Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 08, 2006

Συνομιλώ...

Το έχω παρατηρήσει. Άλλο ο άντρας, άλλο η γυναίκα (παρατηρητικότητα που σου την έχω όμως!).
Στην συμπεριφορά εννοώ. Την απλή, την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε εμείς τα ανθρώπινα όντα. Στο σπίτι, το γραφείο, τα μαγαζιά, τα μπαρ, τους συνεμάδες, παντού.

Δηλαδής: την καλημέρα, αλλιώς την λέει ένα αγοράκι σε ένα κοριτσάκι, αλλιώς ένα αγοράκι σε ένα αγοράκι, αλλιώς ένα κοριτσάκι σε ένα αγοράκι, αλλιώς ένα κοριτσάκι σε ένα κοριτσάκι (αχού, ζαλίστηκα!).
Γνώμη μου είναι ότι τα πράγματα θα πήγαιναν γενικώς πολύ καλύτερα στον κόσμο, αν όλα τα πάρε δώσε απανταχού συμπεριλάμβαναν αρσενικό και θηλυκό απαραιτήτως (επίτηδες δεν λέω αντρικό και γυναικείο φύλο, αυτά τα πράγματα είναι τόσο σχετικά στις μέρες μας...). Πώς μου ήρθε αυτό;
Να, σκέφτομαι τώρα (κι άλλες φορές, απλώς τώρα εκδηλώνομαι), από το πρωί μίλησα με ένα σωρό ανθρώπους. Τι να πω, δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου (που κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι είμαι στον κόσμο μου, ψέμα ασύστολο), αλλά όσες φορές ο συνομιλητής μου είχε όνομα που το άρθρο μπροστά του ήταν "ο", μιλούσε πιο ευγενικά, πιο καλοσυνάτα, ήταν πιο ευπροσήγορος βρε αδερφέ.

Όσες φορές το άρθρο πριν το όνομα ήταν "η", οι συνομιλίες ήσαν πιο κοφτές, πιο αναγκαστικές. Δεν μιλάω για το σύνολο σαφώς, για την πλειοψηφία όμως σίγουρα.
Και αυτό το παρατηρώ γενικώς στις συναναστροφές, αν και φρονώ ότι πολλές φορές συμβαίνει μάλλον υποσυνείδητα (τόσα χρόνια ψωμί, νερό και Φρόυντ, χαμένα θα πήγαιναν;). Ενδιαφέρον ε;

Υ.Γ. Τι να πεις, όταν δεν έχει δουλειά ο άνθρωπος, κάθεται και αναλύει...

14 Comments:

At 9/08/2006 2:39 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό που λες το έχω παρατηρήσει κι εγώ. Οι γυναίκες γίνονται πιο ευγενικές μόνο όταν είναι να αντιμετωπίσουν έναν άνδρα, αχ η γυναικεία φιλαρέσκεια- πουθενά δεν μας βρίσκεις.

 
At 9/08/2006 3:28 μ.μ., Blogger sorry_girl said...

Συμφωνώ απόλυτα!Μπράβο Θεριό!

 
At 9/08/2006 4:28 μ.μ., Blogger K-Top said...

Πράγματι.. καμιά φορά γίνεστε απίστευτα κακιές μεταξύ σας. Είστε περίεργα όντα είναι η αλήθεια..

 
At 9/08/2006 4:37 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

α μη μου το χαλάτε και βιώνω τη μόνη φάση της ιντερνετικής μου ζωής που μου μιλάνε γυναίκες και το χαίρομαι.
(Άσε που δε χρειάζεται να αναρωτιέμαι μήπως είναι λεσβίες που μου την πέφτουνε.)

 
At 9/08/2006 4:48 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Εγώ τώρα που προσπαθώ να είμαι ευγενική με όλους... έχω μείνει πίσω????

 
At 9/08/2006 8:56 μ.μ., Blogger Unknown said...

Μπράβο καταπληκτική τύπισα
πολύ ωραία το έθεσες
το αρσενικό και το θυλικό
αυτό είναι το σωστό

αυτό ήταν πάντα !

καλό σου βράδυ
καταπληκτικό θυλικό

 
At 9/09/2006 12:54 π.μ., Blogger Nada said...

Το απίστευτο παράδειγμα είναι η Ιαπωνική γλώσσα όπου γυναίκες και άνδρες έχουν διαφορετική προφορά, βάσει κανονισμού (μακρόσυρτη και μουσική οι γυναίκες, κοφτή και απότομη οι άνδρες)

 
At 9/09/2006 10:08 π.μ., Blogger Eu-aggelos said...

Εμ καλά λέω εγω οτι το θέλτε το μπινελικάκι σας...Σας μιλάμε γλυκά και το κάνετε θέμα γκρρ..Κάτσε την επόμενη φορά που θα μιήσουμε θα δεις τί θα πει ευγένεια!
Υ.Γ:(επεστρεψε ο παλιός κακός μου εαυτος ή ακόμα;)

 
At 9/09/2006 1:52 μ.μ., Blogger Epsilon said...

Πολύ ωραία ανάλυση, εντυπωσιάστηκα...
Είμαστε κακιές αλλά κι αυτοί είναι κάκιστοι..χεχε έχεις ακούσει συζήτηση ανδρών ειδικά όταν είναι παρούσα έστω και μία κυρία...που κορδώνονται-διακριτικά πάντα- για δουλειά, αυτοκίνητο,διακοπές, tv-dvdplayer-camera κλπ κλπ?

 
At 9/11/2006 8:40 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

argyrenia:
Άρα δεν είναι η ιδέα μου, έτσι;;

sorry_girl:
Ευχαριστώ γκερλ (είδες εγώ τι ευγενική που είμαι βρε)!

atron:
Έλα τώρα, αμέσως πήρες θάρρος εσύ!

magica:
Μα δε σου το χαλάμε, μια κουβέντα είπαμε!

homelessmontresor:
Ε ναι λοιπόν, είσαι μια φωτεινή εξαίρεση!

sailor:
Μα μη με λες καταπληκτική, θα το πάρω απάνω μου...

nada:
Είδες τελικά τι προχωρημένοι που σου είναι οι κιτρινιάρηδες;;

eu-aggelos:
He is back! Την μέρα που δεν θα βρεις κάτι ξυνό να πεις, θα ανοίξω σαμπάνια..

epsilon:
Ναι μωρέ τους κακομοιραίους (άστους εκεί να νομίζουν ότι κάτι κάνουν κι αυτοί)...

 
At 9/11/2006 11:14 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

καλημέρα! όχι, ειναι κοινή παραδοχή. Αν πας σε δημόσια υπηρεσία, κι υπάρχουν δύο γκισέ, στον άνδρα θα πας, η γυναίκα θα είναι αγενής(κακό να γενικολογούμε αλλά......)

 
At 9/11/2006 11:26 π.μ., Blogger AVRA said...

Η αληθεια ειναι οτι ειμαστες κακιασμενες..Οι αντρες ρε παιδι μου ειναι πιο αγνα πλασματα.Ειναι γεγονος!

 
At 9/11/2006 11:30 π.μ., Blogger Trilian said...

Σωπάτε καλέ… καλή καρδιά χρειάζεται. Πάντως μιλώντας εκ πείρας οι γυναίκες ίσως είναι πιο απότομες καθώς έχουν πολλά στο μυαλό τους πέρα από την δουλεία τους… πχ μία γυναίκα πωλήτρια πρέπει να μαζέψει το μαγαζί και να εξυπηρετεί και κόσμο και επιστρέφοντας σπίτι να μαζέψει το σπίτι και να εξυπηρετήσει και την οικογένεια… ενώ ο άντρας κάνει την δουλεία του και γυρίζει σπίτι και όσο να πεις έχει λιγότερες υποχρεώσεις και περισσότερο χρόνο ξεκούρασης! Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου και ουχί με το φύλο του! Καλή καρδιά βρε… α και καλημερούδια!

 
At 9/11/2006 11:36 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

argyrenia:
Τελικά, όντως είναι γεγονός. Αν μάλιστα του κάνεις και λίγο τα γλυκά μάτια, θα εξυπηρετηθείς στο πιτς φυτίλι!

avra:
Μπορεί να είναι κι έτσι (αλλά μεταξύ μας φιλενάδα, ας μην τους δίνουμε και πολύ θάρρος)!

trilian:
Να η ιδανική προσέγγιση! Τα συγχαρητήριά μου.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity