Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Πέμπτη, Ιανουαρίου 11, 2007

Πεθαίνω...

Είμαι να σκάσω! Τι να σκάσω, να πέσω να πεθάνω. Κανονικά και με το νόμο.
Γιατί (δε ρωτάω εγώ, εσείς ρωτάτε, εγώ έχω απλά την ευγενή καλοσύνη να μεταφέρω την απορία σας);
Γι' αυτό:
Να ξηγηθώ.
Ο Chris de Burgh είναι ο αγαπημένος μου τραγουδιστής. Χρόνια τώρα, γιου νόου, από το σχολείο ακόμα.
Το καλλιτεχνικό πατινάζ πάλι, είναι μεγάλη μου αδυναμία (εκ φύσεως καλλιτεχνική φυσιογνομία γαρ). Να ευχαριστήσω δε με αυτή την εξαιρετική αφορμή, τόσο προσωπικά όσο και εκ μέρους σας, ως οφείλω, τον κύριο Αλέξη Κωστάλα για την πολύτιμη συμβολή του σ' αυτό τον τομέα.
Αχ κυρ' Αλέξη μας, να είστε καλά που μας κάνατε και αγαπήσαμε τούτο το βλογημένο άθλημα! Ο Θεός να μας κόβει μέρες και να σας δίνει χρόνια. Που ποτέ να μην πεθάνετε (δεν υπερβάλλω, άμα έρθει ετούτη η κούφια ώρα, ποιός θα παρουσιάζει τα πρωταθλήματα;)!
Ο δε Philippe Candeloro ήταν ο εκλεκτός μου, μέχρις που αποσύρθηκε (είδε κι απόειδε να με περιμένει να εμφανιστώ στις κερκίδες, στο τέλος τα παράτησε). Ευτυχώς απέφυγα το σύνδρομο στέρησης χάρη στον Evgeny Plushenko, ο οποίος ήρθε κι κατέλαβε στην καρδιά μου την θέση που άφησε χηρευάμενη ο προκάτοχός του.
Προς τι τα αναφέρω όλα αυτά.
Όλοι αυτοί μαζί, θα συνευρεθούν για μια συναυλία μετά θεάματος! Όνειρο λέμε! Στην Εγγλεζία, τον άλλο μήνα.
Θέλω:
300 τόσα για το αεροπορικό (δυστυχώς οδικώς δεν πολυβολεύει), καμιά 100 και βάλε για την διαμονή (μη μείνω και σε στάβλο) ανά διανυκτέρευση, 75 για το εισιτήριο (κομματάκι τσουχτερό, αλλά παρηγοριέμαι στην σκέψη ότι υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν τα μισά σχεδόν για τον Νταλάρα-μη σχολιάσω), ε, να μη φάω και κανένα 300άρι στα σούπα μούπες, να μείνω και τέσσερις - πέντε μέρες να φτουρήσει;
Μην έχει κανείς 1000 ευρουλάκια να με δανείσει;

Υ.Γ. Άμα λάχει, να υπογράψω και γραμμάτιο.

28 Comments:

At 1/11/2007 12:54 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

δεν πάς καλύτερα καμιά λίτσα γιαγκούση
χα χα χα χα

 
At 1/11/2007 1:57 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Υπάρχουν σε προσφορά εισιτήρια με 175 ευρώπουλα αλέ ρετουρ!
Και μπορείς να βρεις και πιο φθηνή διαμονή άμα ψάξεις!
Πήγαινε ντε!


ΥΓ Με πιστωικές τι σχέσεις έχεις; Για κάτι τέτοια χρειάζονται....

 
At 1/11/2007 2:06 μ.μ., Blogger Trilian said...

έλα μωρέ τώρα για 1000 εουρος κάνεις έτσι; Πάρε τηλέφωνο τον Kωστάλα και πες του το δράμα σου και μπορεί να στα δώσει αυτός! Εδώ μιλάμε για όνειρο ζωής... κάνε και κανένα σκόντο να μείνεις σε youth hostel και να ταξιδέψεις με easy dead και σε βλέπω να σκίζεις από χαρά τα ρούχα σου στις κερκίδες... once in a lifetime είναι αυτά δεν τα χάνουν!

 
At 1/11/2007 2:08 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Οντως, για ψαξτο καλυτερα!

 
At 1/11/2007 2:33 μ.μ., Blogger jul said...

Στην αρχή μου άρεσε ο Γκελιαλης με την απάντηση...αλλα επειδή ο έρως τον έχει τυφλώσει...δεν συμφωνώ...

Κοιταξε εισητήρια με πρωινή πτήση(μαυρο σκοτάδι εννοω πρωινη) και με τελευταία βραδυνή...Τωρα για την πιστωτική...χαλαρά..αλλα βοηθάει:)

 
At 1/11/2007 2:39 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Θα σε πηγαινα εγω αλλα δεν αφηνω τον annania μονο του (βλ. zouri).

;-P

 
At 1/11/2007 2:44 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

gelial:
Τσ τσ, τι βάρβαρη πτώση του επιπέδου!

an-lu:
Πιστωτική νο χαβ. Αλλά στα' να τα ψάξω όλα λίγο πιο ζεστά, σαν καλά να τα λες...

trilian:
Μη με φορτώνεις κι εσύ παραπάνω τώρα!!!!

dcd:
Θα το εψάξω, να μην το εψάξω;

julia:
Πφφφ, χάθηκε να μου τα κανονίσει (και να τα πληρώσει) όλα κάποιος άλλος;

dcd:
Άμα είναι να βολευτεί το θέμα, ας έρθουν και τα δυό μαζί μας.

 
At 1/11/2007 2:46 μ.μ., Blogger K-Top said...

Μήπως να σε τα δώσω εγώ και να καλύψω και τα έξοδα του DCD να έρθει μαζί? Τουλάχιστον τετραπλά θα τα πάρω από τον Ζούρι αν καταφέρω να ξεκολλήσω τον DCD από την annania!

 
At 1/11/2007 3:36 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ!!!!

 
At 1/11/2007 5:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ ακριβό το έκανες το πακετάκι, νομίζω ότι θα σου έρθει λιγότερα τελικά. Μή το χάσεις αν σου αρέσει τελικά :)

 
At 1/11/2007 5:42 μ.μ., Blogger zouri1 said...

το ταξιδι αυτο,αν στο οργανωσω εγω,παραπανω απο 400 ευρω δεν θα σου στοιχισει.Καντο τωρα που εχεις τον χρονο και την διαθεση.Αυριο παλι δεν θαχεις τα λεφτα,αλλα δεν θαχεις και τον χρονο ή την διαθεση.
Οσο για τον DCd,καλα τωρα.Αν τον παρεις μαζι σου,και τον αφησεις εκει για παντα,θα σου κανω δωρο 5ημερη διαμονη στο Χιλτον.

 
At 1/11/2007 7:28 μ.μ., Blogger Γκρινιάρης said...

Για 175 δεν ξέρω, αλλά σίγουρα όχι 300 ευρώ για εισιτήρια. Υπολόγιζε 200. Αν κουτσουρέψεις και λίγο από τα υπόλοιπα (διαμονή - φαγητό, σε βρίσκω too expensive!), δεν βγαίνει υπερβολικά.

Εκτός αν θες να κάτσεις όλο τον μήνα, για να συνέλθεις από τη συγκίνηση! :)

 
At 1/11/2007 8:34 μ.μ., Blogger ONOMATODOSIA said...

an er8ei germania se filo3enw.
na glitwseis toulaxiston e3oda diamonhs...

 
At 1/11/2007 8:46 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Εγκω, ντεν καλαβενι! Αλμπανος τουριστα.
'Αμα λάχει όμως, συνοδεύω!

 
At 1/12/2007 8:49 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

atron:
Μήπως στην άλλη ζωή ήσουν αρουραίος?

dcd:
Έξω και πάλι έξω (αν και το atronάκι στο βάθος είναι καλό παιδί)!

σεξπυρ:
Αμ δε θέλω να το χάσω, αλλά ας όψεται η άτιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζει κι άλλους τους κατεβάζει.

zouri:
Περίμενα ότι θα μου έκανες καλύτερη προσφορά. Τι στην ευχή, κοτζαμάν DCD μόνο τόσο πιάνει;

γκρινιάρης:
Και δύο μήνες μπορώ να σου πω... Αχ βαχ!

onomatodosia:
Τι παιδί, τι παιδί! Στάσου να το σημειώσω... Ο.Κ., αν έρθουν Γερμανία σου 'ρχομαι!

n.ago:
Βασικά συνοδό βρίσκω (βλέπε παραπάνω), χορηγό ψάχνω!

 
At 1/12/2007 11:03 π.μ., Blogger K-Top said...

Βρε ουρτατα που θα με πεις καλο παιδί! Αρουραίος εγώ??? Λέτε να σχετίζεται με το γεγονός ότι η συγκάτοικός μου στο γιου-κει (εκεί που θα πας καλέ!) με φώναζε "πονηρή αλεπού" και "βρωμερή σαρανταποδαρούσα"? Δε βαριέσαι, βάλε και ένα 3ο ζώο στη λίστα.. (ψέμματα, 4ο η πρώην προισταμένη μου με φώναζε μοσχάρι).

Όντως, περίμενα καλύτερη προσφορά από τον υπουργό. Μπορεί να πάω στην αντιπολίτευση να διαπραγματευτώ. Τώρα που το σκέφτομαι, ελεύθερη αγορά είμαστε... δεν κάνουμε δημοπρασία? χμμ... θα προσφέρω τον sourfou!

 
At 1/12/2007 11:05 π.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Δινω κι εγω ενα ζευγαρι απλυτες καλτσες για τον sourfou! ;-P

 
At 1/12/2007 11:10 π.μ., Blogger K-Top said...

Ρε DCD, εγώ προσφέρω στο θεριό τον σουρφού για να σε κρατήσει στο Λονδίνο!

Αν είσαι αρουραίος να είσαι, 2 σε 1 κίνηση, ξεφορτώνομαι και τον σουρφού μαζί!

(Με τρομάζω ώρες ώρες... έτσι πως υποσκάπτω μπορεί να προσπεράσω τον υπουργό και να γίνω προθυπουργός!)

 
At 1/12/2007 11:13 π.μ., Blogger Tasis Plisis said...

A, ok... καλη προσφορα εκανες. Νομιζω οτι το θεριο θα προτιμησει τις καλτσες απο το χασαπη!

 
At 1/12/2007 11:16 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

atron & dcd:
Sourfou ή κάλτσες;Κάλτσες ή sourfou; Χμμ... θα χρειαστώ λίγο χρόνο... Sourfou ή κάλτσες;
Κάλτσες ή sourfou;

 
At 1/12/2007 11:19 π.μ., Blogger cindaki said...

Θα ξαναεμφανιστεί ο Candelloro???
Γιατί μου το έκανες τώρα αυτό?
Πως θα κοιμάμαι τα βράδια?

Καλά, μιλάμε, ο τύπος ήταν άπαιχτος!
Σπάνια βλέπεις τέτοιες μορφές στο πατινάζ!Αναρχικό στοιχείο!
Ο δε Plushenko, δεν έχω λόγια!

Να σου πω, αν βρεις από που να δανειστείς, ειδοποίησε με!!!

Ο Candelloro,ε;
Τι λες βρε παιδί μου;

 
At 1/12/2007 4:18 μ.μ., Blogger K-Top said...

Και πάλι ο σοφος ατρον θα δωσει τη λύση. Ένα ζευγάρι κάλτσες του σουρφού! Αυτο να ζητήσεις! :p

 
At 1/13/2007 1:32 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

sofi-k:
Είσαι να οργανώσουμε έναν έκτακτο τηλεμαραθώνιο;

atron:
... ο οποιός sourfou που βρίσκεται; Μωρ' μπας κι άνοιξε η γης και τον κατάπιε;

deadend mind:
Πολύ θα το 'θελα να σκαμπάζω από τα τεχνικά, αλλά στο βάθος είμαι κι εγώ σαν τον κύρ' Αλέξη. Όταν πατινάρουν γυναίκες ούτε να τις φτύσω, με τους άντρες εκστασιάζομαι!

 
At 1/13/2007 10:33 μ.μ., Blogger tzo said...

Γλυκό μου θεριό, δεν έχω ούτε 10 ευρώ, αλλά ψάξε το καλύτερα είμαι σίγουρη πως η τιμή θα πέσει στο μισό. Μην απελπίζεσαι!

 
At 1/14/2007 10:01 μ.μ., Blogger homelessMontresor said...

Γιατί δεν ασχολείσαι με το πατινάζ, να γίνεις μια ντίβα του είδους και να βρεις σπόνσορα να σε στείλει εις τα ξένα! Άσε που αμα συμμετασχεις θα σε προσέξει και τουλάχιστον ενας από τους 2΄- πως είπες οτι τους λένε?- κορυφαίους αθλητές!

 
At 1/14/2007 11:55 μ.μ., Blogger Epsilon said...

Κουράγιο θεριό! Ο καιρός των ισχνών αγελάδων θα περάσει. Το θέμα είναι πώς θα πατινάρουν οι χοντρές (αγελάδες) αλλά αυτό φαντάζομαι ότι θα γίνει σε άλλο ποστ.
Από την άλλη αν κάνεις κανά δυο περικοπές, ίσως να μπορούσες να πας.
Επίσης να προτείνω το εξής -τολμηρό αλλά ίσως πιάσει-
δήλωσε σε κανάλια ότι θα διασχίσεις κολυμπώντας το στενό της Μάγχης με σκοπό να βρεις χορηγούς για να παρακολουθήσεις το event. Ίσως μετά από αυτό κάτσεις και σε VIP θέσεις :-ΡΡΡ

 
At 1/15/2007 9:14 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

allitnil:
Εννοείται βρε, η απελπισία είναι λέξη ανύπαρκτη στο λεξιλόγιό μου!

homelessmontresor:
Νομίζω πως είμαι στην πιο κατάλληλη ηλικία για κάτι τέτοιο.

epsilon:
Θα το κάνω κι άμα πιάσει θα σου κάνω αφιέρωση από την ζωντανή μετάδοση.

 
At 1/30/2008 6:42 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

εγώ στη θέση σου θα πήγαινα στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Γκέτενμποργκ. Πλησιάζει !
χαίρομαι που υπάρχουν κι άλλοι λάτρεις του πατινάζ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity