Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 11, 2006

Ξεκόβω...

Πάντως, αυτός ο λαός μας πολύ σοφός. Μπράβο του βρε παιδί μου. Τον παραδέχομαι (κι άμα παραδεχτώ εγώ κάποιον δεν έχει να περιμένει περαιτέρω καταξίωση).
Οι άνθρωποι λέει είναι σαν τα γραμματόσημα, όσο πιο πολύ τους φτύνεις, τόσο πιο πολύ κολλάνε (το παραφράζω ελαφρώς, αυτές τις φήμες που έχουν περιορίσει την ισχύ του ρητού μόνο σε γυναίκες δεν τις συμμερίστηκα ποτέ μου).
Από καιρού εις καιρόν (ουάου, τι λόγιες εκφράσεις που κατέχει αυτή η κοπέλα) αποφασίζω να κόψω επαφές με κάποιους ανθρώπους. Για διάφορους λόγους, ας μην το αναλύσουμε τώρα, θα παρεκκλίνουμε από το θέμα που πασχίζω να κρατήσω σε κάποια σουλουπωμένα πλαίσια.

Και τι κάνεις για να κόψεις παρτίδες με έναν άνθρωπο;
Δεν παίρνεις τηλέφωνο, δεν δίνεις τηλέφωνο (τι αστείο!). Επαφή γιοκ. Ε, λες, με τη μια, με τις δύο, θα το πάρει χαμπάρι και θα τελειώνουμε. Αμ έλα όμως που δεν το παίρνει!
Ένα τηλέφωνημα.
Δεν απαντάω.
Δεύτερο τηλεφώνημα.
Εμμένω με την σταθερότητα που με διακρίνει γενικά σαν χαρακτήρα.
Τρίτο τηλεφώνημα.
Θέλω να το σηκώσω και να τον /την διαολοστείλω. Θυμάμαι ότι έχω τρόπους και δεν το κάνω. Συγκρατούμαι.
Τέταρτο τηλεφώνημα.
Για να μην αλλάζω νούμερο, λύση έσχατη και ελαχίστως επιθυμητή, στέλνω ένα κοφτό μήνυμα.
Πέμπτο τηλεφώνημα

Δε θέλω να γίνω εγκληματίας. Κρίμα είναι κι αμαρτία. Έχω πολλά να κάνω ακόμη στη ζωή μου.
Αρχίζω την ίδια διαδικασία από την αρχή μέχρι τελικής πτώσεως.
Τι να κάνω; Να μιλήσω και να αρχίσουμε τις συνεξηγήσεις και τα σχετικά;

Συνήθως οι άνθρωποι δεν αντιδρούν καλά σε τέτοια, αρνούνται τα πάντα. Και ακόμη και αν τα δεχτούν, φρονώ ότι τέτοιες συζητήσεις έχουν νόημα όταν θέλεις να δώσεις συνέχεια σε μια σχέση. Όταν δεν θέλεις, προς τι η ταλαιπωρία;

Υ.Γ. Μη με πείτε σκληρή. Έχω κι εγώ την ευαίσθητη πλευρά μου (απλώς είναι καλά κρυμμένη)...

22 Comments:

At 9/11/2006 3:49 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

πρόσεξε γιατί ο λαός λέει και το άλλο:

εκεί που είσαι ήμουνα και εδώ που είμαι θα έρθεις

 
At 9/11/2006 5:04 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Χα!
Σωστή η Αργυρένια, και ομολογώ πως έχω ζήσει και τις δυο πλευρές

 
At 9/11/2006 9:37 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Καπου εχασες τη μεγαλοψυχια σου βρε παιδι μου...αλλα καλα κανεις!!!

 
At 9/11/2006 9:37 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Καπου εχασες τη μεγαλοψυχια σου βρε παιδι μου...αλλα καλα κανεις!!!

 
At 9/11/2006 9:51 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Μωρε καλά κανεις. Απλά μην υποκύπτεις ούτε στο 4ο-5ο στελνοντας μήνυμα...χαλάει η φτιάξη

 
At 9/12/2006 1:08 π.μ., Blogger YO!Reeka's said...

σε καταλαβαίνω...

 
At 9/12/2006 8:54 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

argyrenia:
Α μη μου το χαλάς! Μόνο ότι μας συμφέρει λαμβάνουμε υπόψιν...

magica:
Αχ magica μου, γι' αυτό λέει ο λαός μας, εκεί που είσαι ήμουνα και εδώ που είμαι θα έρθεις!

πρεζα tv:
Μάλλον την υπομονή μου έχω αρχίσει να χάνω, αν την δεις πουθενά ειδοποία!

an-lu:
Λες ε; Την επόμενη φορά θα σε ακούσω, να δούμε που θα καταλήξουμε.

gelial:
Ευχαριστώ, χαίρομαι να νιώθω κι άλλους καλούς συνανθρώπους στο πλευρό μου.

 
At 9/12/2006 9:49 π.μ., Blogger Epsilon said...

Καλημέρα, μπορείς να βάλεις το κινητό στο αθόρυβο και σε σημείο που δεν το βλέπεις... κι όσο είσαι σ΄αυτήν την πλευρά, απόλαυσέ το!

 
At 9/12/2006 10:06 π.μ., Blogger K-Top said...

Εγώ θα πρότεινα να κάνεις πρώτα μία συνέντευξη τύπου, κάποιες δηλώσεις βρε παιδί μου λέγοντας και εξηγώντας τους λόγους που δεν προχωράς σε ανανέωση συμβολαίου. Από εκεί και πέρα γείωνε τα πάντα.

Αλλά έτσι ένα ωραίο πρωινό, χωρίς καμία εξήγηση να σταματάς να απαντάς τα τηλέφωνα που απαντούσες μέχρι την προηγούμενη.. Και δεν είναι θέμα ευκαιρίας. Δεν λέω να το συζητήσεις και να διαπραγματευτείς. Απλά νομίζω πως όταν αποκόβεις κάποιον από τη ζωή σου και του προκαλείς πόνο, πρέπει να έχεις και το θάρρος και το κουράγιο να τον δεις στα μάτια και να του το πεις.

 
At 9/12/2006 11:13 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Για να καταλάβω: δεν του είπες ποτέ ότι χωρίζεται? απλά μια μέρα αποφάσισες ότι είσαι αόρατη? χμμμμ...

 
At 9/12/2006 11:15 π.μ., Blogger ZissisPap said...

Προτείνω ξεκάθαρη συζήτηση...
Η αποφυγή με απογοητεύει...

 
At 9/12/2006 11:39 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

epsilon:
Μ' αρέσεις! Θα το δοκιμάσω...

atron:
Από τη μια είναι όπως το λες. Στην περίπτωση που πρόκειται για άνθρωπο που βρίσκεται πολύ κοντά μου, συμφωνώ. Μιλάω πρώτα και ακολουθώ την τακτική μετά.
Όταν όμως πρόκειται για ανθρώπους που ούτως ή άλλως δεν είχαν πολύ ενεργό ρόλο, τότε νομίζω πως είναι καλύτερο το στρίβειν διακριτικώς. Μπορεί να κάνω και λάθος.

shakespeare in love:
Είπα ότι είμαι σκληρή. Όχι γαϊδούρα. Φυσικά και σ' αυτές τις περιπτώσεις προηγείται ξεκαθάρισμα. Όταν όμως ο άλλος επιμένει φορτικά μετά;;

sigmund_01:
Ίσως σε έχω καλύψει κάπως με τα παραπάνω.

 
At 9/12/2006 11:47 π.μ., Blogger K-Top said...

Θεριό με βρίσκεις σύμφωνο. Βασικά αυτό δεν είχα καταλάβει, αν ακολουθείται σε όλους ή όχι η τακτική.

Για κάποιον που ποτέ δεν ήσουν κοντά δεν νομίζω ότι χρειάζονται εξηγήσεις. Εξηγήσεις για ποιό θέμα? Γιατί δεν γίνατε κολλητοί? Μα είναι δυνατόν να κολλάς με όλους? Τα αυτονόητα θα λέμε?

 
At 9/12/2006 11:53 π.μ., Blogger homelessMontresor said...

Είμαι άκρως αντίθετη στη μέθοδο "ξεκόβω χωρίς εξηγήσεις" που συνήθως πηγάζει από το φόβο να αντιμετωπίσεις τον άλλο. Μου τη σπάει γιατί ο άλλος μένει με την απορία και το γιατί, του προκαλείς έτσι περισσότερο πόνο. Αν όμως όπως λες του εξηγήθηκες του ανθρώπου και αυτός δεν λέει να το καταλάβει...
εεεε υπάρχουν και αυτή η μερίδα των ανθρώπων που ποτέ δεν υπήρξαν καλοί ακροατές και οτι και αν τους πεις από το ενα αυτί μπαίνει και από την άλλη βγαίνει. Έτσι λοιπόν συνέχισε να μη δίνεις σημασία και κπ στιγμή θα βαρεθεί, που θα πάει!

 
At 9/12/2006 11:54 π.μ., Blogger homelessMontresor said...

Αααα και επίσης διάβασα τα σχόλια και έπιασα το νόημα! :-)
Οκ τότε θα συμφωνήσω με τον Ατρον.

 
At 9/12/2006 12:46 μ.μ., Blogger zouri1 said...

?

 
At 9/12/2006 1:16 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

επειδή ακριβώς δεν σε έχω για γαϊδούρα ζήτησα κάποιες διευκρινήσεις. Μια ίδια περίπτωση έχω και γω, δεν εννοεί να καταλάβει με τί-πο-τα ότι δεν θέλω! Ούφ...

 
At 9/12/2006 2:37 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

atron:
Τώρα μιλάς σωστά!

homelessmontresor:
Να μου το θυμηθείς, σιγά σιγά θα συμφωνήσουμε όλοι.

zuri1:
...

shakespeare in love:
Είπα μήπως... Είδες τι λούκι είναι, σε βάζουν στη διαδικασία να κρύβεσαι στα καλά καθούμενα!

 
At 9/12/2006 9:57 μ.μ., Blogger Unknown said...

Αυτός ο Λαός είναι πολύ σοφός,
από την πολύ σοφία, στο τέλος
μόνο η σοφία, όχι η γειτόνισα,
θα του μείνει
άσε που και την Σοφία την γειτόνισα
στο τέλος θα χάσει.
Αυτό είναι σίγουρο.

Αλλά κατά τα άλλα είναι πολύ
σοφός ο Λαός
μην το συζητάς θεριό μου ανήμερο

καλό σου βράδυ !

 
At 9/13/2006 11:32 π.μ., Blogger Trilian said...

είσαι η ηρωίδα μου... πολύ θα ήθελα να το κάνω κάποια στιγμή αυτό αλλά είμαι αδύναμος χαρακτήρας και με τουμπάρουν!

 
At 9/13/2006 1:02 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

sailor:
Κατά τον λαό κι εμείς λοιπόν.

trilian:
Μείνε κοντά μου και μάθαινε!

 
At 9/14/2006 12:21 μ.μ., Blogger Erwtas Stomaxhs said...

basika 8a sou proteina na ton parapempseis sto blog sou kai sto paron post. e tote ti diaolo , 8a katalabei...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity