Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Ιανουαρίου 29, 2007

Παύω...

Χτες δεν με κολλούσε ύπνος. Με τίποτα. Όχι πεινούσα (αμ θα γίνω εγώ κορμάρα, και τότε θα σας πω), όχι κρύωνα (τι να κάνω που είμαι από τζάκι, αλλά δεν έχω τζάκι), όχι είχε φασαρία έξω (άντε στις πόρτες σας, αλήτες).
Και όπως λοιπόν στριφογύριζα απ' εδώ κι απ' εκεί, το μυαλό έκανε χίλιες μύριες σκέψεις. Μα δεν σταματάει ποτέ αυτό το ξερό μου, δουλεύει ασταματήτως και αδιαλείπτως!
Δεν είναι άδικο;
Τα μάτια κλείνουν. Ξεκουράζονται μια στάλα.
Τα αυτιά κοιμάνται. Ηρεμούν μια δόση.
Το σώμα οριζοντιώνεται. Έρχεται κι ισιώνει όσο να πεις.
Το μυαλό; Γιατί δεν παίρνει ένα ρεπό κι αυτό; Γιατί τραβάει κουπί 24 ώρες το 24ωρο; Γιατί κι όταν έχω παραδοθεί στον ύπνο, αυτό κάνει υπερωρίες και φτιάχνει όνειρα;
Δε θέλω ρε! Σταμάτα λίγο να ηρεμήσουμε!
Όχι, εκεί αυτό. Ακούραστο.

Ε πάψε λέμε!!
Μα να μην έχει έναν διακόπτη, κάτι να μπορείς να το κλείσεις, να το βάλεις σε ένα ντουλάπι έστω, ένα μπαούλο, ένα σκοτεινό υπόγειο. Όχι. Λειτουργεί αυτόνομα ωσάν να είναι κάτι ξεχωριστό από 'μένα την υπόλοιπη.
Αμ θα σου την βρω εγώ τη λύση, ίσα που κάνω μεταμόσχευση εγκεφάλου για να γλιτώσω. Τώρα βέβαια, εξυπακούεται ότι ο επόμενος δεν θα είναι τόσο μεγάλων δυνατοτήτων όσο είναι ο τωρινός (καθόσον το καλούπι έχει σπάσει προ ετών). Άει. Το δέχομαι. Ας του λέω εγώ πότε να πάρει μπρος και πότε να μπαίνει στο ρελαντί, κι ας γίνω και ελαφρώς ούφο. Σάματις τώρα που δεν είμαι, τι καταλαβαίνω;


Υ.Γ. Αν υπάρχουν εθελοντές για ανταλλαγή, ανοίξαμε και σας περιμένουμε.

20 Comments:

At 1/29/2007 4:52 μ.μ., Blogger kotosalata said...

Πρόσεχε βρε πουλάκι μου τους τίτλους σου!!! Μπήκα και τρόμαξα για μια στιγμή ;)

 
At 1/29/2007 7:28 μ.μ., Blogger zouri1 said...

που ειναι ο cccd.Δεν αφηνω το σχολιο μου,αν δεν προυπαρχει αυτος.

 
At 1/29/2007 9:56 μ.μ., Blogger snikolas said...

Όταν δεν μπορώ να κοιμηθώ (εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο) σαβουριάζω ένα σαντουιτσάκι και ένα ποτήρι γάλα. Σε δευτερόλεπτα είμαι στην αγκαλιά του μορφέα!

 
At 1/29/2007 11:48 μ.μ., Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

Και γω πάντως κάνω άσχημο ύπνο τώρα τελευαταία, δυσκολεύομαι να κοιμηθώ, δεν ξεκουράζομαι...

 
At 1/30/2007 8:42 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

kotosalata:
Ναι αλλά μετά, ανακουφίστηκες έτσι;

zouri:
Να περιμένεις, θα αργήσει να έρθει για να κάνει εντύπωση.

snikolas:
Τι να σε κάμω που έχω κόψει το βραδυνό, αλλιώς όχι σαντουιτσάκι, πιάτο και πηρούνι, κανονικά!

vita mi barouak:
Με καταλαβαίνεις λοιπόν, χοντρό ζόρι...

 
At 1/30/2007 9:37 π.μ., Blogger An-Lu said...

Καλύτερα να πίνεις ένα ζεστό γαλατάκι πριν πας για τούφες....
Ανταλλαγές εγκεφάλων δεν προβλέπονται, αλλά μπορείς να ακολουθήσεις το ΕΠΑ cyrusgeo (οδηγίες εδώ) ;-)

 
At 1/30/2007 9:37 π.μ., Blogger An-Lu said...

διόρθωση: το ΕΠΑ του cyrusgeo...

 
At 1/30/2007 10:18 π.μ., Blogger Agobooks said...

Αμάν! Ανταλλαγές είπες; Καιρό τώρα θέλω να το κάνω.

 
At 1/30/2007 11:52 π.μ., Blogger jul said...

Πωπωπω αμαν βρε Θεριο...με κοψοχώλιασες...λεω παει, δεν αντεξε χωρις τον Γκελιάλη και το κλείνει!!!Πφφφφφφφφ Θα μας σκάσεις

 
At 1/30/2007 1:38 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

an-lu:
Το γάλα είναι μπλιαχ, από μικρό παιδί όμως!

n.ago:
Και γιατί δε μιλούσες τόσον καιρό βρε παιδί;

Julia:
Όχι ότι δεν ήταν λόγος αυτός να την κάνω, αλλά δεν ήρθε η ώρα μου ακόμη, ντοντ γουόρι!

 
At 1/30/2007 2:32 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Αμαν ρε παιδι μου! Τα ιδια προβληματα εχουμε εμεις οι δυο. Θα μπορουσε να ηταν δικο μου ποστ (αν ημουν blogger). Δε συμφερει να ανταλλαξουμε εγκεφαλους οπως καταλαβαινεις. Μια τρυπα στο νερο...

zouri, ειπες κατι??!

 
At 1/30/2007 3:14 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Που να'ξέρα οτι το ήθελες κι εσύ;
Άσε που ήρθε και ο cccd!
Σφαγή σου λέω.

 
At 1/30/2007 4:28 μ.μ., Blogger tsopanis said...

Μην αγχώνεσαι βρε, ξεκουράζεται ο εγκέφαλος και το μυαλό, με τα όνειρα.
Σαν screen saver του pc ένα πράμα.
Αν δε βλέπεις όνειρα ,αυτό μάλλον είναι πρόβλημα...

Κάτι σε format ίσως??? :P

 
At 1/30/2007 4:38 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

dcd:
Κι όποιος πει κακό για μας, να του βγει το μάτι σαν λουκουμάς.

n.ago:
Πάλι θα σφαχτούν άντρες στην ποδιά μου;

tsopanis:
Δεν έχω την τεχνογνωσία. Αναλαμβάνεις;

 
At 1/30/2007 7:35 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Είμαι έτοιμος να θυσιαστώ!

 
At 1/30/2007 11:42 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Το μάτι το τσακίρικο το ανταλλάζεις; :-P

 
At 1/31/2007 12:06 π.μ., Blogger tzo said...

Το πέρασα και εγώ πριν λίγο καιρό, τώρα είμαι λίγο καλύτερα, μάλλον κούρασα τον οργανισμό και δεν αντέχει άλλο. Υπομονή λοιπόν! Ισως όντος ένα γαλατάκι όπως λέει ο Νικόλας να βοηθάει! Προσφέρομαι πάντως για αλλάγη εγκεφάλου! Ο δικός μου κλείνει πολύ συχνά τελευταία, αλλά δεν προειδοποιεί!

 
At 1/31/2007 8:36 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

n.ago:
Η επιστήμη δε θα σε ξεχάσει ποτέ.

nosyparker:
Μερικά πράγματα είναι απλώς ανεκτίμητα.

allitnil:
Είσαι σίγουρη ότι θέλεις τον δικό μου όμως;

 
At 1/31/2007 11:20 π.μ., Blogger Trilian said...

τι εννοείς ανταλλαγή; όπως λέμε το έχω διπλό έλα να ανταλλάξουμε;

 
At 2/01/2007 12:19 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

trilian:
Όχι, μονό το χω, αλλά το δίνω όσο όσο.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity