Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006

Ξενυχτάω...

Βάι μάναμ βάι. Ντίρι μάναμ ντίρι. Δεν μπορώ. Δεν γίνεται λέμε! Ωραίο το ξενύχτι, καλό, χρυσό και όμορφο, αλλά αυτή η επόμενη μέρα είναι βράσε όριζα.
Έχω αυτό το, πώς το λέμε, το χανγκόβερ (πώς είναι το πουλόβερ, καμία σχέση).
Διότι ωραία και καλά είναι να ξενυχτάς και να περνάς φίνα, αλλά το πρωί τι γένεται;

Και να θέλω να κρυφτώ (που δεν ειν' του τύπου μου καθόλου) δεν ημπορώ δεν δύναμαι. Κατά πρώτης αυτά τα μάτια μου, τα μαύρα μάτια μου, όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε, και ...
Ωχ, σόρρυ. Χθεσινοβραδινό κατάλοιπο και αυτό, καταλαβαίνετε.
Τα μάτια μου λοιπόν, επανέρχομαι με πρόζα και ουχί με μιούζικαλ, δεν είναι στην φυσιολογική τους κατάσταση (δηλαδή μπιρμπιλωτά, ζωηρά κι ακαταμάχητα). Το σχήμα τους έχει πάρει μια μορφή ημιανοιχτή - ημίκλειστη και σε συνδυασμό με τις σακουλίτσες που έχουν σχηματιστεί από κάτω, μαρτυρούν σε όλους ότι ψε το βράδυ δεν κοιμήθηκα μετά το βραδινό δελτίο ειδήσεων, αλλά πριν το πρωινό δελτίο ειδήσεων. Λεπτομέρειες, λέω εγώ.
Κατά δεύτερης έχω εκνευριστεί με τον στόμα μου. Χασμουριέται ξεδιάντροπα. Χωρίς ντροπή, χωρίς όνειδος. Βρε δεν πα να θέλω να του επιβληθώ εγώ; Κούνια που με κούναγε. Τη δουλειά του αυτό, κάθε δύο με τρία λεπτά το πολύ οι σιαγόνες μου επιδεικνύουν με περηφάνια περισσή την παροιμιώδη ευκαμψία τους και επανέρχονται στην αρχική τους κατάσταση με χρονοκαθυστέρηση τεσσάρων με πέντε δευτερολέπτων (επίτηδες είμαι ιδιαίτερα ακριβής στους χρόνους που αναφέρω, για να πάρετε μια σαφή εικόνα).
Τι να κάμω; Πώς θα γίνει να μην καρφώνομαι;
Να βάλω γυαλιά ηλίου;
Ρεζίλι θα γίνω ωσάν το αόμματο ούφο μέσα στο κλειστό γραφείο.
Να βάλω μια χαρτοσακούλα στο κεφάλι μου;
Την τελευταία τη χρησιμοποίησα πρόσφατα, έχω ξεμείνει από στοκ.
Να πιω έναν καφέ βαρύ κι ασήκωτο;
Να 'ταν κι άλλος, είμαι ήδη στον δεύτερο.
Τζίφος.
Τουλάχιστον μ' αυτά και μ' αυτά έχουνε μείνει 7 ώρες. Άντε και σχολνάμε, άντε και σχολνάμε!

Υ.Γ. Κάνει νύστα ή εγώ νυστάζω;

15 Comments:

At 10/20/2006 10:29 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καμμιά δεκαριά φορές έχω ξενυχτήσει Πέμπτη και την Παρασκευή είμαι σαν κοτόπουλο τυφλό. Κουτουλάω από την μια ακρη του διαδρόμου στην άλλη. Πίκρα πικρα πικρα...Υπομονη...η ώρα πήγε κι'ολας 10.22!!!!!

Να πιεις κανενα χυμό να ανανεωθείς

 
At 10/20/2006 11:13 π.μ., Blogger Tasis Plisis said...

11.05!!!

Κουραγιο -εχεις τη συμπαρασταση μας!

 
At 10/20/2006 11:13 π.μ., Blogger Tasis Plisis said...

By the way, πρεπει να φτιαξεις το ρολοι σου. Ή μηπως το πηγες μπροστα επιτηδες? :P

 
At 10/20/2006 11:47 π.μ., Blogger Trilian said...

αν κάνει νύστα λέει...; εδώ να δείς καταντια!

 
At 10/20/2006 12:08 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Και καλά... εσύ δεν είσαι κορίτσι για σπίτι (αυτό φαίνεται!) εμείς τι φταίμε που μας παρασύρεις;
Την επόμενη που θα τολμησεις να προτείνεις "έναν καφέ και νωρίς στο σπίτι" εγώ μαζί σου ΔΕΝ ξαναβγαίνω! :p

 
At 10/20/2006 12:26 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Άιντε μαρή, Παρασκευή σήμερα, πού θα πάμε το βράδυ; :-D

 
At 10/20/2006 12:39 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Πήγε κιόλας μεσημέρι! Κοντεύει η ώρα που θα πας στο κρεββατάκι σου!!!!

 
At 10/20/2006 12:44 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

julia:
Υπομονή, κάνω και τίποτα άλλο...
Χυμό να πιω, ποιος τρέχει να τον αγοράζει όμως;

dcd:
Θενκ γιου βέρι μένι!
Μπροστά είναι; Δεν το είχα προσέξει. Θα το φτιάξω μόλις ξυπνήσω...

trilian:
Άρα δεν είναι η ιδέα μου, κάτι είναι κι αυτό.

nosyparker:
Φαίνεται, από πού φαίνεται; Καλά, θα σου δείξω εγώ, θα δεις τι θα πάθεις!
Τώρα βγες μέσα από την nosy... Ωραία. Θα συνεννοηθούμε, ετοιμάσου για τρελό ξενύχτι.

an-lu:
Και το ρολόι χτυπάει!

 
At 10/20/2006 2:00 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Καλημέρα!!! :-)))
Αυτό που λάμπει είναι η αστραφτερή μου επιδερμίδα, ευτυχώς που φοράς γυαλιά ηλίου και δεν τυφλώθηκες!
Ζήτημα να έχει μια ώρα που ξύπνησα!
Υστ. κάτι μ λέει οτι δεν θυμάσαι τα αρχαία ρήματα που σου πρότειναν χτες κάποιοι και για αυτό έβαλες ενα απλό "ξυνυχτάω"!

 
At 10/20/2006 2:39 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

κουράγιο. το ξενύχτι της πέμπτης είναι πολύ classic. πού πήγες όμως δεν μας είπες!

 
At 10/20/2006 4:38 μ.μ., Blogger K-Top said...

16:27

Κράτα γερά (εκτός και αν είσαι στο δημόσιο που θα είσαι ήδη στο 2ο όνειρο).

Αυτό το "ένα χαλαρό ποτάκι" είναι πάντα το πιό ύπουλο!

ΥΓ. Αν βγω και σήμερα θα έχω ένα σερί 8 ημερών που δεν θα έχω καθήσει στα αυγά μου ένα βράδυ! (για την ακρίβεια τις 3 μέρες δεν είχα βγει, απλά είχαν μαζευτεί κάτι κανίβαλοι σπίτι μου και χασομεράγαμε).

 
At 10/20/2006 4:46 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

homelessmontresor:
Κακούργα μοίρα! Εκεί που είσαι ήμουνα, κι εκεί που είμαι θα 'σαι.
Αρχαία ρήματα, ρήματα...

gelial:
Ε, που πήγα, πουθενά: καφέ, μετά ποτό, μετά ταβέρνα.

atron:
Και ναι, σε λίγο θα την κάνω (αν ήμουν στο δημόσιο, δεν θα είχα έρθει καθόλου σήμερα)!
Και πού 'σαι, να μην κάνεις παρέα με κανίβαλους, σε παρασύρουν, κι εσύ είσαι καλό παιδί...

 
At 10/20/2006 8:37 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Γιατί μαρή; Εμείς του δημοσίου (και του δρόμου - κυριολεκτικώς όμως) :p πώς πήγαμε δηλαδής;

 
At 10/22/2006 9:17 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μια χαρά σε βρίσκω...και να σου πω και κάτι? Αν σου ξαναδωθεί η ευκαιρία να το ξανακάνεις! Ομοιοπαθητική θέλει...:)

 
At 10/23/2006 1:13 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

nosyparker:
Άντε να μην μιλήσω τώρα!

άβατον:
Κι εγώ έτσι πιστεύω (μεταξύ μας)...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity