Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007

Εσωστρέφομαι...

Θα εκπλαγείτε ενδεχομένως. Όμως είναι αλήθεια. Δεν είμαι εξωστρεφής άνθρωπος (επειδή ξέρω ότι σας έκαιγε). Δεν τα βγάζω τα σώψυχά μου. Τα κρατάω Ι.Χ., καλά φυλαγμένα για αποκλειστικώς προσωπική χρήση.
Δεν ξέρω αν κάνω καλά. Μάλλον όχι (καταγράψτε την ημερομηνία στα πρακτικά, δεν το συνηθίζω όπως ξεύρετε να παραδέχομαι αρνητικά πράγματα για την αφεντιά μου). Αλλά η σκέψη του να βγάλω το από μέσα μου σε κοινή θέα με τρομάζει (στην τελική, αν είναι να τα δημοσιοποιήσω να βάλω και εισιτήριο μπας και γιομίσει και κομματάκι η τσέπη). Όχι γιατί δεν εμπιστεύομαι κανέναν ή τίποτα τέτοιο. Απλά, δεν μου πάει. Δε μου βγαίνει ρε παιδάκι μου, πώς το λένε.
Γι' αυτό και ζηλεύω τους ανθρώπους που είναι ανοιχτά βιβλία. Δεν έχουν μέσα τους τα βάρητα που κουβαλάμε εμείς, τα κλειστά βιβλία.
Φαντάζομαι η μοναδική περίπτωση που θα έκανα ποτέ ολοκληρωτική εξομολόγηση των αδύτων μου (ουάου) θα ήταν αν ήμουν σε ένα αεροπλάνο που έπεφτε. Τότε ναι, θα τον έπιανα τον διπλανό μου από τα πέτα να του τα μολογήσω όλα με το σι και με το νίγμα (γιατί τι καλύτερο θα είχε να κάνει εκείνη την ώρα;). Τώρα θα με πείτε, πόση ώρα θα έχουμε στην διάθεσή μας μέχρι το φουντάρισμα. Α μη με βλέπετε έτσι που πλατειάζω καμία φορά, άμα θέλω μπαίνω στο ψητό πολύ γρήγορα, άλλωστε πάντα ήμουν καλή στις περιλήψεις.
Εντάξει, το δέχομαι ότι είναι μακάβριο, αλλά πλην τούτου δε νομίζω να έρθω ποτέ στο σημείο να ξανοιχτώ πλήρως και ολοκληρωτικώς συνάμα. Όχι ότι είμαι και τελείως σφήγκα. Ναι, είμαι εσωστρεφής τύπος, αλλά οι κοντινοί μου άνθρωποι έχουν την τιμή να γνωρίζουν ως έναν βαθμό κάποια από τα μυστικά μου.
Κανείς όμως... δεν τα ξέρει... όλα!

Υ.Γ. Ξέρω όμως να κινώ την περιέργεια, μη μου το αρνηθείτε...

24 Comments:

At 2/05/2007 2:23 μ.μ., Blogger K-Top said...

Δεν έχει να κάνει με μυστικοπάθεια. Απλά κάποια πράγματα δεν θα βοηθούσανε κανέναν σε τίποτα.

Επιπλέον μπορεί να περιπλέκανε τα πράγματα γιατί τα ανθρώπινα όντα έχουν μία τάση να χρησιμοποιούνε τις πληροφορίες που δέχονται για να κάνουν κάτι. Αδυνατούν κοινώς να καθήσουν στα αυγά τους γιατί νομίζουν ότι πρέπει να κάνουν κάτι.

Νομίζουν ότι τους είπες κάτι για έναν λόγο και ακόμη και αν τόνισες πως το λες μόνο για να φύγει από επάνω σου, εξακολουθούν να το επεξεργάζονται και μάλιστα να επηρεάζει τη συμπεριφορά τους απέναντί σου.

Τελικά, some things are better left untold...

 
At 2/05/2007 2:24 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Άι μαρή, δε βλέπεις εμένα; Ανοιχτο βιβλίο! Δεν ξέρεις τι χάνεις! :-D

 
At 2/05/2007 2:49 μ.μ., Blogger snikolas said...

Κανείς δεν τα ξέρει όλα; Αυτό το κείμενο είναι σκέτος εκβιασμός! Λέγε πόσα θέλεις να τα ξεράσεις όλα! :p

 
At 2/05/2007 2:57 μ.μ., Blogger Tasis Plisis said...

Θα συμφωνησω με atron.

 
At 2/05/2007 3:10 μ.μ., Blogger kotosalata said...

Εγώ πάλι θα συμφωνήσω με το Νικόλα! Για λέγε, για λέγε...

 
At 2/05/2007 3:36 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

atron:
Και για να σε παραφράσω ελαφρώς, most things are better left untold...

nosyparker:
Είπαμε ντε, ζηλεύω!

snikolas:
Έλα να αρχίσει το παζάρι! Εσύ δηλαδή, πόσα δίνεις;

dcd:
Η τριάς είναι σύμφωνη λοιπόν.

kotosalata:
Έχει ήδη αρχίσει πλειοδοτικός διαγωνισμός. Ακούω ποσά...

 
At 2/05/2007 4:47 μ.μ., Blogger xalara said...

κανείς δεν τα ξέρει όλα και υποθέτω (από την προσωπική μου εμπειρία) ότι ο καθένας ξέρει από ένα μυστικό, όμως όχι τα ίδια, δηλαδή - πρόσεχε μην μπερδευτείς και ξεχάσεις πιο απ'ολα τα μυστικά σου ξέρει ο καθένας :)

 
At 2/05/2007 7:00 μ.μ., Blogger jul said...

Εγω παντως αν ειχα διπλα μου κανενα κουκλο και το αεροπλάνο έπεφτε θα τον έπιανα από το πέτο και θα του έδινα ρουφιχτό φιλι.....

 
At 2/05/2007 7:34 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

α μην τους ζηλεύεις τους εξωστρεφείς! εγώ ξέρεις πόσες φορές έβαλα τα χεράκια μου και έβγαλα τα ματάκια μου;;

 
At 2/06/2007 9:12 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

xalara:
Μεγάλη αλήθεια είπες, μου φαίνεται πρέπει να πάρω τεφτέρι να κρατάω μπούσουλα...

julia:
Μα εννοείται. Θα ήταν ο επίλογος.

yo!reeka's:
Μα μου είσαι κι εσύ το άλλο άκρο όμως!

 
At 2/06/2007 11:45 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καμιά φορά όσο πιο πολλά λέμε, τόσα περισσότερα κρύβουμε αν και στην περίπτωσή σου όσο περισσότερα κρατάς για σένα τόσο πιο ξεκάθαρος γίνεσαι... καλημέρα :)

 
At 2/06/2007 11:46 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

(ξεκάθαρος σαν άνθρωπος) μην με παρεξηγήσεις ;)

 
At 2/06/2007 12:02 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

αχαχααα. Πολύ καλό κείμενο . Μου έφτιαξες την διάθεση. Πιο πολλύ βέβαια ήθελα να σου γνωστοποιήσω πως το κείμενο που σχολείασες δεν είναι δικό μου αλλά ενός αρθρογράφου της Καθημερινή του οποίου και το όνομα παραθέτω στην αρχή, καθώς και στο τέλος βάζω την πηγή που βρίκα το κείμενο . Πάντως μη φωβάσαι , όλοι μας κατά κάπιον τρόπο είμαστε εσωστρεφείς.

 
At 2/06/2007 1:29 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Και κάνω την κρίσιμη ερώτηση…
Εσύ είσαι σίγουρη ότι τα ξέρεις όλα για τον εαυτό σου;
Πόσες φορές έχεις εκπλαγεί στο παρελθόν και πόσες ακόμα στο μέλλον…
Αναρωτιέμαι. Τελικά πόσοι ξέρουν τους εαυτούς τους για να ζητούν να μάθουν και άλλους;
Πόσες φορές ήταν εκείνες που ξαφνικά, μέσα σε μια στιγμή κάνεις κάτι ή βρίσκεις κάτι μέσα σου, κάτι που έκρυβες τόσο καιρό και δεν το ήξερες ή δεν το παραδεχόσουν ούτε σε σένα;
Πόσο σίγουροι μπορούμε να είμαστε για το τι μπορούμε ή δεν μπορούμε να κάνουμε;
Αλήθεια, εάν δεν ανοίγεσαι σε κανέναν, το κάνεις στον εαυτό σου; Και εάν ναι μπορείς να τον αντιμετωπίσεις;

 
At 2/06/2007 4:17 μ.μ., Blogger tzo said...

Ε και τι; Τώρα έτσι θα μας αφήσεις; Πες μας κάτι..

Πωπω πάλι για κουτσομπόλα θα με περάσουν!

 
At 2/06/2007 4:35 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

παράφωνος:
Δεν σε παρεξηγώ, ντοντ γουόρι καθόλου.

age:
Το 'πιασα (άργησα λίγο αλλά δεν πειράζει).

lykos:
Με έστειλες. Σοβαρό θέμα, δεν εξαντλείται έτσι στο τσακ μπαμ...

allitnil:
Μμμμ, δεν ξέρω...

 
At 2/06/2007 9:39 μ.μ., Blogger Charty said...

Εμένα πάντως μου την κίνησες!!

 
At 2/06/2007 11:25 μ.μ., Blogger zouri1 said...

εγω το μονο που θα σε παρακαλουσα,ειναι να μη κατσεις διπλα μου στο αεροπλανο.,Δεν θα αντεξω τα τελευταια μου λεπτα,να μου λες τα δικα σου.Θελω πιο γλυκο θανατο!!

 
At 2/07/2007 8:37 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

charty:
Είδες, είδες που το κατάφερα;!

deadend mind:
Μ' αρέσει αυτή η προοπτική. Ζω γι' αυτή τη μέρα...

zouri:
Μα να συνταξιδεύομε και να μην κάτσω δίπλα σου; Α πα πα, μην το συζητάς αυτό το πράγμα, δε γίνεται!

 
At 2/07/2007 9:44 π.μ., Blogger sorry_girl said...

Κοίταξε να δεις τώρα που μας ψήνεις μόνο από τη μια κι από την άλλη ούτε που έχουμε ροδίσει..τς τς τς!
Πάντως σε νιώθω.Κάποτε έκατσα και τα ξέρασα όλα (μα όλα όμως) σε έναν άγνωστο σε ένα μπαρ στο Βερολίνο.
Σημείωση:Έλληνας ήταν!
χιχιχ

 
At 2/07/2007 10:27 π.μ., Blogger Unknown said...

Καλημέρα

Δεν χρειάζεται να τα ξέρουν όλα
ας τους να ψάχνονται

Τώρα τι είδους θεριό είσαι
αυτό δεν το ξέρει κανείς
τουλάχιστον με σιγουριά

Πάντως είσαι καταπληκτικό θεριό

καλό σου πρωινό
Η δύναμη έχει μεγάλη αξία
αυτό να μην το ξεχνάς ποτέ

 
At 2/07/2007 12:39 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Κάποια πράγματα καλό είναι να τα κρατάμε για τους εαυτούς μας...
Κάποια άλλα πάλι , όχι. Πχ. Τι ζώδιο είσαι βρε σκασμένο;

 
At 2/08/2007 1:14 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

sorry girl:
Μήπως ήταν και νοστιμούλης;

sailor:
Μ' αρέσει η ιδέα σου, θα τους αφήνω να ψάχνονται.

an-lu:
Είμαι ένας σκασμένος σκορπιός.

 
At 2/12/2007 2:04 μ.μ., Blogger demonia said...

Κι εγώ τους ζηλεύω μωρέ αυτούς τους "open books" αλλά αυτοί μπορεί να `χουν άλλα προβλήματα...!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity