριο να μείνω λίγο ακόμη. Αλλά δεν το είχα (θα το πήρε κάποιος άλλος φαίνεται).
Επόμενη στάση ανάπαυλας σε δύο βδομάδες. Ως τότε σκληρή δουλειά (δε θέλω σχόλια) και αστική ζωή μέχρι σκασμού. Υπεμονή.

Υ.Γ. Αχ πείτε μου ότι σας έλειψα βρε να πάρω λίγο τ' απάνω μου!

14 Comments:

At 8/01/2006 5:57 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Καλώς ήρθες!
Θα προσαρμοστείς, υπομονήηη...
Τα περάσαμε (και τα περνάμε ακόμη) κι εμείς...
Καμιά ιδέα για σενάριο;!

 
At 8/01/2006 8:11 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

emena padws mou eleipses kai anarwtiomoun pou vriskesai vre paidi mou...
ola kala loipon ki anamenoume nea post san ayta pou mono esy ksereis na mas xarizeis
kala e s eftiaksa akoma den irthes
kalo mina ki ypomoni mexri tis epomenes diakopes

 
At 8/01/2006 8:44 μ.μ., Blogger ONOMATODOSIA said...

γεια σου θεριο.
καλως ηρθες.
εχεις να γραψεις καμια βδομαδουλα.
χρωστας τεσσερα ποστ...

 
At 8/01/2006 9:31 μ.μ., Blogger zouri1 said...

ειλικρινα περισσοτερο μου ελειψε,
η εικονα σου

 
At 8/01/2006 10:00 μ.μ., Blogger An-Lu said...

καλό σου μήνα....
ναι! μας έλειψες σκασμένο!

 
At 8/02/2006 8:44 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

sigmund_01:
Καλώς σας ευρήκα!
Το σενάριο τριγυρίζει στο μυαλό μου είναι η αλήθεια, θέλω να βρω μια πρωτότυπη ιδέα και να το ξεκινήσω για να το εξελίσσουμε όλοι μαζί σιγά σιγά. Λες να βγεί κάτι καλό;;

eu-aggelos:
Άμα λέω εγώ ότι είσαι και το πρώτο αγόρι, ξέρω τι λέω! Κι εγώ χαίρομαι πολύ που γύρισα και σας ξαναβρίσκω, δεσμεύομαι για πολλά και μεγαλειώδη post...

onomatodosia:
Καλώς όρισα λοιπόν! Χρωστάω ε... Δεν πειράζει, καλύτερα να χρωστάς, παρά να σου χρωστάνε...

zouri1:
Μ' αρέσεις, γιατί είσαι πάντα αινιγματικός...

an-lu:
Ε όχι και σκασμένο βρε φιλενάδα! Άντε, καλώς βρεθήκαμε!

 
At 8/02/2006 1:24 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

υπομονή. οι πρώτες 2 ημέρες είναι δύσκολες.
αλήθεια, πού πήγες;

 
At 8/02/2006 2:35 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

gelial:
Σαμοθράκη, ήταν η πρώτη φορά και μου ήρθε κάπως (όποιος έχει πάει, ξέρει τι εννοώ...)!
Καλή ιδέα για Quiz: Τι εννοώ άραγες ???

 
At 8/02/2006 3:25 μ.μ., Blogger Unknown said...

Και βέβαια μας έλειψες,
το πόσο,
Αυτό το ξέρει ο καθένας μας
Ξεχωριστά

Καλώς λοιπόν γύρισες

καλό σου πρωινό

 
At 8/02/2006 7:00 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Ξέρω την κάθε πέτρα της Σαμοθράκης...
Από πάνω κι από κάτω...
Τα δε κατσικάκια, με το όνομά τους όλα...
Για λέγε λοιπόν να ανταλλάξουμε εμπειρίες!!!

 
At 8/02/2006 8:29 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Όταν λές θες 2 βδομάδες για να ΓΙΝΕΙΣ άνθρωπος αυτό σημαίνει οτι κατα βάθος είσαι... κάτι άλλο?

 
At 8/03/2006 8:38 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

sailor:
Πρέπει να πω ότι μου λείψατε κι εμένα;; Αυτονόητο μάλλον. Σ΄ ευχαριστώ για τους όμορφους στίχους σου!

sigmund_01:
Γιατί δε με τα πες από πιο πριν τα ονόματα των κατσικάκια να πιάσω παρτίδες μαζί τους;;
Θέλεις εμπειρίες ε; Βλέπε το επόμενο post μου λοιπόν...

homelessmontresor:
Το 'πιασα το υπονοούμενο... Η αλήθεια είναι ότι κατά βάθος είμαι θεά, αλλά στις διακοπές προσπαθώ να προσαρμοστώ με τους υπόλοιπους θνητούς έτσι για αλλαγή. Σας κάλυψα αγαπητή;;

 
At 8/03/2006 10:31 π.μ., Blogger Νίκος Παργινός said...

Αφού θα ξαναφύγεις μην το παίρνεις και τόσο κατάκαρδα. Σκέψου πως θα επιστρέψεις την επόμενη φορά και πάρε κουράγιο.

 
At 2/06/2007 12:42 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

That's a great story. Waiting for more. » » »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity