Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 20, 2006

Τσατίζομαι...

Είμαι στη δουλειά όπως θα καταλάβατε (τι θα πει από πού, από τον ιδρώτα του προσώπου μου που έχει αφήσει τα ίχνη του πάνω στο κείμενο).
Πριν από λίγο λοιπόν, σηκώθηκα και πήγα στο μέρος όπου πηγαίνουμε όταν έχουμε πιει πολλά νερά και καφέδες, τα οποία με τη σειρά τους κάποια στιγμή επιθυμούν να δραπετεύσουν από τον οργανισμό μας για να καταλήξουν εις το αποχετευτικό σύστημα (πράγμα που ουδέποτε κατάλαβα, καθόσον αδυνατώ να δεχτώ ότι αυτό ως περιβάλλον είναι πιο ευχάριστο από το ανθρώπινο έντερο, και δη το δικό μου). Εκεί ήρθα να διαπιστώσω μετά λύπης μου, ότι ο προηγούμενος επισκέπτης είχε εξαντλήσει το ποπόχαρτο, αλλά δεν φρόντισε να τοποθετήσει άλλο στη θέση του. Και ναι, η τύχη ήταν με το μέρος μου και το πήρα πρέφα πριν προβώ στις προαναφερόμενες ενέργειες υγιεινής (δεν γνωρίζω τι θα έκανα αν το αντιλαμβανόμουν κατόπιν εορτής, ως εκ τούτου δεν μπορώ να μοιραστώ μαζί σας τις πιθανές αντιδράσεις μου και τις επιπτώσεις αυτών στο περιβάλλον).
Στο θέμα μας.
Πώς να χαρακτηρίσει κανείς έναν άνθρωπο που αδιαφορεί κατά τέτοιον κατάπτυστο τρόπο για τον πλησίον του;
Να τον επείς παρτάκια, αναίσθητο ή τομαράκι;

Ενα αυτό.
Και όπως και να τον επείς, τι να τον εκάμεις;
Να τον κάνεις παρατήρηση;
Ένας άνθρωπος που λειτουργεί έτσι δεν χαμπαρίζει από κάτι τέτοια (διότι φιλότιμος γεννιέσαι, δεν γίνεσαι).
Να τον βρίσεις;
Δεν βρίζω εγώ (ούτε πίνω, ούτε καπνίζω, μα τι καλό κορίτσι που είμαι σε καλό μου!).
Να τον καρφώσεις;
Δεν γίνομαι εγώ ρουφιάνα για κανέναν κερατά (μια τιμή την έχουμε κι αν δεν την γλεντήσουμε, τι θα καταλάβουμε τι θα καζαντίσουμε).
Μια λύση μου φαίνεται σαν επικρατέστερη.
Να τον πληρώσω με το ίδιο νόμισμα. Τουτέστιν, να μάθω ποιος είναι (πράγμα εύκολο για μια δαιμόνια ντετέκτιβ σαν την αφεντομουτσουνάρα μου) και να παραμονεύω πότε θα πάει για να κρύψω όχι το χαρτί, μέχρι και το καζανάκι σου μπλοκάρω εγώ, να τρέχει με τα μπουκάλια το εμφιαλωμένο και να μην φτάνει!
Όχι παίζουμε...


Υ.Γ. Ωραίο θέμα έπιασα σήμερα, όποιος έτρωγε την ώρα που διάβαζε την έκανε!

13 Comments:

At 12/20/2006 2:39 μ.μ., Blogger kotosalata said...

E, ρε γλέντια! Άμα την κάνεις την καλικατζαριά να μας ενημερώσεις, έτσι??

 
At 12/20/2006 3:04 μ.μ., Blogger demonia said...

Φαίνεται ότι όταν ήσουν μικρή,δεν είχες πάει κατασκήνωση...;)

 
At 12/20/2006 7:30 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

είναι γνωστή κατηγορία
λέγεται μοναχοχέστης :)

 
At 12/20/2006 7:36 μ.μ., Blogger jul said...

χαχαχα.....βρε τι γινεται στο πιπιρουμ!!!!
καλα θα του καμεις γιατι και σε εμας τα ιδια γινονται:)

 
At 12/20/2006 11:14 μ.μ., Blogger ONOMATODOSIA said...

e ßale se kanena surtaraki tou grafeiou sou kana popoxarto gia wra anagkhs!

 
At 12/21/2006 1:12 π.μ., Blogger homelessMontresor said...

Επειδή αν πιάσω το θέμα τουαλέτα και το τι μπορεί κανείς να πάθει-συναντήσει εκεί (και έχω πολλές ιστορίες να πω η έρμη η homeless!), θα μακρυγορήσω και δε το θέλω αυτό, μη με πείτε και φλύαρη (ποιαν εμένα?), λέω να μη σχολιάσω σε αυτό το ποστ!

 
At 12/21/2006 8:42 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

kotosalata:
Με προσβάλεις και μόνο που σκέφτηκες το αντίθετο!

demonia:
Όντως. Τώρα δεν υπάρχει περίπτωση να μάθω αναδρομικά κόλπα;

gelial:
Αμ θα σου την εξαλείψω εγώ αυτή την κατηγορία, θα στην κάνω είδος προς εξαφάνιση...

julia:
Ε κάνε κι εσύ κάτι, μην τους πολεμάω μόνη μου!

onomatodosia:
Με υποτιμάς. Το έχω κάνει ήδη.

homelessmontresor:
Όπως νομίζεις. Πάντως αν θελήσεις να σχολίασεις, εμείς εδώ είμαστε.

 
At 12/21/2006 3:09 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Χεχεχε!!! Μιά χαρά θέμα βρήκες! Το ποπόχαρτο είναι ΙΕΡΟ!

 
At 12/21/2006 3:57 μ.μ., Blogger Trilian said...

... βόμβα έπεσε παλι εεεε; παντου τα ιδια τελικα...

 
At 12/22/2006 12:53 μ.μ., Blogger K-Top said...

Είδες.. οι μουσουλμάνοι δεν έχουν τέτοια προβλήματα! :p Βρυσούλα rulez! :p

 
At 12/22/2006 1:02 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

an-lu:
Όου γέα, χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που το πιστεύει.

trilian:
Μεσ' την αυλή σου αν θα δεις όλο τον κόσμο είδες, λέει ένα τραγούδι...

atron:
Λες να τη γυρίσουμε τη δουλειά;

 
At 12/22/2006 6:59 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

καλές γιορτές κοριτσάκι :)

 
At 12/23/2006 3:52 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

σεξ+πυρ:
Ευχαριστώ πολύ παιδί, κι εσύ να κοιτάξεις να περάσεις όμορφα!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity