Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Αυγούστου 28, 2006

Επιστρέφω...

Βρε πώς περνάει ο καιρός!
Για πότε σας έλεγα πως φεύγω διακοπές, για πότε περάσανε, για πότε γύρισα, χαμπάρι δεν το πήρα (κι ας είμαι τσακάλι ξακουστό)!
Να, έτσι θα γεράσουμε και δεν θα το πάρουμε μυρουδιά, θα ξυπνήσουμε ένα πρωί και θα ήμαστε -ήντα και θα λέμε "μα πώς περάσαν τα χρόνια τα άτιμα", αλλά αυτά δεν θα μας απαντάνε να μας δώσουν μια αντρίκια εξήγηση, καθόσον ο χρόνος ως γνωστόν είναι μπαμπέσης. Αλλά τι μ' έπιασε τώρα το φιλοσοφικό μου ακόμα δεν πάτησα το χέρι μου πίσω, ας αλλάξω κλίμα... Μισό λεπτό... Ο.Κ. άλλαξα.
Λοιπόν που λέτε, τα πέρασα πολύ ωραία στας εξοχάς. Χαλαρά. Είχα πεταχτεί (με καταπέλτη) μέχρι την Χαλκιδική, οπότε το σκηνικό μπορείτε εύκολα να το φανταστείτε : μπάνιο, ηλιοθέραπι, καφέ, ξάπλα, ντόλτσε βίτα. Αλλά μην με παρεξηγήσετε, και τα βιβλιαράκια μου τα διάβασα, και τον διαλογισμό μου τον έκανα. Ε τι, θα απαρνιόμουν τον κόσμο του πνεύματος έτσι εύκολα;;; Ουχί!
Δεν θα έμπω σε λεπτομέρειες.
Καταρχήν γιατί δεν έγινε και τίποτις συνταρακτικό, καταμέσην γιατί και να γινόταν δεν είναι σωστό να βγάζουμε την προσωπική μας ζωή βούκινο, κατατέλος γιατί εννοώ να μπω στο πνεύμα της εργασίας και να αφήσω πίσω τα περασμένα μα ουδόλως ξεχασμένα.
Άντε, καλώς σας ήβρα και επανέρχομαι πάραυτα και δυναμικά.

Υ.Γ. Πάντως την φωτιά δεν την έβαλα εγώ, το λέω για να προλάβω κάποιους καχύποπτους που είμαι σίγουρη ότι θα θελήσουν με κατηγορήσουν άνανδρα...



9 Comments:

At 8/28/2006 10:57 π.μ., Blogger Κολοκύθι said...

Αχ δεν αντέχω άλλο κείμενο απολογισμό των διακοπών και πάλη για την επανένταξη στη δουλεία και τη πραγματικότητα. Ας είναι. μπακ του νορμαλ λαιφ. Καλά περάσαμε, ας αρχίσουμε να βρίσκουμε τρόπους να ζωηρέψουμε τη συνηθισμένη καθημερινότητα μας. Εύκολο είναι.

 
At 8/28/2006 10:59 π.μ., Blogger kaita7katsikakia said...

Τι διαστροφή να επιστρέφει ο άνθρωπος εκούσια στη φυλακή του!

 
At 8/28/2006 11:27 π.μ., Blogger Eu-aggelos said...

Καλώς την!!!
Γμτο με πρόλαβε το υστερόγραφο...φτου!!!
Εδώ έχει γίνει ο χαμός ο ίδιος αλλά εγω προσωπικά χάρηκα πολύ που είδα το ποστάκι σου σήμερα και γέλασε λίγο το χειλάκι μος.Να σαι καλά βρε...

 
At 8/28/2006 11:30 π.μ., Blogger zouri1 said...

αντε να αλλαξει λιγο το κλιμα

 
At 8/28/2006 11:47 π.μ., Blogger Epsilon said...

Καλώς το θεριό! Για κάνε λίγο γκρρρρρρρρρράου μπας και τρομάξουν τα ανθρωπάκια που μας χαλάνε την διάθεση!

 
At 8/28/2006 11:55 π.μ., Blogger Γείτων said...

Καλως ήρθες πίσω κι εσυ !

 
At 8/28/2006 12:17 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

κατά Μάνη μεριά δεν πήγες, είπαμε;

 
At 8/28/2006 12:38 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

evie:
Έκανα εγώ απολογισμό; Εγώ αυτό είπα, μπακ του νόρμαλ και τα μυαλά στα κάγκελα!

kaita7katsikakia:
Πες μου τ' είδες
Αν δεν είδες
Τον δραπέτη να γυρνά
Να γυρνά στις αλυσίδες
Αχ αγάπη που τα κάνεις όλα αληθινά

,(διότι σοβαρεύομαι κιόλας καμιά φορά άμα λάχει)!

eu-aggelos:
Αμ απο 'σένα το περίμενα, πρώτο και καλύτερο!
Κάτι πήρε το μάτι μου αλλά δεν πολυκατάλαβα τι έγινε, πάντως εγώ έχω καλή διάθεση και εννοώ να γελάει το χειλάκι μας ασυστόλως! Άντε και τα καλύτερα έρχονται.

zouri1:
Θα αλλάξει. Αλλιώς θα το δώσουμε να το φάει ο γάιδαρος (δεν υποννοώ κανέναν βεβαίως)!

epsilon:
Γκρρρρρρρρρράου (είδες τι υπάκουη που είμαι)!!!! Ίσα και σας έφαγα ρεεεε!

γείτων:
Καλώς σας ήβρα αγαπητέ!

gelial:
Τσ τσ, τι κακοήθης υπαινιγμός...

 
At 8/28/2006 4:51 μ.μ., Blogger Trilian said...

Καλά έκανες και έβαλες το υστερόγραφο γιατί εγώ τα άκουσα τα σχολιακια μου όταν έγραψα για Χαλκιδική… πάντως ούτε εγώ την έβαλα την φωτιά…

Καλώς ήρθες βρε!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity