Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τετάρτη, Οκτωβρίου 25, 2006

Παραποιώ...

Τελευταία διαπιστώνω μετά εξαιρετικού ενδιαφέροντος (τς τς, τι άψογη χρήση της γενικής πτώσεως) το πόσο αρέσει στους ανθρώπους να παραποιούν γεγονότα που τους έχουν συμβεί στο παρελθόν. Όταν λέω να παραποιούν, εννοώ να τα παρουσιάζουν διαφορετικά, εξιδανικευμένα κατά προτίμηση.
Κι επειδή από τούτο εδώ το βήμα δεν μας αρέσει να γενικολογούμε (μια είμαι καλέ, που λέει ο λόγος χρησιμοποίησα πρώτο πληθυντικό), θα αναφέρω παράδειγμα προς επεξήγηση πάραυτα. Φεριπείν.
Αν δεν απατώμαι σας έχω ήδη εξομολογηθεί ότι βρίσκομαι στην διαδικασία απόκτησης διπλώματος οδήγησης (παρακαλώ να προσπαθήσετε φιλότιμα να καταπιέσετε τα ειρωνικά σχολιάκια σας). Κουτσά στραβά προχωράει το πράγμα, την άλλη βδομάδα τελειώνω, και την παράλλη δίνω εξετάσεις (άντε με το καλό βρε!).

Όπως είναι φυσικό, όταν μιλάω αυτή την εποχή με φίλους και γνωστούς και με ρωτάνε τι κάνω, έρχεται η κουβέντα αναγκαστικά στα της ρόδας.
Φευ.
Η πλειοψηφία των συνομιλητών μου με διαβεβαιώνει ότι παρόλο που δεν είχαν ξαναπιάσει ποτέ τιμόνι στο χέρι, πήραν δίπλωμα κάνοντας μόνο τα υποχρεωτικά μαθήματα, δέκα τον αριθμό (όσο δύο φάσκελα) και φυσικά κανείς δεν χρειάστηκε να δώσει ρεγάλο, αφού όπως όλοι οι κρατικοί μηχανισμοί έτσι και το υπουργείο συγκοινωνιών είναι αδέκαστο και εντιμότατο στο σύνολό του.
Εγώ πάλι, έκανα πολλά παραπάνω δρομολόγια από τα υποχρεωτικά και συνάμα τόλμησα να σκεφτώ ότι ενδεχομένως να χρειαστεί να αναγκαστώ να είμαι η μοναδική στη χώρα αυτή που θα υποκύψει στον πειρασμό να επηρεάσει την κρίση της καθόλα αφιλοκερδούς επιτροπής προκειμένου να εξασφαλίσουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Και έρχομαι να διερωτηθώ τα εξής τρία τινά:
α) Είμαι πιο χαζή από όλους τους υπόλοιπους;
β) Όλοι οι υπόλοιποι είναι πιο έξυπνοι από μένα;
γ) Δεν είμαι πιο χαζή, απλά για χαζή με περνάνε;
Το πρώτο και το δεύτερο δεν θα μου άρεσε να τα πιστέψω (διότι αν παραδεχτώ ότι έχω άι κιού καλαμποκιού θα καταρρακωθεί όσο να 'ναι η ψυχολογία μου γενικότερα), οπότε θεωρώ ότι το τρίτο τινό είναι μάλλον το επικρατέστερο.

Όπως και να 'χει, δεν θα κάτσω να σπαταλήσω τον υπερπολύτιμο χρόνο μου για να ανιχνεύσω γιατί συμβαίνει.
Απλά ερωτώ:
Πώς να αντιδράσω που είμαι κι ολίγον αντάρτικο πνεύμα και δεν σηκώνω το δούλεμα;

Υ.Γ. Βέβαια κι εγώ άμα τελειώσω με το καλό έτσι θα λέω, ότι έκανα δύο μαθήματα μόνο για τα μάτια του κόσμου (άμα είναι να πουλήσεις φούμαρα, ας είναι όσο πιο εξτρίμ γίνεται) και το πήρα μόνο με τη μαγκιά μου!

25 Comments:

At 10/25/2006 12:44 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Χμμμ... Εχω μπροστα μου τον τιτλο του επομενου ποστακιου: "Λαδωνω"

:-P

 
At 10/25/2006 1:08 μ.μ., Blogger zouri1 said...

ΜΙΑ ιδεα ριχνω για το επομενο ποστ σου.
Το φαινομενο να κανει παντα σχολια σε σενα ο CCCD,ενω απο μενα εχει να περασει πανω απο 2μηνο.Αν και ξερω το γιατι.Για να μην με διαβαζει η Αννανιας,εχει κλειδωσει το μπλογκ μου,και δεν ανοιγει.
Για σκεψου το

 
At 10/25/2006 1:43 μ.μ., Blogger nosyparker said...

E αφού μόνο 10 μαθήματα έκανα, ψέματα να πω; :-D

 
At 10/25/2006 1:45 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Ρε συ, θυμάσαι πώς με αποκάλεσε ο nada εκείνο το βράδυ που ήμουν μαζί σου μαζί στο αυτοκίνητο και μας ακολουθούσαν; Σπάζω το μεφάλι μου να θυμηθώ (γιατί ήταν πετυχημένο) αλλά δε μου 'ρχεται με τίποτα!!! :-?

 
At 10/25/2006 1:46 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Αν και κανονικά, έπρεπε να σου απαντούσα στο δικό μου μπλογκ, το κάνω εδώ, μια και έχεις μεγαλύτερη δημοσιότητα:
Προς τι τα επιφωνήματα, αγαπητή;
Πρώτη φορά σου συνέβη να διαβάζεις από Αλβανό;
Η , απλά, δεν ήξερες ότι, και γράφουμε;
Χαιρετούρες !

 
At 10/25/2006 1:47 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Ayto, den einai gia sena, nosy!

 
At 10/25/2006 1:49 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Εγώ πάλι, που ήξερα να οδηγώ από πριν, έκανα 18 μαθήματα, το ομολογώ!
Ναι, το πήρα με την 1η!
ΟΧΙ, δεν λάδωσα....
και 17 χρόνια τώρα ΔΕΝ έχω στουκάρει (οι γρατζουνιές δεν πιάνονται, είναι άλλο καπέλο)

 
At 10/25/2006 2:02 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Θεριό μου...άκου με!!
Το δίπλωμα το πήρα το 1999 και έδωσα 2 φορές γιατί την πρώτη φορά δεν λάδωσα τους καραγκιοζόπουλους και δεν έκανα ούτε ένα λάθος...ΟΥΤΕ ΕΝΑ...ακόμα και ο δάσκαλος ειχε φρικάρει.Μαθήματα έκανα.....10-15 νομίζω, δεν θυμάμαι..καθόλου όμως!!! την δευτερη φορά που έδωσα (οταν τους τα ακούμπησα)είχαν μπει οι ίδιες κότες για εξετάστριες...και αν ειναι δυνατόν...είχαν πιάσει κουβέντα για τα φασολάκια που έφτιαξε η μια μαλακω στον άντρα της!!!!Δηλαδή αν ειναι δυνατόν!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ....Επειδή όμως δεν λέω ψέμματα σχεδόν ποτέ και ειδικά για τέτοιες μαλακιες πάντα λέω το σκηνικό όταν με ρωτάνε!!!
Δεν ξέρω σε ποια περιοχή ανήκεις αλλά εγώ που έδινα στον Χολαργό, όλοι οι υποψήφιοι ειχαν πλερώσει για να περάσουν!!!!

 
At 10/25/2006 2:11 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

dcd:
Ζεις για να με εμπνέεις.

zouri:
Θα το σκεφτώ. Αλλά δεν φταίω εγώ που είμαι φίρμα, εσείς με κάνατε.

nosyparker:
Ποια είμαι εγώ για να κρίνω, μήπως είμαι κάποια;
Όσο για το άλλο, θυμάμαι πώς σε αποκάλεσε αλλά δεν το λέω χάριν της διατήρησης του υψηλού επιπέδου το μπλογκ μου.

N.ago:
Και πού να τα αναγνωρίσω εγώ τα αλβανικά παιδί μου, εδώ τρομάζω να αναγνωρίσω τα ελληνικά. Ναι, πρώτη φορά με το δικό σου ποστ μου συνέβη. Σημείωσε την ημερομηνία να το γιορτάζουμε!

an-lu:
Και να μην στουκάρεις ποτέ σου εύχομαι (τουλάχιστον όχι με μένα)!

julia:
Εύγε για την ντομπροσύνη σου.
Εγώ Θεσνίκη είμαι, αλλά πάλι το ίδιο καθεστώς παίζει (άσχετα ποιος το ομολογεί).

 
At 10/25/2006 2:21 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Άξια, άξια!
Τώρα που το ανακάλυψες και αυτό( είναι κάπως αργά βέβαια αλλά, κάτι είναι και αυτό) ελπίζω να μη σου προκαλεί εντύπωση που υπάρχουν και ξένοι που γράφουν.

 
At 10/25/2006 2:27 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

O zouri με ανακαλυψε! Τωρα θα πρεπει να γραφω κι εκει σιγα σιγα... :P

 
At 10/25/2006 2:57 μ.μ., Blogger Nada said...

Χμμμ...

Όταν έκανα μαθήματα οδήγησης, ρώτησα από περιέργεια το δάσκαλο «με το λάδωμα τι παίζει;» και μου είπε «α, εγώ δεν προτρέπω τους μαθητές μου να λαδώσουν, εξ άλλου εγώ δεν κερδίζω τίποτε από αυτο (!)»

Όταν ήρθε η ώρα των εξετάσεων (είμασταν 5 υποψήφιοι από τη συγκεκριμένη σχολή), με ρώτησε «ρε συ, να τους δώσουμε 50 χιλιάρικα να τελειώνουμε μια ώρα αρχύτερα;». Του είπα «όχι, δεν θα λαδώσω». Το αποτέλεσμα: ενώ οι υπόλοιποι 4 λάδωσαν (κι εξετάστηκαν το πολύ 5 λεπτά), η δική μου η εξέταση κράτησε 20 λεπτά (ενδεικτικά αναφέρω ότι με έβαλαν να κάνω 3 παρκαρίσματα και 2 οπισθογωνίες!).

Αλλά, το πήρα το πούστικο!!!

 
At 10/25/2006 3:01 μ.μ., Blogger K-Top said...

Όταν αποφάσισα να μάθω να οδηγώ έπαθα μεγάλο σοκ! Το τόσο απλό πράγμα που κάνουν τόσοι καθημερινά, δεν είναι τόσο απλό πράγμα τελικά!

Είμαστε τόσο εξοικειωμένοι με την εικόνα του οδηγού και του αυτοκινήτου που νομίζουμε ότι μπορούμε να οδηγήσουμε μόλις μάθουμε να ξεκινάμε με τον συμπλέκτη. Μέγα σφάλμα.

Μετά έρχεται το σοκ. Μπερδεύεσαι, αγχώνεσαι με τα πιο απλά πράγματα που ούτε που τα σκεφτόσουν πριν πιάσεις τιμόνι, όπως πχ να ξέρεις που θες να πας αλλά να μην έχεις ιδέα πώς το προσεγγίζεις με το αυτοκινητο!

Γενικά από τη στιγμή που παίρεις το χρίσμα αρχίζεις και βλέπεις τα πράγματα και με άλλα μάτια. Αυτά του οδηγού. Για αυτό το λόγο, μην περιμένεις να μάθεις κάτι πέρα από τα βασικά σε σχολή. Αυτό που χρειάζεσαι το ίδιο με τις τεχνικές γνώσεις είναι η ματιά του οδηγού και αυτό το αποκτάς μόνο με τον καιρό.

Δεν έχει να κάνει με την οδηγική εμπειρία, αλλά με τον τρόπο που αντιλαμβάνεσαι το περιβάλλον γύρω σου.

Τελικά όμως, μέσα από την παρατήρηση του περιβάλλοντος με οδηγικά μάτια αλλά και μέσα από την τριβή με το αντικείμενο, σε κάποια φάση, χωρίς καλά καλά να το καταλάβεις φτάνεις να τα κάνεις όλα μηχανικά.

 
At 10/25/2006 3:08 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

N.ago:
Όπως και να 'χει, δεν νομίζω ότι η εντύπωση είναι κακό πράγμα. Ούτε ρώσικα ούτε κορεάτικα έχω διαβάσει ποτέ, οπότε όταν τα πρωτοαντικρίσω θα απορήσω. Αυτό και τίποτα παραπάνω ή λιγότερο.
Ολ κλίαρ νάου;

dcd:
Ναι μωρέ, γράφ'του κι αυτού τίποτα (έτσι για το ξεκάρφωμα)!

nada:
Εσύ κι ο Σούμι!

atron:
Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που τα αναλύεις, πολύ καίρια τα σχόλιά σου. Αναμένω με αγωνία την φάση που θα φτάσω κι εγώ να τα κάνω όλα μηχανικά.

 
At 10/25/2006 3:42 μ.μ., Blogger Aurellia said...

ενα θα σου πω: 28 μαθήματα, πληρωμή 200 Ε και παρατήρηση - επίπληξη να είμαι προσεκτική όταν βγω στους δρόμους από τους εξεταστες - εισπράκτορες με το τέλος της εξέτασης.
Αποτέλεσμα: 25 τρακαρίσματα τον πρώτο χρόνο με ένα κακομοιρο yaris, τα περισσότερα με κολώνες και τοιχους πυλωτων γιατι δεν μπορουσα να στοχευσω την τρυπα να μπω.
Χρόνος δεύτερος: 0 τρακάρισμα με το σκαραβαίο μου. Ο Θεος να δώσει να μείνει έτσι. Καλή τύχη! Θέλει τσαμπουκά το τιμόνι και πολύυυυ υπομονή!

 
At 10/25/2006 4:41 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Καλά!

 
At 10/25/2006 5:45 μ.μ., Blogger aggelos-x-aggelos said...

Και εγώ λάδωσα για να το πάρω. Αν και οδηγούσα μια χαρά. Και γενικότερα όπου χρειαστεί δεν έχω πρόβλημα να τα βρω με έναν "συζητήσιμο" άνθρωπο. Τώρα που το σκέφτομαι μάλλον έχω αλλοτριωθεί πολύ...

 
At 10/25/2006 6:24 μ.μ., Blogger Unknown said...

να θυμηθώ να επανέλθω εδώ αν ποτέ αποφασίσω να βγάλω δίπλωμα (που δε το βλέπω δηλαδή)
:P

 
At 10/25/2006 7:38 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

:) :) :)

 
At 10/25/2006 8:51 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

glizz:
Θένκιου για το κουράγιο κοπελιά. Σιδεροκέφαλη & ατρακάριστη εύχομαι!

sourfou:
Ο πίσω δεξιά τροχός σου πάτησε τη διπλή διαχωριστική γραμμή;; Εγκληματία!

N.ago:
:)

aggelos-x-aggelos:
Κι εσύ ε; Άρα δεν είμαι μόνο εγώ. Ταιριάζουμε εμείς οι δύο βρε!

magica:
Άμα έρθει η ώρα σου θα το πάρεις κι εσύ απόφαση σαν κι εμένα. Καλή τύχη προκαταβολικώς!

gelial:
:-Ρ

 
At 10/25/2006 10:20 μ.μ., Blogger mafalda said...

Υπάρχουν και χειρότερα.
Εγώ έκανα 1,5 χρόνο να πάρω δίπλωμα και ως εκ τούτου ούτε που θυμάμαι πόσα μαθήματα έκανα αλλά πολύ πάνω από 20. Βέβαια έκανα τόσο γιατί λόγω της δουλειάς ο δάσκαλος με έχανε για μήνες ΚΑΙ βαριόμουν να διαβάσω σήματα!
Όσο για το λάδωμα, λάδωσα. Όταν ξεκίνησα μαθήματα ρώτησα τον δάσκαλο τι παίζει με το λάδωμα, και αν θα χρειαστεί. Μου είπε ότι υπάρχουν 3 κατηγορίες εξεταστών:
1. (και η πιο σπάνια πια) αυτοί που δεν τα παίρνουν σε καμία περίπτωση και αν πας να τους λαδώσεις μπορεί και να φωνάξουν αστυνομία - σίγουρα όμως θα σε κόψουν.
2. (Λίγοι πια) αυτοί που αν τα δώσεις τα παίρνουν και το παίρνεις, αν δεν τα δώσεις όμως και είσαι καλός θα σε περάσουν, πάντως θα σε εξετάσουν γερά μέχρι να τα καταφέρεις.
3. (η πλειονότητα) που αν δεν τα σκάσεις σου ξανακλείνουν ραντεβού.
Αν δεν ήθελα να δώσω θα πηγαίναμε και αν έπαιζε περίπτωση καλή εξεταστή θα έδινα αλλιώβς θα έφευγα. Προτίμησα να τελειώνω, και άλλωστε έμαθα πως τώρα πια δεν μπορείς να φύγεις μόλις μάθεις τους εξεταστές. Προφανώς έχαναν λεφτά έτσι!!

Όλοι όσοι ξέρω έχουν πληρώσει, εκτός από μία κοπέλα που ο μπαμπάς της δουλεύει στο Μεταφορών και το πήρε τζάμπα. Απλά οι δικοί μου το λένε!

 
At 10/26/2006 10:29 π.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Εκανα 2 ή 3 μαθηματα, δε λαδωσα, το πηρα με τη δευτερη.
Αυτη ειναι η δικη μου συγκινητικη ιστορια...

 
At 10/27/2006 4:25 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

mafalda:
Βρήκαμε την διαφορά λοιπόν ανάμεσα στους δικούς σου και τους δικούς μου! Να μου τους γνωρίσεις να κάνωμε παρέα.

dcd:
Να σε λέω Πινόκιο;;;

 
At 10/30/2006 1:10 μ.μ., Blogger Epsilon said...

Έκανα μαθήματα τότε παλιά (με τους Πέρσες)που δεν υπήρχε υποχρεωτικός αριθμός, αν θυμάμαι καλά, κράτησαν περίπου 20 μέρες.
Την πρώτη φορά κόπηκα διότι πήρα στροφή με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από αυτή που άντεχε το στομάχι των εξεταστών. Ο δάσκαλος από το άγχος του πάτησε το δικό του φρένο, και το εκπαιδευτικό Opel Kadett πέταξε κώλο.
Την δεύτερη φορά πέρασα γιατί ήμουν σεμνότερη.
TIP για την μέρα της εξέτασης:
να τους χαμογελάς γλυκά όταν κάνεις όπισθεν και αν παρ'ελπίδα σου σβήσει, πες το αμίμητο, "έλα γλυκό μου"!
Το 'χεις σου λέω ;-)

 
At 10/30/2006 4:30 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

epsilon:
Σε πιάνω, θα τους τουμπάρω με τη γοητεία μου (αυτούς, όχι το αμάξι)!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity