Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τετάρτη, Αυγούστου 30, 2006

Διατρέφομαι...


Το λοιπόν. Είμαι σε θέση να σας το ανακοινώσω. Και θα σας το ανακοινώσω για να εκτεθώ και να αναγκαστώ να το εφαρμόσω. Θα ξεκινήσω υγιεινή διατροφή.
Βήμα πρώτον και σημαντικότατον: έκοψα ήδη τον καφέ.

Μετά θα κόψω τα αναψυκτικά.
Μετά το αλκοόλ.
Μετά τα γλυκά.
Μετά τα λιπαρά γενικότερα.
Μετά τον λαιμό μου ειδικότερα (επίτηδες τον αφήνω για το τέλος, να έχω κάτι να περιμένω).
Τέρμα οι καταχρήσεις, ως εδώ και μη παρέκει.
Θα μπω κι εγώ στον ίσιο δρόμο των ορθώς διατρεφόμενων, για να καμαρώνω μετά ωσάν το παγώνι για το καλοχτισμένο σώμα μου.
Τουτέστιν γιαουρτάκι, δημητριακούλια, άπαχο κρεατάκι (το οποίο μπορεί να είναι από το 1800, αλλά τουλάχιστον θα πάω στον άλλο κόσμο κομψή), λαχανικούλια, οσπριάκια και τα σχετικά.
Ε και βέβαια, θα πρέπει να ξαναρχίσω και το γυμναστήριο. Τι να κάνω, θα το κάνω κι αυτό. Θά κάνω την καρδιά μου πέτρα, προκειμένου να γίνουν άλλα σημεία του σώματός μου πέτρα. Δε λέω, θα κουραστώ, αλλά μετά θα γευτώ τους καρπούς των προσπαθειών μου.
Κι ύστερα θα βγω του χρόνου στην παραλία και όλη η παραλία θα κοιτάει εμένα και θα με θαυμάζει και θα λέει "ααααα, τι 'ν' τούτη καλέ!" κι εγώ θα κρυφοχαμογελάω με μυστήριο ως μοιραία γυναίκα.
Σας αφήνω τώρα, πάω να τσιμπήσω κάτι γιατί με έπιασε μια λιγούρα. Τι φωνάζετε καλέ, να τσιμπήσω είπα, δεν είπα να φάω!

Υ.Γ. Εξόν από λιγούρα, με έπιασε και μια νύστα. Μια εξαιρεσούλα για τον καφέ, μήπως να την κάνω;;

15 Comments:

At 8/30/2006 12:25 μ.μ., Blogger Lex_Luthor06 said...

www.bodybuilders.gr

Θα βρεις πολύτιμες πληροφορίες και σχετικά άρθρα.

 
At 8/30/2006 1:45 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

Λες αυτα που λες και κάποιοι σε παιρνουν στα σοβάρα οι άνθρωποι...Ρε θεριό αν κόψεις ολα αυτα δεν είναι δίαιτα, αυτοκτονία είναι.Πάντως αντε θα δείξω το καλό μου πρόσωπο(ναι,ναι υπάρχει)και θα σου ευχηθώ να πετύχεις τους στόχους σου.Τώρα θα μου επιτρεψεις να πάω να συνεχίσω να πίνω το καφεδάκι μου πριν πλακωθω στο φαί με το υπέροχο αναψυκτικό που δε λείπει απο το τραπέζι και τη φοβερή σοκολατίνα που πήρα για μετα το γεύμα...Όσο για το ποτό θα σου πώ μόνο πως χτες έπινα απο τις 4 το μεσημέρι μεχρι τις 4 το βράδυ και ήμουν μια χαρά (και 2 τρομάρες).bye bye :)

 
At 8/30/2006 2:00 μ.μ., Blogger Alpha said...

αυτό που πολλοί δεν καταλαβαίνουν σχετικά με την υγιεινη διατροφή είναι ότι το κέρδος έρχεται ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ όχι το άλλο καλοκαίρι που θα πας στην παραλία

αν τρως έτσι όπως περιγράφεις οι αλλαγές που θα νιώσεις την πρώτη βδομάδα θα ναι τέτοιες που θα σε πείσουν γι αυτό που λέω

τον καφέ δεν χρειάζεται να τον κόψεις

γενικά η λογική είναι ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΙΑ.

ψάξε βιβλία για την Ω3 διατροφή.θεωρείται επιστημονικά η καλύτερη(μεγάλη κουβέντα είπα τώρα, αλλά τεσπά)

 
At 8/30/2006 4:34 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

lex_luthor06:
Ο τίτλος με τρομάζει ελαφρώς, αλλά θα το τολμήσω. Θένκ γιου βρε!

eu-aggelos:
Όχι κάποιοι, όλοι με παίρνουν στα σοβαρά. Και ναι, θέλω να αυτοκτονήσω για να γλιτώσω από την εριστική πάρτη σου!
Να τα φας όλα αυτά, και να μην μπορείς να κοιμηθείς δυο μερόνυχτα από την βαρυστομαχιά, κοιλιόδουλε!

mosaic:
Με σώνεις. Μόλις έφτιαξα έναν ελληνικό μέτριο και τον απολαμβάνω. Είμαι άνθρωπος!

 
At 8/30/2006 4:53 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

χα,χα η διαιτα πριν καν αρχίσει έχει πειράξει τα νευρα σου καλή μου...ηρέμησε κι όλα θα πάνε καλά :P

 
At 8/30/2006 6:35 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Μη μασάς...
Τα πιασίματα είναι όλα τα λεφτά :)))

 
At 8/30/2006 6:54 μ.μ., Blogger Epsilon said...

Αν δεν φάει το θεριό, ποιός θα φάει;
Δεν θέλω αηδίες,δεν θέλω αηδίες λέω.

 
At 8/30/2006 9:15 μ.μ., Blogger Unknown said...

Άς τους να φωνάζουνε
εσύ πήγαινε να τσιμπήσεις
μην δίνεις σημασία

Άμα χρειαστεί κάντηνε κιόλας
το αποτέλεσμα μετράει
ας τους να φωνάζουν

Άμα εγώ σε λέω μοναδική και
καταπληκτική έχω δίκιο
και δεν χρειάζεται ούτε καν
να τσιμπήσεις

Να είσαι πάντα καλά
και να γράφεις όλα αυτά
τα πολύ όμορφα, η ζωή σε χρειάζεται
γιατί είναι Αρχόντισα
και εσύ Αρχοντοπούλα

Καλό σου βράδυ
σου στέλνω ανάσα καλοκαιρινή
από το νησί

 
At 8/30/2006 10:33 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

κι εγώ πήρα από το σούπερ special K να τρωω το πρωί αλλά δεν θα γίνω νίκος παπαδάκης
:) :) :)

 
At 8/31/2006 1:20 π.μ., Blogger homelessMontresor said...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Θα τα στερηθείς όλα αυτά για να εισπράξεις κενά κοπλιμέντα του χρόνου στην παραλία??????????????
Βρε θηρίο πέρασε η πρωταπριλιά!!!!!!

 
At 8/31/2006 8:50 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

eu-aggelos:
Μίλησα εγώ για δίαιτα; Εγώ διατροφή είπα και μη μου βάζεις λόγια στο στόμα!

sigmund_01:
Βρε καλώς το παιδί!
Σωστό κι αυτό, θα το σημειώσω κάπου να το επικαλούμαι αν δεν καταφέρω τίποτα.

epsilon:
Θα φάω παιδί μου, δεν είπα ότι δε θα φάω, απλά θα γίνω ένα πιο ντελικάτο Θεριό.

sailor:
Τελείωσε. Τα σχόλιά σας κύριε ποιητά μου θα τα μαζέψω όλα μαζί να τα βάλω σε άλμπουμ και να τα διαβάζω κάθε φορά που έχω κρίση αυτοπεποίθησης.

gelial:
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει αυτό με 'μένα! Ανέφερα εγώ τον Νίκο Παπαδάκη;

homelessmontresor:
Βρε καλή μου κοπελούδα, δεν θα το κάνω μόνο για την παραλία, ένα παράδειγμα έδωσα λόγου χάρη!

 
At 8/31/2006 11:13 π.μ., Blogger Eu-aggelos said...

α ωραία το ξεκαθαρίσαμε αυτό.ΕΓΩ όμως στο πρώτο μου σχόλιο ευχήθηκα να πετύχεις τους στόχους σου κι εσύ ούτε ένα ευχαριστω δεν είπες...μόνο γκρίνια!

 
At 8/31/2006 2:37 μ.μ., Blogger AVRA said...

Αν τα καταφερεις να μας ειδοποιησεις γιατι σε τουτο το ματαιο κοσμο δεν χωρουν δυο κουκλαρες (καταλαβαινεις τι εννοω!)

αλλα επειδη ειμαι υπερανω θα σου ευχηθω καλη τυχη !!! -))

 
At 8/31/2006 8:28 μ.μ., Blogger Unknown said...

Μονολογώ, τώρα μόνος μου
και λέω φωναχτά
ότι είσαι το μοναδικό και
καταπληκτικότερο Θεριό
εκτός από υπέροχο Θεριό

Τι να κάνω
έτσι είμαι εγώ

Καλό σου βράδυ
και σε ευχαριστώ

 
At 9/01/2006 8:43 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

eu-aggelos:
Αχού, με ξέφυγε καλέ! Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ.

avra:
Ευχαριστώ για την ευχή και μη φοβάσαι, αν τα καταφέρω ίσα που φεύγω για άλλο πλανήτη, δεν υπάρχει πρόβλημα.

sailor:
Καλό βράδυ θαλασσόλυκε.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity