Θεριό Ανήμερο...

Ποιος είδε το Θεριό και δεν το φοβήθηκε;Ε;; Ποιος;;

Δευτέρα, Μαρτίου 19, 2007

Ρήμα το Σκοτεινόν

Eίμαι άλλης γλώσσας, δυστυχώς,
και Hλίου του Kρυπτού
ώστε
Oι όχι ενήμεροι των ουρανίων
να μ' αγνοούν.
Δυσδιάκριτος
Kαθώς άγγελος επί τάφου
σαλπίζω άσπρα υφάσματα
Που χτυπιούνται στον αέρα και μετά πάλι αναδιπλώνονται
Kάτι να δείξουν,
ίσως,
τα θηρία μου τα χωνεμένα
ώσπου τελικά
Nα μείνει ένα θαλασσοπούλι τ' ορφανό πάνω απ' τα κύματα
Όπως και έγινε.
Όμως
χρόνια τώρα μετέωρος
κουράστηκα
Kι έχω ανάγκη από γης
που αυτή μένει κλειστή και κλειδωμένη
Mάνταλα πόρτες κρυφακούσματα κουδούνια·
τίποτε.
A Πιστευτά πράγματα μιλήστε μου!
Kόρες που εμφανιστήκατε κατά καιρούς
Mέσ' απ' το στήθος μου κι εσείς παλαιές αγροικίες
Bρύσες που λησμονηθήκατε ανοιχτές
μέσα στους αποκοιμισμένους κήπους
Mιλήστε μου!
Έχω ανάγκη από γης
Που αυτή μένει κλειστή και κλειδωμένη

Ποίηση: Οδυσσέας Ελύτης

Υ.Γ. Ακόμα και το Θεριό έχει τα κάτω του...

8 Comments:

At 3/19/2007 6:38 μ.μ., Blogger nosyparker said...

Το θεριό καλά θα κάνει να πάρει τα πάνω του πάλι γιατί σκιαχτήκαμε!

 
At 3/19/2007 11:43 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

τα έχει με επίπεδο όμως.. ;)

να νοιώσεις γρήγορα καλύτερα θεριό μας..

 
At 3/20/2007 1:39 μ.μ., Blogger YO!Reeka's said...

αυτό πήγα να πω κι εγώ, κυρια ακόμα και στα δύσκολα. μια damme de salonique, που φοράει πάντα ρούχα του Μπεζεστένι ;)
αντε να πάρεις τα πάνω σου, έφτιαξε κι ο καιρός

 
At 3/20/2007 1:39 μ.μ., Blogger An-Lu said...

ΟΚ, ανέβα τώρα!
;-)

 
At 3/21/2007 11:38 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μακάρι όλοι να έπεφταν με τη δική σου αξιοπρέπεια. Και η πτώση θέλει στυλ!

 
At 3/21/2007 11:47 π.μ., Blogger jul said...

Θεριο,
η κωλοεκλειψη ηλίου στις 04.42, την Δευτερας σε πηρε και σε σήκωσε μου φαίνεται....

 
At 3/25/2007 7:23 μ.μ., Blogger nahames nakanamoko said...

ωωωωωωωω

Και το θεριό που ξέρω...;

που πήγαν τα ρήματα, που βρέθηκε ο Ελύτης....;

Θεριό δεν πειράζει έτσι σ'αγαπάμε πιο πολύ ρεεεεε!!!!!!!!!

 
At 3/26/2007 12:12 μ.μ., Blogger jul said...

κοιτα να δεις το θεριο μας βγηκε και ποιοτικό!!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

feed me more stupidity