Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Αυγούστου 07, 2006

Κολλάω...

Δεν θυμάμαι πόσος καιρός ακριβώς είναι, πάντως είναι χρόνια (ενδεχομένως και ζαμάνια, αλλά δεν μπορώ να εγγυηθώ μετά βεβαιότητος). Είχα μέσα μου κρυμμένη την βαθιά επιθυμία να γράφω σε ένα περιοδικό. Όχι για τα λεφτά (σώθηκα τώρα), αλλά έτσι, για την αίσθηση ότι κάνω κάτι κι έχει μια άλφα απήχηση (αν έχει και βήτα, ακόμη καλύτερα). Και το κυνήγησα αρκετά, αλήθεια σας το λέω. Τελικά ήρθε κι έδεσε από μια συγκυρία που δεν την περίμενα καθόλου.
Αλλά, θα σας την πω την αμαρτία μου. Για έναν ανεξήγητο λόγο, μόλις είδα ότι βρίσκομαι τόσο κοντά, κιότεψα.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Αν καθίσω να μετρήσω τα δείγματα που έχω κάνει και τις πόρτες που έχω χτυπήσει (έστω δια αλληλογραφίας, μην τα παίρνουμε όλα τις μετρητοίς), είναι σίγουρο ότι θα κουραστώ και ως γνωστόν κάνω εξοικονόμηση ενέργειας για πιο χαλεπούς καιρούς. Μην μπω τώρα στην διαδικασία να σας περιγράφω τις προσπάθειές μου, διότι εκτός των άλλων θα ψυχοπλακωθώ και ουδόλως το επιθυμώ Δευτεριάτικα (αν ήταν Τρίτη, μπορεί να το έβλεπα αλλιώς).
Το θέμα είναι, ότι τώρα που τέλος πάντων έγινε, δηλαδή συμφώνησα με ένα περιοδικούλι από αυτά που διανέμονται δωρεάν (αν και τώρα που θα γράφω εγώ μάλλον θα χρεώνεται γύρω στα 15 ευρουλάκια το τεύχος), δεν μου έρχεται τίποτα. Κόλλησα.
Πέρασα ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο κοιτάζοντας την οθόνη του υπολογιστή και ταράσσοντας την ηρεμία της από καιρού εις καιρόν για να γράψω μια πρόταση και να την σβήσω εκνευρισμένη μετά από λίγο. Τίποτα λέμε, νέκρα.

Αχ τι θα κάνω!!!!

Υ.Γ. Για χρήμα δεν έκανα κουβέντα, λέω να περιμένω να κυκλοφορήσουν τα πρώτα τεύχη που θα εξαντληθούν στο πιτς φυτίλι, και μετά να κάνω σκληρή διαπραγμάτευση.

21 Comments:

At 8/07/2006 11:29 π.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Μην κολλας πουθενα.Κανε αυτο που σου αρεσει και ολα θα πανε καλα.Τα μπλογκς ευτυχως ειναι ενα μεσω εκφρασης και δημοσιοποιησης των ιδεων,χωρις λογοκρισια και ελεγχο απο κανεναν(προς το παρον...).

 
At 8/07/2006 1:08 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Οδηγίες προς συντάκτες ύλης περιοδικού δίνω άνευ χρεώσεως...
Πες μου το θέμα σου να σε βοηθήσω...

 
At 8/07/2006 1:25 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

πρεζα tv:
Σ' ευχαριστώ πολύ, αν και αυτό το "προς το παρόν" που είπες με τρόμαξε κάπως...

sigmund_01:
Σίγουρα έτσι, μη μου έρθει τιμολόγιο μετά! Το θέμα μου, χμμμ, το θέμα μου... Αυτό ακριβώς ψάχνω! Μου ζήτησαν να είναι κάτι για Σεπτέμβριο, αλλά δεν θέλω να μπω στα τετριμμένα περί τέλους διακοπών και τέτοια, ψάχνω κάτι πρωτότυπο.

 
At 8/07/2006 2:29 μ.μ., Blogger K-Top said...

Γράψε για σεξ και κέρατα (φοριούνται πολύ το καλοκαίρι). Θα ξεπουλήσεις!!!

 
At 8/07/2006 2:42 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Σεπτέμβριος: Το κρυφό καλοκαίρι...
Σεπτέμβριος: Επιτέλους, τέλειωσαν οι διακοπές...
Σεπτέμβριος: Η πραγματική αρχή της χρονιάς...
Σεπτέμβριος: Οργανώστε το φθινόπωρο με κέφι...
Σεπτέμβριος: Μεθυστικές συνταγές για δροσερές βραδιές...

Αν βγει και κάτι άλλο θα επανέλθω :)

 
At 8/07/2006 3:03 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

Για χρήμα δεν έκανες κουβέντα;δηλαδη σε πήραν χωρις να ξερουν πόσα θα...τους δίνεις;μπράβο εμπιστοσύνη...
οσο για την εμπνευση...βρε παιδι μου εδω δε βάζεις γλώσσα μεσα κι εκει που ενα όνειρό σου εγινε πραγματικότητα, κολλάς;συγκεντρώσου!!!

 
At 8/07/2006 3:26 μ.μ., Blogger The Motorcycle boy said...

Μην σε απασχολεί ο πρόλογος που πρέπει να είναι τραβηχτικός και ο επίλογος που πρέπει να μένει στον αναγνώστη. Αυτά θα τα φτιάξεις στο "χτένισμα". Γράψε για το ψυχολογικό όλων μας που μας έχει μείνει από παιδιά και γινόμαστε σκατά κάθε Σεπτέμβρη. Γιατί; Γιατί ανοίγουν τα σχολεία -μη χέσω.

 
At 8/07/2006 3:49 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

atron:
Δεν κακή ιδέα, αλλά υποψιάζομαι ότι αν ήθελαν τέτοια θα προσλάμβαναν τον Παπακαλιάτη.

sigmund_01:
Τι 'σαι εσύ βρε παιδάκι μου, μια κουβέντα σου είπαμε! Κάτσε λίγο να μελετήσω τις προτάσεις σου...

eu-aggelos:
Για άλλη μια φορά δεν μπορείς να κρύψεις τον φθόνο που νιώθεις για μένα. Αντιπαρέρχομαι. Άκους εκεί δεν βάζω γλώσσα μέσα, ποια εγώ, που στόμα έχω και μιλιά δεν έχω, που δεν μιλάω ποτέ, που η φωνή μου δεν ακούγεται, κάθομαι ήσυχα ήσυχα σε μια γωνίτσα και δεν ενοχλώ κανέναν, εγώ που...

the motorcycle boy:
Με νιώθεις. Εκεί προσανατολιζόμουν κι εγώ. Αρκεί να βγει όπως το σκέφτομαι. Άντε να δούμε...

 
At 8/07/2006 4:14 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Άντε να ανοίξουν τα σχολεία να μαζευτούν οι ρέμπελοι οι καθηγητές...

 
At 8/07/2006 4:22 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris said...

Γράψε για το φαινόμενο του θερμοκηπίου και για τις επιπτώσεις που έχει στην Ελληνική οικονομία η νέα παγκοσμιοποιημένη αγορά!
Θέμα με τεράστιο ενδιαφέρον που αποσχολεί την Ελληνική κοινωνία πό το Πέραμα μέχρι τη Κηφισιά και από τα Λιόσια (τα άνω) μέχρι τη Βούλα!

 
At 8/07/2006 4:49 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

χαλάρωσε και γράψε για κάτι που ξέρεις

 
At 8/08/2006 2:14 π.μ., Blogger Unknown said...

Να θυμάσαι πάντα τους
Χαλεπούς καιρούς
Αυτό είναι το πιο σημαντικό

Έτσι συμβαίνει πάντα
Κολλάς !
Μέχρι να αρχίσεις να γίνεσαι
Επαγγελματίας του είδους

Αν γράφεις κατόπιν παραγγελίας
Αυτό είναι το πιο δύσκολο
Γιατί υπάρχει η κριτική
Αν όχι
Τότε κάτι γίνεται
Αν αυτά που γράφεις αρέσουν
Σε σένα
Σίγουρα θα αρέσουν και στους άλλους
Αν γελάς με αυτά την ώρα
που τα γράφεις
Θα γελάνε και οι άλλοι
Αλλιώς μην γράφεις τίποτα
η άλλαξε στυλ

Εγώ πάντως δεν δέχτηκα ποτέ
να γράφω κατόπιν παραγγελίας

Καλό σου γράψιμο
Θα ξεκολήσης

καλό σου πρωινό

 
At 8/08/2006 8:44 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

sigmund_01:
Άτιμη κενωνία που δε μ' έκανες κι εμένα ρέμπελο καθηγητή...

stavros katsaris:
Νομίζω πως έχει το μοναδικό ταλέντο να πιάνεις τον σφυγμό της κοινής γνώμης. Να σ' ακούσω, να μη σ' ακούσω...

gelial:
Το "χαλάρωσε" είναι κάτι που πάντα με δυσκολεύει, θα το παλέψω όμως.

sailor:
Σ' ευχαριστώ ποιητή της θάλασσας, μακάρι οι στίχοι σου να με εμπνεύσουν και να ξεπεράσω το πρόβλημα!

 
At 8/08/2006 9:59 π.μ., Blogger Νίκος Παργινός said...

Μην σκέφτεσαι τα χρήματα, φιλική συμβουλή. Κάνε την αρχή και μετά θα έρθουν όλα. Γράφω σε εφημερίδες και περιοδικά χωρίς αντάλλαγμα, αλλά πίστεψέ με, αυτό που μετ΄ρά είναι πάνω από όλα η προσωπική ικανοποίηση. Όσο για το άλλο που με ρώτησες θα σου απαντήσω με mail.
Καλημέρα.

 
At 8/08/2006 3:24 μ.μ., Blogger Unknown said...

Με τιμά ιδιαίτερα

Το ποιητής της Θάλασσας

Σε ευχαριστώ πολύ

Όλοι πέρνουμε κουράγιο
Ο ένας από τον άλλο
Κανείς δεν είναι μόνος του

Καλό σου πρωινό

Αύριο είναι πανσέληνος
κάνε μιαν ευχή

 
At 8/08/2006 5:17 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Ρε Θηρίο που με ξετρύπωσες;!
Κέρασμα στα εγκαίνια! :PPP

 
At 8/08/2006 7:55 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Επίσης μπορείς να γράψεις ακριβώς για αυτό για το πόσο ήθελες να γράψεις σε περιοδικό, άντε σχεδόν έτοιμο το έχεις το άρθρο!

 
At 8/09/2006 1:50 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Θερινό Θεριό γράψε για το Θεριό που σκότωσε ο Μεγαλέξανδρος :-P

 
At 8/09/2006 8:42 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

νίκος παργινός:
Σ΄ ευχαριστώ (διπλά)!

sailor:
Την ευχή την έκανα, αναμένω με αγωνία να δω αν θα πραγματοποιηθεί...

sigmund_01:
Όχι θα μου γλύτωνες! Είπαμε, ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε...

homelessmontresor:
Χμμμ, ενδιαφέρουσα ιδέα, θα την χρησιμοποιήσω οπωσδήποτε!

anonymous:
Δεν θέλω αιματοβαμμένα σενάρια φίλε μου, είπαμε ν' ανοίξει το μάτι μας λίγο!

 
At 8/10/2006 7:34 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Σεπτέμβριος: η κρυφή ιστορία της μουστελευριάς!!!!!

 
At 3/01/2007 9:38 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

best regards, nice info »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity