Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Νοεμβρίου 20, 2006

Αντιπαθώ...

Ήτανε που λέτε καλά μου παιδιά, να πάω κι εγώ σαν άθρωπος μια εκδρομή το γουικέντ που μας πέρασε . Όχι ότι τρελαινόμουν κιόλα. Προσγειωμένα πράματα.
Μου μηνύσανε λοιπόν από την συγκεκριμένη παρέα να πάμε Παρασκευή βράδυ για ποτό κάποιοι εκ της οργανωτικής επιτροπής, δια να βολέψουμε τα της μετακινήσεως (διότι να διακτινιστούμε θα ήταν πρακτικό αλλά προς το παρόν δεν διαθέτουμε την απαραίτητη τεχνογνωσία).
Πάω λοιπόν κι εγώ απίκο στην ώρα μου στο μπαρ όπου εγένετο η συνάντησις. Είχε και ζωντανή μουσική, η οποία μου αρέσει γενικώς πολύ (κυρίως σε σύγκριση με την νεκρή μουσική, η οποία ουδόλως με εμπνέει). Την λεπτομέρεια αυτή την προσκομίζω για να υπογραμμίσω ότι υπήρχε μια γενική βαβούρα και δεν μας έπαιρνε για πολλές πολλές κουβέντες. Είχαμε δε μαζευτεί εκτός των γνωστών και διάφοροι άλλοι ο γνωστός - του γνωστού - ω γνωστέ.

Αν και φημίζομαι για το επικοινωνιακό μου ταλένδο δεν το ενεργοποίησα την βραδιά ετούτη, πρωτίστως λόγω της προαναφερθείσας μπαχαλοκατάστασης και δευτερευόντως επειδή ψιλοβαριόμουν.
Τριαλαλί τριαλαλό πέρασε η ώρα και εδέησα κάποια στιγμή να σηκωθώ για να αποχωρήσω (έχω κι ένα σπίτι πια, δεν μπορώ να είμαι συνέχεια στους δρόμους).
Λοιπόν, τι θα γίνει παιδιά, πώς θα πάμε αύριο; ήρθα και ερώτησα.
Α, ξέρεις, θα έχει χώρο στο αμάξι ο τάδες.
Ο τάδες; Ποιος είναι ο τάδες;
Να, αυτός εκεί.
Γκουλπ (επιφώνημα εκπλήξεως)! Αυτός εκεί;
Ξέρω, δεν κάνει να κρίνουμε ανθρώπους πριν τους γνωρίσουμε. Αλλά τι να κάνουμε που υπάρχουν και τα ρημάδια τα ένστικτα; Με το που τον είδα τον περί ου ο λόγος, με ήρθε μια ζαλούρα, μια αναγούλα, ένα ανακάτεμα (όχι δεν είμαι σε ενδιαφέρουσα, απλά χρησιμοποιώ τα συμπτώματα αυτά για να καταδείξω τις αρνητικές επιπτώσεις που είχε η θέα του ανθρώπου αυτού στην ακριβή μου υγεία). Όχι που ήταν άσκημος. Ούτε βεβαίως που ήταν όμορφος, αφού δεν ήταν. Δεν ξέρω, η εντύπωση που μου έδωσε ήταν ενός ανθρώπου πολύ αντιπαθητικού, από αυτούς που λένε τη μια βλακεία μετά την άλλη για να δείξουν ότι έχουν προσωπικότητα και το μάτι τους γυαλίζει μόλις δει γυναίκα. Ξέρετε, από αυτούς που κολακεύουν με κλισέ και θέλεις απλά να πεις "α παράτα μας ρε γελοίε". Τέτοιος.
Αμ δεν μπαίνω εγώ σ' αυτουνού το αμάξι, που να έχω 41 πυρετό και να με πηγαίνει στο νοσοκομείο.
Που να είμαι στα πρόθυρα αφυδάτωσης και να με πηγαίνει στην πηγή.
Που να έχω να φάω μια βδομάδα και να με πηγαίνει σε εστιατόριο.
Δε μπαίνω, πάει και τέλεψε!
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι το ανοσοποιητικό μου δεν ήταν στα καλύτερά του και την άλλη μέρα ξύπνησα ασθενούσα (ήμουν που ήμουν, είχα και το κακό συναπάντημα, πόσο ν' αντέξει ένας οργανισμός;), οπότε είχα μια καλή δικαιολογία για να μην πάω.

Πάντως η αλήθεια είναι ότι δεν μου έχει τύχει πολλές φορές να δω έναν άνθρωπο και να τον αντιπαθήσω αμέσως, χωρίς καν να χρειαστεί να του μιλήσω. Αλλά αυτές τις λίγες που μου έτυχε, δεν τις ξεχνάω με τίποτα.
Χώρια που όπως έμαθα εκ των υστέρων, στην συγκεκριμένη περίπτωση έπεσα πολύ μέσα η άτιμη!

Υ.Γ. Το ανοσοποιητικό μου πηγαίνει ελαφρώς καλύτερα, ευχαριστώ που ρωτήσατε.

18 Comments:

At 11/20/2006 2:43 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Ποτέ να μην αγνοείς τα οργανικά σου σήματα θηριάκι!
Αυτά ξέρουν!

 
At 11/20/2006 2:56 μ.μ., Blogger Trilian said...

όταν λες οτι έπεσες μέσα;

 
At 11/20/2006 3:01 μ.μ., Blogger K-Top said...

Και με αυτό το σχόλιο πετάω τον DCD εκτός τριάδας! (το κλείνω γρήγορα γιατί μπορεί να γράφει αυτή τη στιγμή και πανικοβλήθικα!)

 
At 11/20/2006 3:02 μ.μ., Blogger demonia said...

Ξέρεις,με λίγη φαντασία μπορεί να καταλήξετε και σε γάμο...!Φιλάκια ;-)

 
At 11/20/2006 3:05 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Αργησα ρε γαμωτο...
Anyway, Θεριο περαστικά!!!

 
At 11/20/2006 3:32 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

an-lu:
Αυτά ξέρω, αυτά εμπιστεύομαι!

trilian:
Στην εντύπωση που σχημάτισα. Ο τύπος αποδείχθηκε μέγας σπάστης.

atron:
Τι του έκανες ε, λέγε γρήγορα τι του έκανες;!;

demonia:
Δηλαδή τώρα τι θέλεις, να τερματίσω τη ζωή μου εδώ και τώρα;

dcd:
Έλα και ανησύχησα!Κάλιο αργά παρά ποτέ. Δεν είναι τίποτα, δίνεις και δικαιώματα στο κόσμο...

 
At 11/20/2006 3:35 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Καλά ρε συ κι αυτοί οι φίλοι σου χάθηκε ο κόσμος να σε στείλουνε με κάναν όμορφο νέο, ελεύθερη κοπέλα σαν τα κρύα τα νερά; Μα ντιπ για ντιπ μπουνταλάδες είναι; :P

ΥΓ. Περαστικά, υποθέτω ότι για να γράφεις, είσαι στη δουλειά, άρα είσαι καλύτερα.

 
At 11/20/2006 4:17 μ.μ., Blogger zouri1 said...

atron@ ayta ta leo egv.Makria esi..
Θεριο,δεν καταλαβα και πολλα.

 
At 11/20/2006 4:28 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Περαστικά, γενικώς!

 
At 11/20/2006 4:40 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

nosyparker:
Αν ήταν όλοι σαν κι εσένα, ο κόσμος θα ήταν σίγουρα καλύτερος:)

zouri:
Μπα μπα, σου πήραν τα πρωτεία ε, καλά να πάθεις!
Αλήθεια, τι ακριβώς δεν κατάλαβες;

σεξ+πυρ:
Ευχαριστώ, άλλο κακό να μη μας βρει!

 
At 11/21/2006 11:19 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Θεριό μου...τα ένστικτα σου να τα εμπιστεύεσαι!!!ετσι πρέπει! Τουλάχιστον σου έμειναν και τα λεφτά από την εκδρομή!!!λοοοοοολ

 
At 11/21/2006 12:08 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

εδώ γεννιέται ένας μεγάλος έρωτας. αναμένω όλα τα νεότερα ;)

 
At 11/21/2006 1:46 μ.μ., Blogger Nada said...

Ε ναι βρε θεριό μου, υπάρχουν πράγματι περιπτώσεις όπου η «πρώτη εντύπωση» δεν είναι απατηλή... εξ άλλου, οι «γλοιώδεις» είναι πλέον προβλεψιμότατοι.

Τώρα εγώ βέβαια αισθάνομαι καλύτερα γιατί κάτι τέτοιοι τύποι μειώνουν τον ανταγωνισμό για εμάς τους υπόλοιπους (ή μήπως ανήκω κι εγώ στην κατηγορία τους;)

 
At 11/21/2006 4:00 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

julia:
Όντως αυτό ήταν θετικό, διότι αν αρρώσταινε και το πορτοφόλι μου, θα το πήγαινα τελείως για διάλυση.

gelial:
Φτου κακά!

nada:
Αν ανήκεις εσύ σ' αυτή την κατηγορία; Ούτε με σφαίρες... Τι θέλεις τώρα, να αρχίσω να σε παινεύω;

deadend mind:
Με νιώθεις λέμε, με νιώθεις.

 
At 11/21/2006 4:01 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

sourfou:
Έχω μύτη εγώ!

 
At 11/21/2006 4:41 μ.μ., Blogger Trilian said...

ααα οχι οτι ξεχασε να τραβηξει χειροφρενο πχ και έπεσε το αυτοκινητο στον γκρεμο! Μπραβο παντως... εγω σε αυτα τα πραγματα δεν τα καταφερνω... αργω πολυ να τους πάρω χαμπαρι

 
At 11/22/2006 3:01 μ.μ., Blogger nahames nakanamoko said...

γράψε μας όμως και μια ακριβώς αντίθετη ιστορία για κάποιον που αγάπησες με το ενστικτο και σου βγηκε... ;-)

 
At 11/23/2006 1:32 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

trilian:
Κι εγώ μη νομίζεις ότι πετυχαίνω πάντα (δυστυχώς)...

nahames nakanamoko:
Πολύ μου άρεσε η ιδέα σου. Καλομελέτα κι έρχεται!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity