Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007

Ψάχνω...

Ξέρετε τι καλός άνθρωπος που είμαι. Τι καλόβολη ψυχή. Που στόμα έχω και μηλιά δεν έχω (ούτε αχλαδιά, απλά δεν το κάνω θέμα). Για να μην αναλωθώ στις προσπάθειες που καταβάλω καθημερνώς να βλέπω την ζωή με καλό μάτι. Δηλαδή τώρα που το καλοσκέφτομαι, φτου μου και πάλι φτου μου.
Αλλά τι να κάνω κι εγώ. Άνθρωπος είμαι. Λυγίζω.
Τελευταία μου συμβαίνει πολύ συχνά να συναντώ ανθρώπους που έχω να δω καιρό. Γνωρίζω ότι είμαι περιζήτητη, αλλά δεν μπορώ να είμαι πανταχού παρούσα για να ευχαριστηθούν όλοι (για τον λόγο αυτό άλλωστε έχω τυπώσει πόστερ μου, για να αποφεύγονται οι κρίσεις στέρησης. Μη μου αγχώνεστε που το παρόν στοκ έχει εξαντληθεί, θα επανακυκλοφορήσουν ακόμη περισσότερες στο επόμενο τεύχος του Θεριοπόλιταν).
Κι όταν λοιπόν συναντάω γνωστούς που έχω φεγγάρια πολλά να ανταμώσω, λαμβάνει χώρα η γνωστή στιχομυθία του τι κάνεις, πού χάθηκες, πώς τα πας. Πολύ συχνά δε, τόσο εγώ όσο και ο εκάστοτε συνομιλητής κελαηδούμε τις τυπικούρικες αυτές φράσεις με ένα στόμα μια φωνή, ενώ συγχρονιζόμαστε εξίσου και στις απαντήσεις ωσάν ντουέτο ζηλευτό.
Ως εκεί, νο πρόμπλεμ. Ε, τελειώνεις με τα κλισεδάκια, κάτι πρέπει να πεις, δεν μπορείς να παριστάνεις τον μουγκοθόδωρα.
Να πεις κύριε, δε διαφωνώ. Αλλά όχι να ρωτήσεις. Και δη, προσωπικά θέματα.
Κι άντε και ρώτησες.
Τι έγινε; Κανένα ενδιαφέρον τίποτα (ερώτησις συνοδευόμενη από πονηρό κλείσιμο ματιού, όπου ενδιαφέρον = γιου νόου, περιπετειούλα αισθηματικής φύσεως φεριπείν);
Και απαντάω εγώ, στην παρούσα φάση. Μπα, δεν παίζει.
Γιατί;
Γιατί έτσι γουστάρω άμα πεις, θα σε πούνε αγενή. Οπότε λες πάλι κάτι κοινότυπο του στυλ δεν έτυχε, έχω τρεχάματα και τέτοια. Οφείλουμε σε κανέναν αναφορά περί τα προσωπικά μας;
Δεν ψάχνεις;
Εδώ τα παίρνω. Φορτώνω. Βράζω. Μπουρινιάζομαι.
Δηλαδή να ρωτήσω κάτι να μου το εξηγήσετε.
Πώς ψάχνουν ακριβώς;
Τι είναι το έτερον συμπλήρωμα να το ψάξεις;
Κάλτσα που καταχωνιάστηκε στο συρτάρι;
Χαρτί που μπερδεύτηκε στην ανακατωσούρα του γραφείου;
Κομπολόι που σου βούτηξε διακριτικά στην χθεσινοβραδινή έξοδο κάποιος συνδαιτημών;
Αναφτήρ που παραπετάχτηκε στου όξω από δω το κέρατο;
Αυτά είναι να σου λάχουν. Δε λέω, άμα είσαι κλειδαμπαρωμένος στην κάμαρη, δεν θα σου χτυπήσει την πόρτα ο άγνωστος νιος από μόνος του. Να κυκλοφορήσουμε λοιπόν. Αλλά ως εκεί.
Τι άλλο; Να την πέφτεις από δω κι από κει, δεξιά κι αριστερά; Και για τα αγοράκια τι θα αφήσουμε; Τους πήραμε τα πανταλόνια, τους πήραμε το μεροκάματο, τους πήραμε την μάνα τους και τον πατέρα τους, να τους πάρουμε κι αυτό;
Α σόρρυ, εμένα δε μου πάει.


Υ.Γ. Πούντο πούντο (όχι φίατ, το ρήμα) το δαχτυλίδι, ψάξε ψάξε, δε θα το βρεις...

13 Comments:

At 2/01/2007 1:45 μ.μ., Blogger kotosalata said...

Ψάχνω, ψάχνεις, ψάχνουμε!

 
At 2/01/2007 3:04 μ.μ., Blogger Trilian said...

Το αστείο είναι πως αν απαντήσεις «δεν έχω βγει και με το δίκαννο» σε θεωρούν και ψώνιο που περιμένεις τον τέλειο πάνω στο άλογο!!! Εγώ ένα ξέρω όλα είναι του μυαλού και η σχέση (παντρειά) της τύχης!

 
At 2/01/2007 6:38 μ.μ., Blogger jul said...

Και στην τελική δεν εισαι και κανένα τσουλίδιον που θα πας και με τον οποιοδήποτε βρε αδερφε...!!!

 
At 2/01/2007 8:41 μ.μ., Blogger zouri1 said...

εγω ειμαι στην αναμονη σου,χρονια τωρα.Οιμε.

 
At 2/02/2007 12:01 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν λες τιποτα!
Ολοι μα όλοι κανουν τις ιδιες αγενεις ερωτησεις και πρωτοι απ'ολους θειοί και θειές!
Και μολις κανεις τη σχεση αρχιζουν τα περιεπισημοποιησης και μετα τα περι γαμου και μετα τα περι τεκνοποιησης...
Μεχρι να χωρισεις.
Τοτε το βουλωνουν ολοι και ζεις ησυχος.
:)

 
At 2/02/2007 12:39 π.μ., Blogger snikolas said...

Όπως το είπε και η trilian, όλα είναι του μυαλού και η σχέση (παντρειά) της τύχης! Αλά ρε συ θεριό, μήπως ρωτάνε γιατί θέλουν από σένα αυτό το πονηρό και δεν τολμάνε να σου το ζητήσουν στα ίσια;

 
At 2/02/2007 2:03 π.μ., Blogger nyctolouloudo said...

τους καλύτερους τους βρίσκουμε την εποχή της τραμπάλας, της κούνιας, των κουβαδακίων, των πάμπερς...
άμα δεν τον έχεις βρει μέχρι τα 6 σου ε, είναι δύσκολο μετά....

εγώ πάντως έχασα εμένα όταν με βρήκε αυτός.
αυτός με έχει και εγώ με ψάχνω ακόμα...

 
At 2/02/2007 9:19 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

kotosalata:
Ας ψαχτούμε βρε παιδιά!

trilian:
Χμμμ, η τύχη όμως ευνοεί τους τολμηρούς όπως λένε...

julia:
Αυτό δα μας έλειπε!!

zouri:
Έλα τώρα, αφού ξέρεις, τα καλά κομμάτια τα αφήνω πάντα για το τέλος.

luccia:
Λες να δηλώνω χωρισμένη; Δεν κακή ιδέα...

snikolas:
Λες; Εγώ όμως που είμαι της σχολής "στα ίσια" τι να κάνω;

μεθυσμένα χρώματα:
Στην αρχή πήγα να σε καταλάβω, μετά με μπέρδεψες λιγάκι...

 
At 2/02/2007 1:56 μ.μ., Blogger K-Top said...

Πιθανές απαντήσεις για να το βουλώσουν:

"Έκανα σεξ χθες αλλά δεν θα τον παντρευτώ."

"Μπα.. βολευόμαστε τουλάχιστον με τον γκόμενο της συγκατοίκου μου"

"Με παράτησε όταν με έπιασε με 2 συναδέλφους και μία φίλη μου"

"Με παράτησε γιατί του είπα πως ήθελα να συμμετέχει και ο κάμεραμαν"

"Οχι τίποτα και δεν σκοπεύω. Είναι αμαρτία"

"Άστα χάλασε το τελευταίο προξενιό. Δεν τα βρήκαμε στην προίκα"

"Κάτι παίζει αλλά δεν ξέρω ποιον από τους 3 να διαλέξω"

"Εννοείς αν παίζει κάτι με άντρα ή με γυναίκα?"

"Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να ξεπεράσω ποτέ το θάνατο του Χ"

 
At 2/02/2007 2:38 μ.μ., Blogger tzo said...

Χιχι! Λέω να προσλάβω ιχνηλάτη! Αν είναι να βγω να ψάχνω να το κάνω σωστά!

 
At 2/04/2007 12:23 π.μ., Blogger Agobooks said...

Θεέ μου!
Πάλι θα σφαχτώ εγώ με τον cccd;;

 
At 2/05/2007 8:53 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο said...

atron:
Το τελευταίο το μακάβριο μου άρεσε περισσότερο, θα το χρησιμοποιήσω με την πρώτη ευκαιρία.

allitnil:
Καλή ιδέα. Να τον προσλάβουμε παρέα, να μας κάνει και καλύτερη τιμή.

n.ago:
Γιατί να είμαι τόσο μοιραία γυναίκα!

 
At 2/07/2007 5:08 μ.μ., Blogger FuSmOKer said...

Γυναίκες αφήστε τους άντρες να κάνουν τα κουμάντα τους μαζί σας. Μην χειροτερεύετε την θέση τους.
Αν πεις ότι δεν υπάρχουν άντρες εγω πάντως συμφωνώ με τα χίλια.
Τους έφαγε η τσάμπα μαγκιά και το βρακί της μαμάς.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity