Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τρίτη, Δεκεμβρίου 05, 2006

Ανυπομονώ...

Πολλά πράματα έχω, υπομονή δεν έχω. Γι' αυτό ζηλεύω αφάνταστα τους ανθρώπους που διαθέτουν αυτό το προσόν, και θα έδινα τα πάντα για να τους μοιάσω λιγάκι (όταν λέω τα πάντα, από αυτά που έχω για πέταμα εννοώ).
Μου είναι αδύνατο να περιμένω. Δεν μπορώ, δεν δύναμαι.
Πιο εύκολο μου είναι να πάω περιπατώντας στον προορισμό μου, παρά να κάτσω να περιμένω λεωφορείο ή τακσί (διαθέτω βέβαια την ανάλογη αθλητική παιδεία ως γνωστόν).
Προτιμώ χίλιες φορές να μείνω νηστική, παρά να στηθώ σε μια ουρά από 'δω μέχρι 'κει απέναντι για να παραγγείλω μαμ (ούτως ή άλλως, κάνω εκ γενετής δίαιτα).
Κάλιο να μη γνωρίσω τον μίστερ πέρφεκτ ποτέ, παρά να μου ζητήσει το τηλέφωνό μου και να ξεροσταλιάσω αναμένοντας το ποθητό κουδούνισμα (μη σας παραξενεύει που δεν τον επεριγράφω ενδελεχέστερα, επίτηδες το κάμω για να αφήσω ανοιχτά τα περιθώρια, γιου νόου γουάτ άι μιν).
Αλλά όμως!
Σε ποιον ελαχαίνει συνέχεια να πρέπει να υπομένει;

Στην υποφαινόμενη (εμένα καλέ!).
Μα έχω ζόρια στη δουλειά;
Κάνε υπομονή λίγο καιρό και θα στρώσει η κατάσταση, με λένε (να το βράσω άμα στρώσει και δε μ' έχει μείνει νύχι για νύχι από το να τα τρώγω).
Μα έχω ντέρτια εσωτερικά;
Υπομονή και θα δεις μιαν άσπρη μέρα (μέχρι να φανεί θα έχω ανεβάσει πρεσβυωπία).
Μα τρέχω για χίλιες δυο δουλειές και δεν προλαβαίνω;
Υπομονή και θα μπουν τα πράγματα σε μια σειρά (εγώ δε θέλω να μπούνε στη σειρά, να τελειώσουν θέλω).
Αν πεις δε όταν μου τάξουν κάτι; Τούρμπο γίνομαι μέχρι να το δω να γένεται, θερίο στο κλουβί!
Νομίζω πως δεν θα καταφέρω ποτέ να γίνω κι εγώ ένας υπομονετικός άνθρωπος. Θα είναι κι αυτή μία από τις ανεκπλήρωτες επιθυμίες μου. Δε βαριέσαι, αυτά έχει η ζωή. Εμείς θα βραβευτούμε στον άλλο κόσμο.

Υ.Γ. Μα πότε θα έρθουν τα Χριστούγεννα;;;

23 Comments:

At 12/05/2006 9:43 π.μ., Blogger K-Top said...

Για δουλειά στο αποστακτήριο του Jack Daniels είσαι όπου "κανείς δεν βιάζεται".

 
At 12/05/2006 10:22 π.μ., Blogger kotosalata said...

"Όποιος βιάζεται σκοντάφτει" και επίσης "Κάλιο αργά παρά ποτέ".
Νομίζω σε κάλυψα!

 
At 12/05/2006 10:23 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλημέρα

Πέρασα να πω μια καλημέρα για
να μην ανυπομωνείς !

Καλό σου πρωινό

 
At 12/05/2006 10:27 π.μ., Blogger Tasis Plisis said...

"...little patience, mm yeah, ooh yeah,
Need a little patience, yeah
Just a little patience, yeah..."

 
At 12/05/2006 10:30 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

atron:
Άμα θες να με σκοτώσεις, εκεί στείλε με.

kotosalata:
"Το γοργόν και χάρην έχει". Είπατε τίποτα;

sailor:
Καλώς τον, καλημέρα και σε σένα. Τι να κάνω, αφού έχω το κουσούρι είπαμε!

dcd:
Άμα σε πω καμιά κουβέντα, θα δεις εσύ mm yeah, ooh yeah!

 
At 12/05/2006 10:38 π.μ., Blogger kotosalata said...

2-1 χάσατε!
Άμα βρείτε άλλη μία παροιμία τα ξαναλέμε!!

 
At 12/05/2006 11:18 π.μ., Blogger K-Top said...

..και να συνεχίσω από εκεί που το άφησε ο DCD:

..I've been walking these streets at night
Just trying to get it right
It's hard to see with so many around
You know I don't like being stuck in a crowd
And the streets don't change but maybe the name
I ain't got time for the game....

 
At 12/05/2006 11:39 π.μ., Blogger An-Lu said...

Τι ζωδιάκι είστε είπαμε αγαπητό θηριάκι;;;;;

 
At 12/05/2006 1:43 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Τα Χριστούγεννα έρχονται σε 13 εργάσιμες, ακριβώς! :P

 
At 12/05/2006 2:20 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Ούτε εμένα ανήκει η υπομονή στις πολυάριθμες αρετές μου. Τα Χριστούγεννα είναι μόλις είκοσι μέρες μακριά. Γιαμμμμ, σκέφτομαι τη γέμιση της γαλοπούλας και μου τρέχουν τα σάλια. Επιστροφή όμως στην άνοστη τονοσαλάτα μου και στον όγκο της δουλειάς. Ανυπομονώωωωω.

 
At 12/05/2006 2:34 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

atron:
Καλά τώρα, κύλησε το τέντζερης και βρήκε το καπάκι.

an-lu:
Σκορπιουδάκι.

nosyparker:
Κρατάω την αναπνοή μου από τώρα. Λες να σκάσω;

argyrenia:
Τονοσαλάτα; Αηδία λέμε!

 
At 12/05/2006 2:35 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

kotosalata:
"Ουκ εν το πολλώ το ευ". Ε,ε,ε;;;;

 
At 12/05/2006 3:35 μ.μ., Blogger kotosalata said...

Μπαρδόν????!!!!!

 
At 12/05/2006 4:25 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κάνε λίγη υπομονή!Μόλις μεγαλώσεις λίγο ακόμα θα γίνεις υπομονετική!

 
At 12/05/2006 4:32 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

kotosalata:
Παιδί μου, 2-1 δεν είπες; Εξ ου και σε είπα ότι δεν μετράει η ποσότητα αλλά η ποιότητα!

sourfou:
Φτου φτου φτου φτύνω στον κόρφο μου παιδί μου!

tiverius:
Άμα το πάρουμε ηλικιακά δεν θα γίνω ποτέ, διότι δεν σκοπεύω να μεγαλώσω, το δηλώνω τελεία και παύλα.-

 
At 12/05/2006 4:47 μ.μ., Blogger kotosalata said...

Α καλά, next time θα σκάσω μύτη με την καλύτερη παροιμία ever! Αμέ!!!;)))))))

 
At 12/05/2006 6:25 μ.μ., Blogger Trilian said...

... σου υπόσχομαι να σου χαρίσω 10000000000 €...

 
At 12/05/2006 7:37 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

νόμιζα ότι ανυπομονείς να έρθουν τα χριστούγεννα για να ανέβω Σαλονίκη και να πάμε για καφέ!

 
At 12/06/2006 9:10 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

kotosalata:
Άιντε να σε δούμε λοιπόν!

sourfou:
Πάλι "γαύροι" είπες; Σε παρακαλώ πολύ να μην βρίζεις στο βλογκ μου!

julia:
Το "κοντοζυγώνουν" σηκώνει πολύ συζήτηση.

trilian:
Αχ πότε, αχ πότε, αχ πότε;;;;;;;;;

gelial:
Και ποιος σου είπε το αντίθετο;

 
At 12/06/2006 7:03 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Δηλαδής εσύ θεριό μας, άμα μείνεις έγκυος(λέμε τώρα) σε πόσες μέρες τον ξεπροβοδίζεις το σκασμένο;

 
At 12/08/2006 4:46 μ.μ., Blogger nahames nakanamoko said...

"με σαλιο κ υπομονη κ ο κωλος γινεται μουνι" λέει ο θυμοσοφος λαος :-)


Υ.Γ.: Το βρίσκεις σεξιστικο;
Ελπιζω να μη σε σοκαρα....

 
At 12/08/2006 4:48 μ.μ., Blogger nahames nakanamoko said...

αυτο το εγραψα για να βοηθησω την κοτοσαλατα.....3-1

 
At 12/11/2006 10:02 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

N.ago:
Φάε τη γλώσσα σου παιδί μου, μπα σε καλό σου!!!

nahames nakanamoko:
Δύο με μια τα βάζετε λοιπόν; Καλά, καλά, επιφυλάσσομαι...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity