Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Ιανουαρίου 22, 2007

Εγωκεντρίζω...

Έχω ένα καλό. Ίσως να είναι και κακό δηλαδή, αλλά ας είμεθα καλόπιστοι.
Νομίζω πως είμαι ο μοναδικός (ενδεχομένως, ας μην είμαι κι απόλυτη) άνθρωπος που ξέρω, που δεν θεωρεί ότι το σύμπαν περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό του.

Δεν είμαι εγωκεντρική, τι να κάνουμε τώρα.
Γιατί εγώ, ξέρω ότι ό,τι κάνω δεν παρουσιάζει απαραίτητα εξαιρετικό ενδιαφέρον και άρα δεν χρειάζεται να πρήζω τον πάσα έναν με λεπτομέρειες που δεν τον ενδιαφέρουν ωσάν να τον ενδιαφέρουν (δια τούτο και υπάρχει ιδιαίτερη έξαρση σε τσουρέκια στις μέρες μας).
Εγώ, όταν έχω ένα πρόβλημα, το κρατάω καλά να μη μου φύγει, δεν σκοτίζω όποιον μου πει καλημέρα λες και δεν έχει αυτός τα δικά του ν' ασχοληθεί (τα δικά μας δικά μας, και τα δικά σας δικά μας).
Εγώ, όταν κουβεντιάζω με κάποιον, δεν παίρνω κάθε πρότασή του να την κάνω αναγωγή στον εαυτό μου και να αφηγηθώ μια καταπληκτική ιστορία που σκασίλα του μεγάλοι και δέκα παπαγάλοι (και δέκα ποντικοί άμα λάχει).
Εγώ, μπορώ να κάνω ολόκληρη συζήτηση χωρίς να αναφερθώ καθόλου στην πάρτη μου και να φάω το κεφάλι του άλλου με μισοαληθινά μισοψεύτικα παραδείγματα, έτσι για να κάνω ενδύπωση (άλλωστε ενδυπωσιακός γεννιέσαι, δεν γίνεσαι).
Εγώ, αναγνωρίζω ότι ο κόσμος θα μπορούσε να προχωρήσει και χωρίς εμένα (αν και με αισθητά πιο αργό ρυθμό οφείλω να παραδεχτώ).
Γιατί εγώ, ξέρω ότι υπάρχουν κι άλλοι σ' αυτό το σύμπαν, δεν είμαι η μοναδική και πιο σημαντική ύπαρξη (παίζει να υπάρχουν και κανα' δυο ακόμη).
Τέλος εγώ, δεν λέω συνέχεια "εγώ, εγώ, εγώ"!

Υ.Γ. Όχι, όποιος έχει αντίρρηση να μου το πει ευθέως.

16 Comments:

At 1/22/2007 2:39 μ.μ., Blogger mafalda said...

Εγώ!!!!!

 
At 1/22/2007 3:31 μ.μ., Blogger jul said...

ΕΓΩ είμαι σαφώς καλύτερη, αλλα εδω μιλάμε για σενα, και βέβαια μπορώ να σου δώσω ένα παράδειγμα που μου έτυχε ΕΜΕΝΑ, αλλα εδώ είπαμε μιλάμε για σένα!! :Ρ:Ρ

 
At 1/22/2007 4:07 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η photo όλα τα λεφτά Θεριό!

 
At 1/22/2007 5:05 μ.μ., Blogger Marialena said...

Πες τα χρυσόστομη!!! Προτείνω να κάνουμε σύλλογο, μπας και βρούμε την υγεία μας με τόσους εγωκεντρικούς που μας τσιγκλάνε για να έχουν τη προσοχή μας!!!

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα, Μ.

 
At 1/23/2007 1:43 π.μ., Blogger tzo said...

Έχεις απόλυτο δίκιο μερικές φορές είναι πολύ κουραστικό! ΕΓΩ πάντως το κάνω αυτό το λάθος συνέχεια!

 
At 1/23/2007 8:43 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

mafalda:
Πάντως όχι εγώ!

julia:
Πολύ μου μοιάζεις εσύ.

σεξπυρ:
Ξέρεις,εγώ είμαι πολύ καλή σ' αυτό.

deadend mind:
Κρύβε λόγια.

marialena:
Μέσα. Ξεκίνα με το καταστατικό κι έφτασα.

allitnil:
Μπα, δε σε πιστεύω.

 
At 1/23/2007 3:50 μ.μ., Blogger tsopanis said...

Τέλος εγώ, δεν λέω συνέχεια "εγώ, εγώ, εγώ"!
-------------------------------------
εχεχε, σωστή ,αλλά 7 φορές η λέξη "εγώ" σε 10 σειρές, μάλλον είναι ποσοστό μεγάλο.

Σοβαρά τώρα, όλοι είμαστε εκ φύσεως εγωκεντρικοί ,το θέμα είναι πόσο!!!

Εγώ πιστεύω ότι το ελέγχω...(μάλλον):D

 
At 1/24/2007 12:03 π.μ., Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 1/24/2007 12:03 π.μ., Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

Μου εγωκερνίζεις το ενδιαφέρον!!

 
At 1/24/2007 12:04 π.μ., Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

Μου εγωκεντρίζεις το ενδιαφέρον...

 
At 1/24/2007 11:22 π.μ., Blogger nahames nakanamoko said...

παρ'όλα αυτα τα ρήματα που χρησιμοποιείς είναι πάντα στο 1ο ενικό!

 
At 1/24/2007 2:07 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

tsopanis:
Εγώ; Κι εγώ έτσι πιστεύω!

vita mi barouak:
Το 'χω αυτό, το 'χω.

nahames nakanamoko:
Μπλογκερική αδεία αγαπητέ, εξυπηρετώ ταπεινά την τέχνη και τίποτα άλλο.

 
At 1/25/2007 8:35 μ.μ., Blogger snikolas said...

Τι κολόνια φοράς είπαμε; Την egoist από την chanel! :)

 
At 1/25/2007 10:09 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Εγωκεντρίστικα! Εγώ!

 
At 1/26/2007 8:05 μ.μ., Blogger aggelos-x-aggelos said...

Ένα έχω να πω:

Και εγώ!

 
At 1/29/2007 9:01 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

snikolas:
Με παρακολουθείς;;

n.ago:
Κι εσύ λοιπόν, κι εσύ;

aggelos-x-aggelos:
Δεν ξέρω γιατί, αλλά το περίμενα...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity