Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Παρασκευή, Αυγούστου 11, 2006

Απολύομαι...

Απολύομαι στραβάδια και τρελαίνομαι! Αρχίζει η άδειά μου, το όλον δύο εβδομάδες (μην παίρνετε κομπιουτεράκια και μου κουράζεστε, στις 28 του Αυγούστη ξαναπιάνω δουλειά).
Αν δεν καταλάβατε ήδη (που δεν το νομίζω, αλλά λέμε τώρα), θα με χάσετε. Λιγάκι βρε, δεν θέλω πανικό.

Ναι, εντάξει, το ξέρω ότι θα σας λείψω, αλλά τι να κάνουμε, πρέπει να το αποδεχτείτε ψύχραιμα. Προς Θεού χρυσά μου (τι γλυκομίλητη κοπέλα), μη μου μαραζώνετε! Θα είμαι μαζί σας νοερώς.
Όχι, δεν θα τρέχω σε παραλίες να κάνω μπάνια, ηλιοθεραπεία, να πίνω όλη μέρα καφέδες, να κάνω όλο το βράδυ ντόλτσε βίτα και να μην ανησυχώ για τίποτα απολύτως. Καθόλου. Ίσα ίσα.
Όπως έχω χρέος να κάνω, θα εκμεταλλευτώ αυτές τις λίγες μέρες προκειμένου να πέσω σε βαθιά περισυλλογή και να αναλογιστώ ποια είμαι, που πάω, γιατί πάω, πόσον καιρό θα μου πάρει να φτάσω, και όλα τα σχετικά. Δεν πρόκειται να χαλαρώσω (ή είσαι άνθρωπος του πνεύματος, ή δεν είσαι).
Ωστόσο, μπορεί να κάνω και καμιά αιφνιδιαστική στο μεσοδιάστημα να δω τι κινείται στην αγορά. Μπορεί, δεν το υπόσχομαι για να μην με πείτε μετά μπαμπέσα αν δεν το κάνω.
Εσάς όμως σας θέλω δυνατούς, να φυλάτε Θερμοπύλες. Μην πτοηθείτε διόλου από ζέστες και αδειούχους, διότι ο τροχός είναι στρογγυλός, εκεί που ήσουν ήμουνα κι εκεί που είμαι θα 'στε.

Άντε βρε, τα λέμε προσεχώς...

Υ.Γ. Βρε απολύομαι, απολύομαι...

6 Comments:

At 8/11/2006 4:03 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Αϊντε στο καλό.....
...μόνο εγώ θα φυλάω τις Μπλογκοπύλες μου φαίνεται!

 
At 8/11/2006 5:01 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

Kala na peraseis vre...tha mas leipseis kai koita na gyriseis grigora konta mas...filia polla!!!

 
At 8/11/2006 9:42 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Βρε ποιον πάς να κοροιδέψεις?!! Άκου δεν θα κάνει μπάνια και δεν θα πίνει καφέδες!

 
At 8/12/2006 2:30 π.μ., Blogger Unknown said...

Το χιούμορ είναι όλη η ομορφιά
της Ζωής και του ανθρώπου

Η ζωή χωρίς χιούμορ να μην πω
τι είναι
γιατί θα πας και διακοπές,
θα τα πούμε όταν γυρίσεις

εγώ εδώ θα είμαι πάντα με χιούμορ

Καλά να περάσεις

εγώ φεύγω 20 του μήνα
και θα γυρίσω 17 του άλλου μήνα

καλό σου ταξίδι

 
At 8/16/2006 11:52 π.μ., Blogger sorry_girl said...

Όταν γυρίσεις να τραγουδάς "τα περάσαμε όμορφα-όμορφα-όμορφα!"

 
At 8/28/2006 10:08 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

Άντε καλά μου παιδιά, γύρισα γύρισα!!!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity