Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 06, 2006

Πληκτρολογώ...

Είμαι ένα φτωχό πλην τίμιο πληκτρολόγιο. Στην αρχή ήμουν καθαρό, άσπρο (δεν είναι ρατσιστικό υπονοούμενο αυτό, απλά έτσι έλαχε) και αμόλυντο. Μετά, με ανοίξανε, με βγάλανε απ' το κουτί μου, με ξεντύσανε από το σελοφάν μου και με παραδώσανε στα χέρια μιανής. Κοπέλας. Δεν μπορώ να πω, καλό κορίτσι, από σπίτι.
- Ευχαριστώ.
Παρακαλώ. Με προσέχει, όμορφα μου συμπεριφέρεται, καλούτσικα τα περνάω. Απλά, νιώθω ότι θέλω να μιλήσω. Ήρθε η ώρα να μιλήσω κι εγώ. Αν μπορεί η καλή μου ιδιοκτήτρια να μου επιτρέψει να εκφραστώ;
- Παρακαλώ.
Η καλοσύνη της όμως! Εγώ που λέτε, ανήκω σε ένα πολύ ταλαιπωρημένο είδος. Μας αγοράζει ο κάθε πικραμένος έναντι ενός τιμήματος ευτελούς θα μπορούσα να πω, και μας βάζει κάτω και πατάει ένα ένα τα μέλη μας, για να πει το κονδό του και το μακρύ του. Και δε λέω, αυτή είναι η δουλειά μας, σ' αυτό εξυπηρετούμε και δεν γκρινιάζω γι' αυτό βρε αδερφέ.

Αλλά, να σε βοηθήσω ρε φίλε, όταν έχεις πραγματικά κάτι να δώσεις στον έξω κόσμο. Όταν δεν έχεις, κι αναμασάς, και γκρινιάζεις, και κουράζεις, εγώ τι σου φταίω; Γιατί δεν τα γράφεις σε μαγνητόφωνο να ξεκουραστούμε κι εμείς τα δόλια μια στάλα;;
Κι επειδή γνωρίζω ότι το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν, θα τελειώσω αυτή την μικρή μου επανάσταση εδώ, ελπίζοντας να βοήθησα λιγάκι να αλλάξει αυτή η τραγική κατάσταση που απειλεί την φάρα μου.

Υ.Γ. Εκ της ταπεινής ιδιοκτήτριας : γιατί βρε τσαμένα πληκτρολογιάκια δεν κάνετε μια πορεία διαμαρτυρίας στην ΔΕΘ;

13 Comments:

At 9/06/2006 4:33 μ.μ., Blogger Trilian said...

hasta la victoria siempre!

 
At 9/06/2006 5:34 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Καλέ μην τους δίνεις ιδέες! Είναι και περίοδος εξεταστικής, αν απεργήσουν κι αυτά "σωθήκαμε"! Απειλούν που απειλούν φοιτητές και καθηγητές!

 
At 9/06/2006 6:14 μ.μ., Blogger Nada said...

To Θεριό είναι πλέον το μόνο μπλογκ που διαβάζω!

Και θα συνεχίσω να διαβάζω!

Μπράβο, για το χιούμορ, τις απόψεις, την ενέργεια και την περίπλοκη απλότητα.

 
At 9/06/2006 6:27 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δίκαιο το αίτημα σου!
Μπορούν εναλλακτικά να χρησιμοποιηθούν και..ώφονα τελευταίας τεχνολογίας. Πρέπει να ανεβούν οι τιμές στα πληκτρολόγια και να σταματήσουν οι άθλιοι μπλογκερς. Τότε θα υπάρχεις μόνο εσύ. Και ποιόν θα κρίνεις;
Καλως σε βρήκα

 
At 9/06/2006 7:53 μ.μ., Blogger ONOMATODOSIA said...

εισαι θηριο.
παιρνεις ρηματα και τους δινεις να καταλαβουν...
χειροκροτω.

 
At 9/07/2006 1:38 π.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Φανταζεσαι να μαζευτουν ολα τα πληκτρολογια της HP και Logitech στη ΔΕΘ και να φωναζουν για την διασωση των χρηστων του ιντερνετ;Καταντια...

 
At 9/07/2006 5:16 π.μ., Blogger Epsilon said...

Σνιφ μ΄ έκανες να νιώσω τύψεις για το δικό μου, από την ώρα που διάβασα το ποστ, το κοιτώ με διαφορετική ματιά..
Με εκτίμηση θα έλεγα..σε καλό σου συγκινήθηκα!

 
At 9/07/2006 8:17 π.μ., Blogger Γείτων said...

Με το που το είδε το πληκτρολόγιο μου κύρηξε απεργία. Κατάφερα με τα πολλά να το πείσω ότι θα χρησιμοποιηθεί για το δικό του συμφέρον και να μαι! Ευγε θεριό πολυ αστείο ποστακι μα ταυτόχρονα τρυφερό

 
At 9/07/2006 8:57 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

trilian:
viva la libertad!

homelessmontresor:
Εγώ έδωσα ιδέες; Εγώ απλά την αντιγραφή έκανα...

nada:
Ω, τι τιμή είναι αυτή, έχω αποκλειστικότητα; Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ και εύχομαι να κρατήσω και στο μέλλον το ενδιαφέρον σου ζωντανό!

dr.uqbar:
Και ποιος μας λέει ότι αν σταματήσουν να υπάρχουν άθλιοι μπλόγκερς δεν θα με κόψουν πρώτη από την λίστα;
Καλώς όρισες στην παρέα μας!

onomatodosia:
Πώς αλλιώς θα μπορούσα να απαντήσω παρά με ένα και μόνο ρήμα: ευχαριστώ!

πρεζα tv:
Γιατί κατάντια, γιατί; Α όλα κι όλα, εγώ για επαναστάσεις είμαι πάντα μέσα!

epsilon:
Περίμενε, περίμενε, πάω στο περίπτερο για χαρτομάνδυλα!

γείτων:
Είδες τα άτιμα, ξεψαρώσανε. Δε βαριέ, αν επιμείνουν προτείνω να γράφουμε απευθείας με μολύβι επάνω στην οθόνη.
Κι όσο για το εύγε... Βγαίνω!

 
At 9/07/2006 12:20 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

Καλά πλάκα κάνεις;κι εσυ κι υπόλοιποί;θα αφήσουμε τα πληκτρολόγια να βγάλουν γλώσσα;αντε γιατι σε λίγα χρόνια θα είναι αχρηστα.Θα μιλάμε στο μικρόφωνο και θα γράφεται το κείμενο.
Μην ακούσω τώρα κανα μικρόφωνο να βγάζει άχνα!

 
At 9/07/2006 4:26 μ.μ., Blogger Lex_Luthor06 said...

Αυτός ο χαρακτήρας-----> $ επληκτρολογήθη με περισσή μανία. Το ράπισμα που εδέχθη το πληκτρολόγιο ήταν ισχυρό και καίριο. Αυτός είναι ο μόνος δρόμος που θα οδηγήσει στην πάταξη φαύλων και παράλογων πληκτρολογικών διεκδικήσεων.

 
At 9/07/2006 9:41 μ.μ., Blogger Unknown said...

Βρε τι τραβάνε τα πληκτρολόγια
τα κακόμηρα
βλέπεις ούτε στόμα έχουν ούτε
λαλιά
γιατί αν είχαν να μην το γράψω.....

καλό σου βράδυ
θεριό μοναδικό

 
At 9/08/2006 8:41 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

eu-aggelos:
Μα τι σκληρός που είσαι!

lex_luthor06:
Διακρίνω έντονα δικτατορικά ένστικτα ή είναι η ιδέα μου;

sailor:
Τι καλά να ίσχυε και για μερικούς ανθρώπους αυτό ε, να μην είχαν ούτε στόμα, ούτε λαλιά...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity