Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Πέμπτη, Νοεμβρίου 16, 2006

Μεγαλώνω...

Δε φταίω εγώ που μεγαλώνω, φταίει η ζωή που είναι μικρή. Έτσι δεν έλεγε το άσμα; Έτσι έλεγε, το λέω εγώ και αντιρρήσεις δε σηκώνω διότι έχω κέφια βαρέα σήμερα.
Δεν μας αρέσει να μεγαλώνουμε. Έ παιδιά; Τι; Όχι σε όλους; Εντάξει, αναδιατυπώνω.
Δε μας αρέσει να μεγαλώνουμε. ΄Ε κορίτσια; Ουχί.
Έκατσα λοιπόν και το σκέφτηκα (διότι όρθια δεν πολυκατεβάζει το ξερό μου). Πώς θα γίνει να το αποφύγουμε αυτό το πράμα;
Βρήκα!
Δε θα γιορτάζουμε γενέθλια. Κομμένα. Χρόνια πολλά και σου πα - μου πες δεν έχει. Θα την ακυρώσουμε αυτή τη μέρα βρε αδερφέ, πώς να το πω. Κι όποιος θέλει σώνει και καλά να κάνει φου, ας γίνει πυροσβέστης.
Δηλαδή στο κάτω κάτω για να καταλάβω, ποιος είπε ότι κάθε 365 μέρες πρέπει να παίρνουμε έναν χρόνο; Και ποιος μου λέει εμένα ότι ένα έτος είναι μόνο 365 μέρες; Από πού κι ως πού;

Να θεσπίσουμε έναν καινούριο νόμο, να είναι ο χρόνος 365x2=730 μέρες (η μαθηματική μου διάνοια για άλλη μια φορά αδυνατεί να κρυφτεί). Όχι, άμα πρέπει όπως και δήποτε να τον μετρήσουμε, να τον μετρήσουμε κατ' αυτόν τον ευρηματικό και συνάμα πρωτότυπο τρόπο (όχι επειδή τον βρήκα εγώ, κι εσείς να τον εβρίσκατε πάλι τα ίδια θα έλεγα).
Με ετούτον τον προοδευτικό υπολογισμό λοιπόν, εγώ αυτή τη στιγμή είμαι 14,5 χρονών. Ανήλικη.
Μ' αρέσει λέμε!


Υ.Γ. Γιατί; Έτσι (η πειστικότερη όλων των απαντήσεων).


19 Comments:

At 11/16/2006 12:30 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Κλεισε γρηγορα τον υπολογιστη και πηγαινε στο δωματιο σου!!!!

 
At 11/16/2006 1:33 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Με αυτούς του υπολογισμούς, τώρα θα έπρεπε να πηγαίνω γυμνάσιο (μπλιαχ!), να μην οδηγώ και να μην μπορώ να φεύγω από το σπίτι όποτε θέλω...
Δεν μ'αρέεεσει!!!

 
At 11/16/2006 1:51 μ.μ., Blogger K-Top said...

Ευλογημένοι όσοι έχουν γεννηθεί στις 29 Φεβρουαρίου! Μεγαλώνουν 1 χρόνο κάθε 4. Και μάλιστα χωρίς παραδοχές, χωρίς να χρειαστεί να υπογράψουμε συνθήκες, να περάσουμε επιτροπές, να γίνουν επισημότητες, εκδηλώσεις, δεξιώσεις κλπ κλπ.

Οι μεταλλαγμένοι είναι ανάμεσά μας!!!!

Θεριό μήπως το πρόβλημά σου λύνεται με ένα πλαστό πιστοποιητικό γεννήσεως? Και ποιός μας λέει πως αυτό που έχεις είναι γνήσιο? Μήπως είσαι σίγουρη για τη μέρα ή το χρόνο? Θυμάσαι πότε γεννήθικες? ε θυμάσαι? :p

 
At 11/16/2006 2:21 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

dcd:
Ναι θείο!

blogaki:
Όπως βολεύεται ο καθείς.

atron:
Μωρ' σάμπως και να 'χεις δίκιο... Στάσου να το ψάξω λίγο, στάσου να το ψάξω!

 
At 11/16/2006 3:44 μ.μ., Blogger annouko said...

Συμφωνώ αλλά...οι ρυτίδες?οι άσπρες τρίχες?η χαλάρωση του δέρματος?εεεε???:P

 
At 11/16/2006 4:01 μ.μ., Blogger Unknown said...

χα!
Έχω ένα παλιό φίλο που έχει γενέθλια 29 Φεβρουαρίου :P
Θυμάμαι πάντα πολύ καζούρα στα γενέθλια του

 
At 11/16/2006 4:16 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ πάντως από τότε που σε γνώρισα ίδια και απαράλαχτη είσαι (αν κρίνω από την φωτογραφία, χε χε).

 
At 11/16/2006 4:23 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

annanias:
Μια λέξη μόνο θα σου πω: Φουστάνος.

magica:
Νάτος ο τυχερός που μεγαλώνει ανά τέσσερα χρόνια (που είπε και ο φίλος μου ο Atron).

σεξ+πυρ:
Εγώ κι ο Ντόριαν Γκρέυ.

 
At 11/16/2006 4:23 μ.μ., Blogger Nada said...

Nα ακούς τον DCD!!! Κάτι ξέρει αυτός!!!

 
At 11/16/2006 4:35 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Για να μην πω...ο κάθε χρόνος να έχει 3χ365=1095 μέρες.....λοοοοοοοοολ
Εγώ πάντως είμαι μέσα με αυτό το μέτρημα που αναφέρεις, οπότε και ανακοινώνω δημόσια την ηλικια μου...14 ετών!!!Το μονο δυσαρεστο ειναι οτι πρεπει να ξαναπαω σχολείο;S

 
At 11/16/2006 6:01 μ.μ., Blogger nahames nakanamoko said...

"κι όλο μεγαλώνω
κι η ζωή σκληρά αλλάζει
με κοιτάζει πονηρά μ
με γέλιο και με νάζι..."

 
At 11/16/2006 6:25 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Πότε έχεις γενέθλια μαρή;

 
At 11/16/2006 8:48 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

nada:
Μα τον ακούω, κάνω και τίποτα άλλο;!

julia:
Φιλενάδα, είσαι για κοπάνα;

nahames nakanamoko:
Είδα στον καθρέφτη εχθές το είδωλό μου
μέτρησα ρυτίδες με καημό
που άφησαν τα ίχνη τους στο πρόσωπό μου
κι ένιωσα την πίκρα πως γερνώ

nosyparker:
Μη ρωτάς λέμε!!!

 
At 11/16/2006 10:27 μ.μ., Blogger Marina said...

Χρόνια πολλά και καλά!

Με χάλασες τώρα. Ε! Οχι και να μη γιορτάζουμε τα γενέθλια. Γιατί γενέθλια = δώρα. Δλδ να μην παίρνουμε δωράκια...
Νιάρρρρρρρρρρρρρ!

 
At 11/17/2006 10:38 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Είναι και Παρασκευή...ότι πρέπει για κοπάνα...!!!;)

 
At 11/17/2006 10:42 π.μ., Blogger kotosalata said...

Συμφωνώ με τη Μαρίνα, δώρα, δώρα, δώρα!!!!!
Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!!!

 
At 11/18/2006 2:35 π.μ., Blogger YO!Reeka's said...

...διάβασες για αύριο;;;;;;;;

 
At 11/18/2006 12:10 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

marina:
Θα παίρνουμε στις ονομαστικές γιορτές, γιατί τις έχουμε δηλαδή;;

julia:
Μόνο μη μας πάρουνε χαμπάρι!

kotosalata:
Δε θέλω χρόνια πολλά, θέλω να μη μεγαλώνω λέμε!

deadend mind:
Μπλιέ! Όχι ευχαριστώ!!!

gelial:
Όχι, αλλά ετοίμασα το σκονάκι, μετράει;

 
At 11/19/2006 1:52 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν φταίω εγώ που μεγαλώνω
φταίει η ζωή που είναι μικρή
Πολύ σωστα το γράφεις.

Ξέρεις πόσες φορές έχω πιάσει
κουβέντα με τον δημιουργό μου
γιατί η ζωή να είναι τόσο μικρή
βέβαια αυτός δεν μου απαντάει
αλλά εγώ εξακολουθώ να του τα λέω.

Λες να με βαρεθεί κάποια στιγμή ?
Πάντως δεν μου απαντάει
κάτι είναι και αυτό

Καλό πρωινό

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity