Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 29, 2006

Εξηγούμαι...

Ναι 'μαι βρε, γύρισα! Και γύρισα όχι τόσο επειδή το ήθελα, αλλά περισσότερο επειδή είμαι πονόψυχη. Δεν ήθελα να ταλαιπωρηθούν άλλο οι συνάνθρωποί μου από τις διαδηλώσεις που ξεσήκωσε η σύντομη απουσία μου. Ούτε να τρώνε άλλο χρόνο τα δελτία ειδήσεων για να προσπαθούν να εξιχνιάσουν τα αίτιά της. Γι' αυτό γύρισα.

Ωραία... Πάει αυτό, το καλύψαμε. Γιατί έφυγα όμως;

Θα πω την αλήθεια (όχι ότι θα το καταλάβει και κανείς αν πω ψέματα εδώ που τα λέμε). Είχα αρχίσει να νιώθω πως όλο αυτό το πράγμα άρχισε να παίρνει κάπως την μορφή του υποχρεωτικού.

Μισώ τα υποχρεωτικά πράγματα, ενώ αντίθετα αυτά μάλλον με υπεραγαπούν (κι ύστερα σου λένε, ό,τι δίνεις παίρνεις). Όταν μπορώ να τα αποφύγω, τα αποφεύγω.
Να μην ξυπνάω 7:30 η ώρα κάθε μέρα για να έρθω στη δουλειά δεν μπορώ. Το έχω δεχτεί πια, μεγάλο κορίτσι είμαι (αλλά αφήστε με να κοιμηθώ 5 λεπτά ακόμηηηηη!).
Να πισωπατήσω όμως όταν νιώσω ότι αυτά που γράφω δεν μου προκαλούν την ίδια ευχαρίστηση με κάποτε, αυτό μπορώ να το κάνω.

Θυμάμαι πώς ένιωθα όταν πρωτοξεκίνησα να βάζω γράμματα στη σειρά και να φτιάχνω σειρούλες με εύθυμο περιεχόμενο. Το θυμάμαι καλά. Δημιουργικότητα. Σπουδαίο συναίσθημα!

Οι δικοί μου λόγοι, γιατί ο καθένας γράφει για τους δικούς του προσωπικούς λόγους, συνοψίζονται σ' αυτό. Δεν εξαντλούνται, συνοψίζονται (πάει να πει, κρύβω κι άλλους άσσους στο μανίκι μου). Κι επειδή ακριβώς αυτό το πράγμα με γεμίζει, εξακολουθώ να διατηρώ το ψώνιο χρόνια τώρα όπως το αλάτι διατηρεί τα παστά.

Όμως. Και ξαναλέγω. Όμως.

Έχω καιρό να νιώσω έτσι (όχι παστή, δημιουργική). Δεν ξέρω αν αυτό είναι παροδικό ή μόνιμο. Μάλλον το πρώτο, γιατί εξακολουθώ να έχω αναλαμπές πού και πού η αθεόφοβη.
Αλλά εγώ δεν θέλω μισά πράγματα. Ούτε ειδικώς, ούτε γενικώς. Προτιμώ το καθόλου.

Μ' άλλα λόγια, ή να διαβάζω το κείμενο μου και μετά και να λέω ναι, μου αρέσει, ή να το σβήνω. Όχι να το βλέπω και να λέω εδώ κι εδώ ήταν καλό, εκεί κι εκεί μπορούσε να είναι και καλύτερο.
Δεν μου κόβουν μεροκάματο (κακώς βέβαια), άρα τα πλαίσια τα θέτω εγώ. Ούτε κάνουμε διαγωνισμό (άσε που άμα κάναμε τον είχα κερδίσει στάνταρ). Με δυο κουβέντες (γιατί το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν και το φιλοσοφείν με χαρακτήριζε ανέκαθεν) εννοώ να διαβάζω όλα αυτά που έγραψα μετά από καιρό και να μην διακρίνω καταναγκασμό. Να διακρίνω κέφι και αυθορμητισμό.
Σαφώς άλλα θα μου αρέσουν περισσότερο και άλλα λιγότερο (ε δεν έχω βάλει και ζυγαριά βρε αδερφέ!).
Άλλοτε θα είμαι πιο εύστοχη, άλλοτε λιγότερο.
Αλλά το θέμα είναι να μου αρέσουν. Από την αρχή ως το τέλος.

Το πιάσατε θέλω να πιστεύω (το νόημα, όχι τον Μάη, αυτός αργεί ακόμη).

Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.

Υ.Γ. Τελικά βέβαια το ότι δεν άντεξα την αποχή παραπάνω από τρεις μέρες μάλλον σημαίνει ότι το μικρόβιο είναι ανίατο. Καλά το καταλάβατε, θα ξαναχτυπήσω (μεταφορικά πάντα). Είναι απειλή αυτό...

19 Comments:

At 9/29/2006 11:33 π.μ., Blogger YO!Reeka's said...

Μη σκας μαι ντίαρ, αναπόφευκτο είναι. Κι εγώ ομοίως αραίωσα, καθότι δεν είναι δυνατόν ΚΑΙ να έχεις ζωή ΚΑΙ να γράφεις καθημερινά. Τουλάχιστον εγώ δεν μπορώ. :)

 
At 9/29/2006 12:09 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Οποτε και να γραφεις εισαι το ιδιο απολαυστικη!

(θα τα κουβεντιασουμε τα ποσοστα)

 
At 9/29/2006 12:29 μ.μ., Blogger zouri1 said...

ama se xeirokrotoun sourfou kai cccd,zito pou kaikes

 
At 9/29/2006 12:41 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Συντάσσομαι με τον τζέλι: μην σκάς και γράφε όποτε έχεις πραγματικά όρεξη!

 
At 9/29/2006 1:12 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

gelial:
Κάμινγκ φρομ γιου με παρηγορεί πραγματικά.

sourfou:
Ευτυχώς συνήλθα γρήγορα μάι φρεντ.

dcd:
Μην τα λες φωναχτά αυτά, ο κόσμος είναι κακός.

zouri:
Κατά φωνή.

an-lu:
Αυτό ακριβώς θα κάνω φιλενάδα.

 
At 9/29/2006 1:26 μ.μ., Blogger Trilian said...

ε ναι βρε παιδιά έτσι είναι … για να περνάμε όμορφα τα ανοίξαμε τα blog όχι για να πήζουμε παραπάνω…

 
At 9/29/2006 4:40 μ.μ., Blogger vromogato said...

τόσο μόνο άντεξες ... τς τς τς
μπλογκοτζάνκι!

 
At 9/29/2006 6:07 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πάνω που ξεκίνησα να μπαίνω σταμάτησες να γράφεις...γμτ!!! Μπας και ειμαι γκαντέμω??Ρητορική ερώτηση γιατί απλούστατα ξέρω την απάντηση...

Γράφε όποτε έχεις όρεξη, όποτε έχεις κάτι να πεις...εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω..

 
At 9/29/2006 8:31 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Βρε κουτό δεν γλιτώνεις απο μας! Αν σταματήσεις το blogging δημόσια θέλω prive e-mail κάθε μέρα!

 
At 9/29/2006 8:55 μ.μ., Blogger Eu-aggelos said...

Μόνο τρεις μέρες έλεπιπες κι εμένα μου φάνηκε αιώνας.Ναι καλά μη χαίρεσαι πλάκα κάνω.Όσο για την απειλή σου, επείδη αν το σχολιάσω θα μου βγει (πάλι) κακία απλά θα προσπεράσω και θα ελπίσω να μην γίνει πραγματικότητα.

 
At 9/29/2006 11:57 μ.μ., Blogger roidis said...

αν έχεις Θέμα γράφεις, που λένε και οι συνάδελφοι δημοσιογράφοι.

αν όχι.
όχι.

 
At 9/30/2006 3:25 π.μ., Blogger Unknown said...

Ε, δεν είσαι και παστό
να σε διατηρήσουμε με αλάτι ?

Εσύ είσαι θεριό ανήμερο
μην το ξεχνάς !

Άκου παστό

Καλό σου πρωινό
χωρίς αλάτι

 
At 10/02/2006 8:48 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

trilian:
Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ!

vromogato:
Εγώ ένα ξέρω, ό,τι κοροϊδεύεις το λούζεσαι.

julia:
Μη μου στενοχωριέσαι, θα είναι λίγα, αλλά καλά (ενδεχομένως).

homelessmontresor:
Για σένα, ίσα που το κάνω.

eu-aggelos:
Αφού δεν είσαι κακός καλό μου παιδί, γιατί επιμένεις να τον παριστάνεις;

roidis:
Έτσι ακριβώς το σκέφτομαι (μωρ' λες να είμαι δημοσιογράφος και να μην το ξέρω;).

sailor:
Καλημέρα και σε σένα (εκτός αλατιού λοιπόν).

 
At 10/03/2006 12:33 π.μ., Blogger J. said...

Κι εγώ να σου πω την αλήθεια γράφω μόνο όποτε "έχω θέμα", διαφορετικά σταμα

 
At 10/04/2006 12:45 π.μ., Blogger Epsilon said...

Θεριό πολύ μ'άρεσαν οι εξηγήσεις σου!
ούτε εμένα μου αρέσουν τα μισά πράγματα, ή όλα ή τίποτα, μόνο έτσι έχει νόημα.

(ευχαριστώ για το link αλλά πρόσεξα ότι οδηγεί στο υπερπέραν :-P κι όχι στο blog μου!)

 
At 10/04/2006 9:01 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

johny b. good:
Που είχες χαθεί εσύ; Καλώς όρισες μετά από καιρό λοιπόν, και χαίρομαι που συμφωνούμε.

epsilon:
Ευτυχώς δεν είμαι μόνη μου.
(Το link σου όντως οδηγούσε στις πύλες του ανεξήγητου, τώρα το διόρθωσα όμως!).

 
At 10/04/2006 12:53 μ.μ., Blogger Epsilon said...

Thanks κοριτσάκι!

 
At 10/04/2006 8:58 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Που ήσουν δηλαδή και γύρισες ω ρέ Θεριό?

 
At 10/09/2006 10:17 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

epsilon:
Γιου αρ γουέλκαμ!

άβατον:
Δεν είμαι και σίγουρη, πάντως εκτός μπλογκ οφείλω να ομολογήσω.

Δημήτριος ο Ταξιδευτής:

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity