Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 11, 2006

Στολίζω...

Πολλές φορές εύχομαι να είχα μείνει παιδί, για πολλούς και διαφόρους λόγους. Δεν θα υπεισέλθω αυτή τη στιγμή σε λεπτομέρειες, μην μου βγει μελαγχολικό το κείμενο και σε τούτη την οικία την μελαγχολία δεν την βάνω μέσα εκ πεποιθήσεως. Τότε γιατί το ανέφερα; Γιατί έρχονται αι Χριστουγεννιάτικαι εορταί (το λέω για όσους δεν το πρόσεξαν).
Τώρα θυμάμαι πιο έντονα από ποτέ τα μικράτα μου, και δη το σκολείο.
Που στολίζαμε το δέντρο και λαμπιρίζανε οι μπάλες και φεγγουλούσανε τα πολύχρωμα λαμπάκια.
Που κόβαμε εκείνο το γυαλιστερό χαρτόνι και σιάχναμε δεντράκια, καμπανούλες, αστεράκια και άλλα όμορφα στολιδάκια. Και είχαμε και χρυσόσκονη.
Και κάναμε και γιορτές, και ντυνόμαστε και αγγελάκια και λέγαμε και ποιήματα (όπου εννοείται ότι πρωτοστατούσα, καθόσον τέτοια καθαρή άρθρωση και τέτοιο υπερήφανο παράστημα δεν ήταν σωστό να πηγαίνουν χαμένα).
Και που τρώγαμε μελομακάρονα και κουραμπιέδε χωρίς να ξέρουμε τι πα να πει δίαιτα.
Χώρια που καθόμασταν δεκαπέντε μέρες και μία βδομάδα πριν - μία μετά ήμασταν παιδική χαρά (ενώ τις άλλες μέρες ήμασταν σωφρονιστικό ίδρυμα).
Από όπου και να το δούμε, μείον δεν είχε η υπόθεση.

Αχ βαχ... Γιατί να μην μπορεί να γίνει το αυτό και τώρα;

Υ.Γ. Λέτε άμα προτείνω τίποτα σχετικό στον αφεντικό μου να με νομίσει για καμιάν ανώριμη (ποιαν, εμένα!);

14 Comments:

At 12/11/2006 1:29 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Μπα....το πολύ-πολύ να σου δώσει καμμιά άδεια παραπάνω... ;-)

 
At 12/11/2006 2:04 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Τελικά στόλισες... δεν μας είπες?

 
At 12/11/2006 2:58 μ.μ., Blogger kotosalata said...

Να στολίσεις το γραφείο σου, να βάλεις και γλυκά και να τα μοιράζεις στους συναδέλφους σου φορώντας ένα αγιοβασιλιάτικο καπέλο. Άμα δε σε απολύσουνε πες μου το να το κάνω και γω!!

 
At 12/11/2006 4:31 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Σιγά μη σε πει ανώριμη. Το πολύ να βάλει τα κλάμματα...


Μπουχουχουυυυ

 
At 12/11/2006 4:33 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

an-lu:
Λίγο το 'χεις???

homelessmontresor:
Και στο σπίτι και στη δουλειά, δεν κρατιέμαι λέμε!

kotosalata:
Να στολίσεις το γραφείο σου (το έκανα ήδη), να βάλεις και γλυκά (παχαίνουν) και να τα μοιράζεις στους συναδέλφους σου (σιγά μην τους κάνω και μασάζ) φορώντας ένα αγιοβασιλιάτικο καπέλο (αυτό το σκέφτομαι...).
Άμα δε σε απολύσουνε (πού θα ξαναβρούνε τέτοιο κελεπούρι) πες μου το να το κάνω και γω (κι εγώ από μια γωνιά να τραβάω φωτογραφίες)!!
(Σε κάλυψα????)

nosy parker:
Τι να κάμω, στην ανάγκη κι αυτό θα το κάμω...

dr.uqbar:
Καλά που με το πες, να έχω καβάντζα μυξομάντιλο.

 
At 12/11/2006 6:04 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εγω δεν θελώ στόλισμα...ξεστόλισμα θελω του Αι Γιαννιού...που με πιανει ψιχοπλάκωμα...γινεται να ερθεις κατά Βριλήσσιους Νήσους μεριά???

 
At 12/11/2006 8:54 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ειναι η 3 φορά που προσπαθώ να γράψω την απάντησή μου..γκρρρρρρρρρ
ελεγα λοιπόν...οτι επειδή εγω στολισα...να ερχόσουν κατά Βριλήσσιους Νήσους γύρω στου Αι Γιαννιού για να με ξεστολίσεις...εμένα και το σπίτι ;ΡΡΡΡ γιατι με ψιχοπλακώνουν αυτά...τι λες...????

 
At 12/11/2006 11:05 μ.μ., Blogger nahames nakanamoko said...

ή μπορεις αν δε συμπαθεις το αφεντικο σου να το στολισεις κ αυτο....

 
At 12/12/2006 12:45 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

αυτό με τη μια βδομάδα πριν και τη μια μετά δεν είναι τέλειο; τις προάλλες είχε έρθει ο φίλος μου ο καθηγητής και μου έλεγε πως την άλλη βδομάδα θα καθίσει. σούπερ, ε; (σκάω από ζήλια)

 
At 12/12/2006 1:14 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

julia:
Βάλε καφέ στο μπρίκι και σου 'ρχομαι!!!

nahames nakanamoko:
...και να του ζητήσω να βάλει εκείνος τα λαμπάκια στην πρίζα μόλις θα έχει πλύνει τα χέρια του, σωστή;

gelial:
Εγώ να δεις τι παθαίνω, αλλά δεν το λέω για να μην χαλάσω το ίματζ μου.

 
At 12/12/2006 3:34 μ.μ., Blogger Trilian said...

Οοοοχι καλέ που θα σε πει και ανώριμη… φτου του αν σκεφτεί τέτοιο πράγμα!

 
At 12/12/2006 7:09 μ.μ., Blogger ZissisPap said...

Πάντως τα χειροποίητα στολίδια είναι τόσο ωραία και φυσικά ιδιαίτερα. Καμία σχέση με τα κινέζικα. Θυμάμαι κάτι απίθανα αστέρια και "δάκρυα" που έλαμπαν ακόμη και μέσα στο σκοτάδι! Θρυμματίζονταν δε τόσο εύκολα που φοβόμουνα να τα ακουμπήσω. Ίσως γι’ αυτό να έμοιαζαν τόσο πολύτιμα!
Τα παιδικά Χριστούγεννα δεν επαναλαμβάνονται, δυστυχώς!

 
At 12/13/2006 12:16 π.μ., Blogger Epsilon said...

Βρε τί θυμήθηκες!!! Στο καλό σου με συγκίνησες με το γυαλιστερό χαρτόνι :-Ρ. Ξέχασες το μπαμπάκι που βάζαμε για γένια στον ΑηΒασίλη και για χιόνι!
Μπράβο που στόλισες, εγώ ακόμα το αποφεύγω!

 
At 12/13/2006 8:54 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

trilian:
Α ωραία, να το τολμήσω τότε έτσι;;

deadend mind:
Λέγε ποιος σου μίλησε για μένα, ποιος!

sigmund:
Αφού δεν μπορούμε να τα ξαναζήσουμε, ας προσπαθήσουμε να τα θυμόμαστε τουλάχιστον:)

epsilon:
Ε δεν μπορώ να τα θυμάμαι όλα εγώ, γι' αυτό σας έχω, για να με συμπληρώνετε!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity