Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 04, 2006

Στριφογυρίζω...

Δεν κοιμάμαι καλά, δεν κοιμάμαι καλά (το λέω δις για να καταλάβετε ότι το θέμα είναι λίαν σοβαρό).
Βλέπω άσχημα ονείρατα. Βρε με αρρώστιες, βρε με κυνηγητά, βρε με καυγάδες, ταινίες ολόκληρες. Στριφογυρίζω από ‘δω, στριφογυρίζω από 'κει, ξαναστριφογυρίζω από ‘δω, ξαναστριφογυρίζω από 'κει (από το πολύ το στριφογύρισμα, πού με χάνεις πού με βρίσκεις φαρδιά πλατιά στο πάτωμα καταλήγω να ξυπνάω).
Γι’ αυτό σας λέω, κάτι πρέπει να γίνει. Αφού να φανταστείτε, φτάνει το βράδυ και δεν θέλω να κοιμηθώ γιατί ξέρω ότι θα χαλαστώ.
Και μη μου πείτε τώρα ότι αυθυποβάλλομαι. Θα σας διαψεύσω. Ίσα ίσα, που πριν κλείσω τα μάτια μου και παραδοθώ σύσσωμη στην αγκαλιά του Μορφέα (και μη με κατηγορήσετε, διατηρώ μόνιμο δεσμό μαζί του από γεννησιμιού μου), κάνω στον εαυτό μου αυτοπαραμύθιασμα.

Προσπαθώ να σκέφτομαι όμορφα πράγματα, να καθαρίζω το μυαλό μου και να προϊδεάσω τον εγκέφαλό μου ώστε να ονειρευτεί ωραίες εικόνες, να ακούω ήρεμη μουσική, να διαβάσω κάτι ευχάριστο και χαλαρωτικό, μπας και λειτουργήσουν όλα αυτά ωσάν ακίνδυνο υπνωτικό.
Ντουβάρι. Τα ίδια αγχωτικά επεισόδια έρχονται και συνταράσσουν το είναι μου, κατά τρόπο τέτοιο ώστε όταν ξυπνάω να νιώθω ένα βάρος να (με το συμπάθιο) στο στέρνο μου. Βέβαια, μόλις συνειδητοποιώ ότι όλα αυτά που συνέβησαν δεν ανήκαν στην σφαίρα του πραγματικού, μια ανακούφιση την νιώθω.

Αλλά συνήθως με επηρεάζουν τόσο πολύ, που κουβαλάω κακή διάθεση για όλη την υπόλοιπη ημέρα. Κι όχι τίποτα άλλο, άντε μετά να εξηγείς γιατί είσαι σαν την κακή χαρά!

Υ.Γ. Μωρ' μπας και μου την έχει σκαρώσει ο Μόρφος;;

15 Comments:

At 9/04/2006 1:55 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

1. Να αλλάξεις θέση στο κρεβάτι σου...

2. Να καταγράφεις τα όνειρά σου κάθε φορά, εφόσον τα θυμάσαι...
Είναι μοναδικό υλικό για βιβλίο...

3. Να βάλεις μαξιλάρια στο πάτωμα και να συνεχίζεις τον ύπνο σου όταν πέφτεις...
Μπορεί να σου πηγαίνει καλύτερα το πάτωμα...

Μην ανησυχείς...
Υπάρχουν και χειρότερα...

 
At 9/04/2006 4:24 μ.μ., Blogger K-Top said...

Τώρα θεριό ανοίγεις ΜΕΓΑΛΟ θέμα. Τεράστιο. Δοκίμασες ποτέ να πάρεις έλεγχο στα όνειρά σου? Έχει πολλή πλάκα. Το φαινόμενο ονομάζεται lucid dreaming και στην ουσία πρόκειται για όταν καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για όνειρο και καθορίζεις εσύ πλέον την εξέλιξή του.

Η καταγραφή που λέει ο Sigmud βοηθάει στο να θυμάσαι τα όνειρα οπότε και στην ανάλυσή τους. Κράτα ένα τετράδιο και στυλό δίπλα στο κρεββάτι σου. Την ώρα που ξυπνάς ξεκίνα το γράψιμο. Κατέγραφε αίσθηση, χρώματα, πρόσωπα, ήχους καθώς και την ώρα που το έβλεπες. Αν το αφήσεις για το πρωί ξεχνάς τα πάντα.

Αυτά τα ολίγα προς το παρόν, άντε και καλό ύπνο! :p

 
At 9/04/2006 7:52 μ.μ., Blogger Epsilon said...

Θεριό μου, είμαι ομοιοπαθής, η λύση που προτείνει ο Sigmund είναι σωστή, καμιά φορά στα όνειρα υπάρχει απίστευτο υλικό! Επίσης απόφυγε τα βαριά φαγητά μετά τις 9 το βράδυ, καμιά φορά παίζουν το ρόλο τους.
Αλλά κυρίως βρες τι σε τρώει, είναι δυνατόν, τέτοιο θεριό εσύ και να το αφήνεις???
Atron αυτό το έχω κάνει αλλά δεν είχα ιδέα ότι το λένε έτσι, thanks.

 
At 9/04/2006 7:53 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

Καλά μετα τα παραπάνω σχόλια εγώ τί να πω...
Ειδίκα το σχόλιο του atron έχει τρελό γέλιο.Σίγα ρε φίλε μην εχει και το λαπτοπ να τα αποθηκέυει σε word χαχα.
Θερίο εσυ υποτίθεται θα αρχιζες διατροφη σωστη.Εγω νομίζω οτι το βράδυ τρως σαν λύκος και μετα που να κοιμηθείς...Για δες το λίγο!

 
At 9/04/2006 8:06 μ.μ., Blogger K-Top said...

Εννοείται ανοίγεις laptop αν έχεις! Δηλαδή εσένα σου είναι ευκολότερο να γράφεις με το χέρι?

Υπάρχει και άλλη λύση. Πλακώνεσαι στα ξύδια και κοιμάσαι ντέφι. Πέφτεις στο κρεββάτι σαν σακί με πατάτες! Ούτε όνειρο είσαι ικανός να δεις αν είσαι τύφλα! :p

 
At 9/04/2006 11:44 μ.μ., Blogger tzo said...

Στα σχολικά μου χρόνια δεν κοιμόμουν καλά, νόμιζα πως είμαι από αυτούς τους ανθρώπους που από φυσικό τους δεν κοιμούνται. Όταν με το καλό τελείωσα με τις πανελλαδικές πέρασα ένα καλοκαίρι τρελού ύπνου! Απλά βρες τι σε απασχολεί!
Περαστικά.

 
At 9/05/2006 8:50 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

sigmund_01:
1.Θα φωνάξω συνεργείο.
2.Θα αγοράσω πένα και πάπυρο.
3.Θα επισκεφτώ το πλησιέστερο μαγαζί με είδη προικός.
Είδες τι καλό κορίτσι που είμαι, όλες τις συμβουλές σου ακολουθώ!

atron:
Το δοκίμασα, αλλά δυσκολεύομαι όταν είμαι μεταξύ ύπνου και ξύπνου. Συνήθως πάντως όταν είμαι σε τέτοια φάση δεν μου είναι εύκολο να βγω από το όνειρο, με πιάνει κάτι σαν βραχνάς.
Βρε μπας και να πάω σε κάναν γιατρό...

sourfou:
Δεν θα πάρω και ορκο...

epsilon:
Καλή μου epsilon, εγώ γεννήθηκα με πράγματα να με τρώνε, είναι το σκαρί μου τέτοιο. Τι δηλαδή, είμαι καταδικασμένη;;

eu-aggelos:
Τι λύκος βρε, σαν σπουργιτάκι τρώω! Μπα, κάτι άλλο φταίει, αλλά θα το βρω, πού θα μου πάει.

atron:
Να ξεφύγω από τον προβληματικό ύπνο και να πέσω στον αλκοολισμό;;

allitnil:
Είμαι στην αναζήτηση, τώρα που το μοιράστηκα και μαζί σας, θα ασχοληθώ πιο εντατικά με την υπόθεση!

 
At 9/05/2006 10:47 π.μ., Blogger sorry_girl said...

Ομοιοπαθής κι εγώ.Έχω να κοιμηθώ φυσιολογικά βδομάδες.Κάποιος φίλος μου παλιά μου είχε πει οτι τον είχε βοηθήσει η ρίζα βαλεριανής.

 
At 9/05/2006 12:20 μ.μ., Blogger divine mitsakos said...

ένιωσα μεγάλη συμπόνοια/συμπάθεια/ανάγκη να συμπαρασταθώ, πέρασα πολλές φορές τεράστια διαστήματα αϋπνίας, 1 ώρα ύπνο τη μέρα μάξιμουμ και μετά κανονικό πρόγραμμα δουλειάς κλπ.
έκοψα τον καφέ, άδικα
πήρα και κανά χαπάκι, ομολογώ (μόνο αυτά κάτι έκαναν)
αλλά ουσιαστικά πέρασε μόνο του, όπως ήρθε
κάτι υπάρχει και σε κρατάει ξύπνια
όσο κουραστικό κι αν είναι, κάνεις και διαλογισμό!
(α, η γιόγκα βοηθάει, αποδεδειγμένα! η χάθα)

 
At 9/05/2006 4:27 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

sorry_girl:
Ρίζα γουάτ?? Άμα βρεις, πάρε κανένα κιλό παραπάνω και για μένα.

divine mitsakos:
Διαλογισμό? Γιόγκα? Ξέρω ποιος με κάρφωσε, αυτός από το μαγαζί που αγόρασα προχθές την κελεμπία.

 
At 9/05/2006 5:37 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

θα συμφωνήσω με τον ζίγκμουντ που, όσο να ναι, το πτυχιάκι του στην ψυχανάλυση το χει :)
φιλιά

 
At 9/06/2006 1:40 μ.μ., Blogger AVRA said...

Το ειχα παθει στο παρελθον πολυ εντονα.Ειχα τρεις μηνες να κοιμηθω φυσιολογικα.

Αστεια αστεια κατι σε βασανιζει αυτο τον καιρο.Μονο αν το ξεφορτωθεις θα ηρεμησεις .
Απο 'κει και περα ξερεις τα γνωστα...
μπανακι πριν απο τον υπνο για χαλαρωμα, χαμομηλακι επισης για χαλαρωμα.Κανα βιβλιο, καμια ταινια...και ο θεος βοηθος!!

 
At 9/06/2006 2:26 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

gelial:
Σωστά, αρχηγού παρόντος, πάσα αρχή παυσάτω.

avra:
Είμαι στη φάση που περιμένω τον Θεό για βοηθό, οπότε απ' το στόμα σου και στου προαναφερθέντος το αυτί.

 
At 9/06/2006 5:17 μ.μ., Blogger K-Top said...

Από ποιον από τους 12 θεούς περιμένεις βοήθεια ακριβώς? :p

 
At 9/07/2006 11:05 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

atron:
Όποιον φιλοτιμηθεί, δεν κάνω διακρίσεις:)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity